Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie stavebného dozoru projektu s názvom ČOV a kanalizácia Selice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Selice
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
46 622,22
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71520000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Apríl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Apríl 2015
Dátum otvárania ponúk:
28. Apríl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Selice, Sov. armády 1131, 925 72 Selice, zasadacia miestnosť.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Stavebný dozor na vybudovanie kanalizácie pre odvedenie splaškových vôd v obce Selice a vybudovanie ČOV . V obci sa vybuduje tlaková kanalizácia a napoja sa tlakové kanalizačné prípojky s čerpacou šachtou.

Doplňujúce informácie

1.Náklady spojené s ponukou vo verejnej súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 2.Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania je najneskôr do 10 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ zverejní odpoveď na žiadosť o vysvetlenie na profile verejného obstarávateľa a zároveň zašle všetkým známym uchádzačom. 3.Uchádzač v lehote na predkladanie ponúk (doklady preukazujúce splnenie podmienok pre účasť) predloží doklady v uzavretom nepriehľadnom obale s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača alebo miesta podnikania (resp. skupiny dodávateľov) s označením Zabezpečenie stavebného dozoru projektu s názvom ČOV a kanalizácia Selice - Neotvárať. Ponuka sa doručuje osobne alebo poštou na adresu: MP Profit, s.r.o., Železničná 85/2, 017 01 Považská Bystrica, (úradné hodiny v podateľni v pracovných dňoch: denne od 8.00 do 15.00 hod. Verejný obstarávateľ odporúča, aby ponuka (všetky predkladané doklady) bola zviazaná v celku bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda mala by tvoriť jeden celok, za ktorý verejný obstarávateľ považuje použitie napr. knižnej väzby, hrebeňovej väzby doplnenej špagátom, alebo rýchloviazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený odtlačkom pečiatky uchádzača. Verejný obstarávateľ odporúča, aby každý list ponuky bol očíslovaný vzostupne od strany 1 po stranu x arabskými číslicami bez kombinácie s abecednými znakmi. Verejný obstarávateľ odporúča, aby ponuka obsahovala zoznam dokladov a dokumentov predkladaných uchádzačom, podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. 4.Všetky doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie. Ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu.(podľa § 18a zákona o verejnom obstarávaní). 5.Doklady, ktorými uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky preukazuje splnenie podmienok účasti uchádzačov musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne doložené prekladom do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. 6. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa a budú sa poskytovať záujemcom na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom alebo poštou na adresu uvedenú v tomto oznámení. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo poskytovať súťažné podklady iba osobne alebo poštou.