Vyhlásené obstarávanie

Stavebné úpravy penziónu Lalíky – interiérové vybavenie.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
KOP a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
320 247,20
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30236000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
23. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Sídlo osoby podľa § 7.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zadávania zákazky je nákup a dodanie interiérového vybavenia v rámci projektu rekonštrukcie penziónu Lalíky. Podrobná špecifikácia vybavenia a zariadení je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Úspešný uchádzač je povinný do 15 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy zložiť na účet osoby podľa § 7 finančnú zábezpeku (zádržné) na plnenie zmluvy vo výške 45 000,00 EUR ako inštitút zádržného na dodanie predmetu zmluvy v požadovanej kvalite , v termíne a pri dodržaní ostatných zmluvných podmienok včítane ceny. Uvedené zádržné bude kupujúci môcť použiť na odstránenie vád, penále podľa tejto zmluvy. V prípade riadneho ukončenia zmluvy sa zádržné vráti Predávajúcemu nasledovným spôsobom: 50% po 12 mesiacoch od odovzdania a prevzatia dodania celého predmetu zákazky, 50% po 24 mesiacoch od odovzdania a prevzatia dodania celého predmetu zákazky. 2. Náklady spojené s účasťou v súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči osobe podľa § 7. 3. V prípade skupiny dodávateľov predloží uchádzač vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. 4. Uchádzači predkladajú ponuku tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú časť ponuky, označenú slovom Ostatné. 5. Osoba podľa § 7 odporúča uchádzačom ponuku zviazať v celku bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda musí tvoriť jeden celok, za ktorý sa považuje napr. knižná väzba alebo hrebeňová väzba. Súčasne odporúča každú stránku podpísať osobou oprávnenou konať v mene uchádzača a očíslovať vzostupne od strany 1 po stranu x arabskými číslicami bez kombinácie s abecednými znakmi. Ponuka by mala obsahovať zoznam dokladov a dokumentov predkladaných uchádzačom, podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Prepočet inej meny na EUR sa bude odvíjať podľa kurzu aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky. 6. Komunikačným jazykom v tejto súťaži je jazyk slovenský. 7. Osoba podľa § 7 si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude presahovať finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky), ktorý bude mať Osoba podľa § 7 na jej úhradu. 8. Uchádzač predloží ponuku 2 x ako originál - všetkých dokladov, resp. ich overené kópie a 1 x na CD nosiči ako jeden súbor vo formáte "pdf. 9. Kúpna zmluva nadobudne účinnosť len v prípade úspešného overenia postupu zadávania zákazky poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. 10. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.