Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcie odvodňovacích kanálov projektového celku PC 3


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hydromeliorácie, štátny podnik
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 749 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45247112-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Júl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
17. August 2015
Dátum otvárania ponúk:
17. August 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je komplexná realizácia investícií s dodávkou projektových dokumentácií a súvisiacou relevantnou inžinierskou činnosťou pri rekonštrukcii a obnove 14 odvodňovacích kanálov v celkovej dĺžke 21,198 km v správe Hydromeliorácií, š.p. v rámci povodia spravovaného SVP, š.p. OZ Banská Bystrica. Predmetná stavba bude realizovaná v zmysle Zmluvných podmienok, ktoré pozostávajú zo Všeobecných zmluvných podmienok, vrátane Prílohy Dohoda o riešení sporov a z Osobitných zmluvných podmienok, ktoré predstavujú doplnky, úpravy a dodatky k Všeobecným zmluvným podmienkam. Všeobecné zmluvné podmienky sú súčasťou: Zmluvných podmienok pre technologické zariadenie a projektovanie-realizáciu pre elektrotechnické a strojno-technologické diela a pre stavebné a inžinierske diela projektované Zhotoviteľom, ("Žltá kniha) Prvé vydanie 1999, vydané Medzinárodnou federáciou konzultačných inžinierov (FIDIC), slovenský preklad, SACE 2008. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. c)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/8637_4507_20150720.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e)Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO. f)Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO. g)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Trvanie zmluvy, predstavuje 36 mesiacov t.j. 1095 dní od dátumu začatia prác až po vydanie Preberacieho protokolu pre Dielo. h)Verejný obstarávateľ pri opakovaní rovnakých alebo porovnateľných stavebných prác využije priame rokovacie konanie v súlade s §58 písm. j) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.