Vyhlásené obstarávanie

Nákup obilného kombajnu pre Ing. Zakar Jozef


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ing. Zakar Jozef
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
210 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16340000-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Máj 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Jún 2015
Dátum otvárania ponúk:
10. Jún 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Malá 104, 946 57 Svätý Peter
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Obilný kombajn s príslušenstvom podľa podrobnej technickej špecifikácie ktorá je súčasťou Súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predložila ponuku. Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, táto podmienka platí pre každého člena. Verejný obstarávateľ vylúči ponuku predloženú uchádzačom, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov. Verejný obstarávateľ (povinná osoba na obstarávanie podľa § 7 zákona) si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia nasledovných podmienok : 1. Ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 psím. a) až d); 2. Ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2); 3. Ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie, resp. v prípade nepridelenia finančných prostriedkov z fondov EU na podporu predmetu obstarávania. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi NFP. Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku v rámci Programu rozvoja vidieka SR 2007 2013. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov, dokumenty vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare (napr. PDF, JPEG), , za účelom možnosti vytlačenia kópií. Informácie, týkajúce sa preskúmania, vysvetlenia, vyhodnotenia, vzájomného porovnania ponúk a odporúčaní prijatia ponuky sú dôverné. Verejný obstarávateľ a zodpovedné osoby obstarávateľa nesmú počas prebiehajúceho procesu obstarávania poskytnúť alebo zverejniť uvedené informácie ani záujemcom, ani iným osobám. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zák. č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov, je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpečiť pre osobu podľa § 7 súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval obchodné tajomstvo, je uchádzač povinný toto označiť. 4. V rámci procesu verejného obstarávania bude využitá elektronická aukcia podľa § 43 Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Ďalšie informácie o priebehu a technickom zabezpečení elektronickej aukcie budú uvedené v súťažných podkladoch.