Vyhlásené obstarávanie

Dodávka a montáž kovových, sklopných a perforovaných sedadiel na tribúnu A


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Závodisko, š.p.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
30 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39111000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Máj 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Jún 2015
Dátum otvárania ponúk:
2. Jún 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Závodisko, š.p., Starohájska 29, 852 69 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Kovové, sklopné a perforované sedadlá budú slúžiť na sedenie návštevníkov na tribúne počas dostihových mítingov a iných spoločenských akcií usporiadaných v areáli verejného obstarávateľa. Zmluvným predmetom zákazky je okrem samotného dodania sedadiel 320 ks aj kompletná demontáž jestvujúcich sedadiel v počte 316 ks s likvidáciou, demontáž oceľovej konštrukcie slúžiacej na uchytenie jestvujúcich sedadiel s likvidáciou, montáž 316 ks nových sedadiel na oceľové samostatné stredové nohy do pochôdznej časti betónového stupňa na kotvy, stavebná úprava betónových stupňov vysprávkami po oceľovej konštrukcii a náterom 4 ks stupňov cca 150 m2, uvedenie do prevádzky a odskúšanie funkčnosti predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady budú zverejnené vo vestníku verejného obstarávania a) Verejný obstarávateľ na predmet zákazky uzatvorí s úspešným uchádzačom zmluvu o dodaní tovaru (kúpnu zmluvu) podľa ustanovenia §409 a násl. zákona č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len Obchodný zákonník) ako výsledok postupu zadávania podlimitnej zákazky podľa zákona č.25/2006 o verejnom obstarávaní za podmienok uvedených v týchto súťažných podkladoch a v súlade s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. Požadovaným zmluvným predmetom zákazky je okrem výroby a samotného dodania 320 ks sedadiel aj kompletná demontáž jestvujúcich sedadiel v počte 316 ks s likvidáciou, demontáž oceľovej konštrukcie slúžiacej na uchytenie jestvujúcich sedadiel s likvidáciou, montáž 316 ks nových sedadiel do betónového stupňa na samostatné stredové nohy kotvami, stavebná úprava betónových stupňov vysprávkami po jestvujúcej oceľovej konštrukcii a náterom cca 150 m2, uvedenie do prevádzky a odskúšanie funkčnosti predmetu zákazky. b) Predmetom zákazky verejného obstarávateľa a činnosťou úspešného uchádzača bude zmluvné dodanie tovarov a súvisiacich stavebných montážnych prác, ktorých rozsah je detailne špecifikovaný v súťažných podkladoch, časť VI. oddiel B1. Verejný obstarávateľ požaduje, aby mu bol predmet zákazky dodaný úplne, bez chýb s kompletným odskúšaním funkčnosti, uskutočnenou montážou, uvedením do prevádzky a dodaním dokladov preukazujúcich zhodu výrobkov s technickými normami a predpismi platnými v EÚ v slovenskom alebo českom jazyku na požadovanom mieste dodania najneskôr do 5 kalendárnych dní s montážnymi prácami od nadobudnutia platnosti a účinnosti kúpnej zmluvy uzavretej s úspešným uchádzačom. c) Preddavok na plnenie kúpnej zmluvy verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi neposkytne. d) Faktúra vystavená dodávateľom bude splatná do 14 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi, pričom za deň úhrady sa považuje deň odpisu z jeho účtu. Dodávateľ (úspešný uchádzač) môže príslušnú faktúru vystaviť ihneď po tom, ako bude predmet kúpnej zmluvy zrealizovaný dodaný do požadovaného miesta plnenia a bude mať od verejného obstarávateľa protokolárne potvrdené prevzatie/dodanie tovaru, uskutočnenú montáž, odskúšanú funkčnosť, uvedenie do prevádzky a dodanie dokladov preukazujúcich zhodu výrobkov s technickými normami a predpismi platnými v EÚ v slovenskom alebo českom jazyku. e) V prípade porušenia povinností uvedených v bode VI.2. týchto doplňujúcich informácií zo strany dodávateľa/úspešného uchádzača, bude verejný obstarávateľ uplatňovať v zmluve o dodávke tovaru predmetu zákazky sankciu a dodávateľ sa zmluvne zaviaže túto sankciu zaplatiť vo výške 200,- EUR za každý i začatý deň omeškania. f) Verejný obstarávateľ požaduje, aby mu bol predmet zákazky dodaný a odovzdaný spolu so stavebnými montážnymi prácami, montážou, kompletným odskúšaním funkčnosti, uvedením do prevádzky, dodaním dokladov preukazujúcich zhodu výrobkov s technickými normami a predpismi platnými v EÚ v slovenskom alebo českom jazyku na požadovanom mieste dodania, ktorým je Závodisko, š.p., Starohájska 29, 852 69 Bratislava - Petržalka tribúna A, Slovenská republika. g) Záručná lehota a zabezpečenie autorizovaného záručného servisu : Verejný obstarávateľ od úspešného uchádzača požaduje v kúpnej zmluve potvrdiť : 1) Záručnú lehotu a bezodplatný záručný servis na celý predmet zákazky minimálne v dĺžke 36 mesiacov bez obmedzenia uskutočnených užívaných dní, pričom záručná lehota začne plynúť dňom od ich uvedenia do prevádzky, t.j. dňom podpisu akceptačného protokolu (t.j. protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu kúpnej zmluvy) oboma zmluvnými stranami. 2) Počas záručnej lehoty zabezpečiť bezplatný záručný servis, ktorý bude spĺňať nasledovné podmienky : - požadovaná reakčná odozva na poskytnutie servisného zásahu do 1 dňa - odstránenie poškodenia do 2 dní od nahlásenia požiadavky elektronickou formou e-mailom. Za odstránenie problému - poškodenia sa považuje zabezpečenie plne funkčného tovaru (t.j. kovovej, sklopnej a perforovanej sedačky s montážnymi prácami), a to buď opravou, kedy sa do lehoty 2 dní počíta aj doprava zo sídla verejného obstarávateľa na miesto opravy a späť, alebo bezodplatnou výmenou novými kovovými, perforovanými sedadlami s rovnakými alebo ekvivalentnými technickými parametrami s montážnymi prácami. V zmluve sa uchádzač zaviaže tento problém odstrániť v lehote 2 dní odstrániť, inak zaplatí verejnému obstarávateľovi sankciu vo výške 200,00 eur za každý aj začatý deň omeškania. 3) V zmluve sa uchádzač zaviaže vykonať pozáručný servis a poškodenie tovaru odstrániť alebo vymeniť a nahradiť ho tovarom obdobnými technickými parametrami v lehote 4 dní, inak zaplatí verejnému obstarávateľovi sankciu vo výške 100,00 eur za každý aj začatý deň omeškania.. Náklady spojené s tým uhradí verejný obstarávateľ, čo bude predmetom dohody obidvoch zmluvných strán. h) Verejný obstarávateľ žiada, aby obsahom ponuky uchádzača bolo aj písomné Vyhlásenie o zhode predmetu zákazky. Predmetným Vyhlásením o zhode potvrdí uchádzač, že predmet zákazky v jeho ponuke bude vyrobený v súlade s technickými normami a predpismi platnými v EÚ, pričom uchádzač zodpovedá za obsah predmetného Vyhlásenia o zhode, vrátane spôsobu posudzovania zhody. Vyhlásenie o zhode bude uchádzačom v ponuke predložené v originálnom rovnopise, potvrdené štatutárnym orgánom, prípadne osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v jeho mene a na zodpovednosť uchádzača. Ďalej verejný obstarávateľ požaduje, aby súčasťou protokolárneho dodania/prevzatia predmetu kúpnej zmluvy podľa podmienok uvedených v tomto oddiely súťažných podkladov, bod. d) bolo aj písomné Potvrdenie o zhode ( v originálnom rovnopise alebo úradne overenej fotokópii), ktorého obsahom bude potvrdenie, že predmet kúpnej zmluvy bol vyrobený a dodaný v súlade s technickými normami a predpismi platnými v EÚ. ch) Kúpna zmluva nadobudne platnosť dňom jej podpísania oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky v zmysle zákona č.211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií). i) Verejný obstarávateľ požaduje, aby viazanosť ponuky bola zabezpečená zábezpekou vo výške 1.000 EUR (slovom : jedentisíc EUR) do 31.8.2015. j) Verejný obstarávateľ požaduje ukončenie realizácie predmetu tejto zákazky najneskôr do 40 dní po podpise zmluvy oboma zmluvnými stranami, od nadobudnutia právoplatnosti, účinnosti a zverejnenia kúpnej zmluvy v Centrálnom registri zmlúv. k) Verejný obstarávateľ v intenciách §38 zákona o verejnom obstarávaní poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo súťažných podkladov bezodkladne najneskôr do troch pracovných dní od doručenia, t.j. prevzatia žiadosti o vysvetlenie všetkým zainteresovaným uchádzačom. Uchádzač môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, t.j. najneskôr do 25.05.2015 do 11,00 hod.. l) Splnenie podmienky účasti uchádzača možno preukázať v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom (do 10 pracovných dní). m) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že predloženie dokladov na splnenie podmienok účasti preukázaním dokladov a dokumentov podľa §26, §26a, §27, potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa §26 ods.2, (§128 ods.1 a § 133 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní), alebo Čestným vyhlásením (§ 32 ods. 11) a úspešný uchádzač podľa §41 ods.1 (dodanie dokladov v lehote do desať pracovných dní) zákona o verejnom obstarávaní je za predpokladu, že uchádzač má reálnu existenciu predloženia dokladov a dokumentov, ktorými sa splnenie podmienok preukazuje. Vzhľadom na uvedenú skutočnosť a tiež predpokladané a nevyhnutné časové obdobie spojené s procesom verejného obstarávania pri podlimitnej súťaži, verejný obstarávateľ si dovoľuje uchádzačom doporučiť a dáva na zváženie (vzhľadom na zákonnú úpravu to však nemôže požadovať), aby splnenie všetkých stanovených podmienok vo svojich ponukách, ktoré budú predkladať prioritne splnili predložením všetkých požadovaných dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti.