Vyhlásené obstarávanie

Obnova verejného osvetlenia v obci Ludanice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Ludanice
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
244 816,08
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45316110-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Júl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
6. August 2015
Dátum otvárania ponúk:
6. August 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
sídlo verejného obstarávateľa
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 90 % cena
  • 10 % doba realizácie

Opis obstarávania

Obnova verejného osvetlenia sa bude realizovať podľa svetelno-technickej štúdie a výkazu výmer

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ predpokladá trvanie realizácie v lehote nie dlhšej ako je uvedené v Oddieli II. bod II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania a zákazka by mala byť ukončená do 30.11.2015. 2. Vysvetlenie údajov uvedených v tejto Výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bude poskytnuté do piatich pracovných dní od doručenia písomnej žiadosti o vysvetlenie, záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ na komunikáciu týkajúcu sa súťažných podkladov a procesu verejného obstarávania určil poverenú osobu, uvedenú v Prílohe A.I) Oddielu I tejto výzvy. Všetky otázky je potrebné zasielať výlučne emailom na adresu vladislavomelina@gmail.com. 3. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať po ich vyžiadaní, Žiadosť o poskytnutie podkladov sa zasiela výlučne e-mailom na adresu vladislavomelina@gmail.com a záujemca vo vlastnom záujme overí, či bola doručená. Žiadosť musí obsahovať identifikačné údaje verejného obstarávania (názov súťaže alebo značku uverejnenia vo vestníku), ktorého sa žiadosť týka, doklad o úhrade poplatku podľa pokynov v bode IV.2 tejto výzvy a identifikáciu záujemcu - názov, poštová adresa, IČO, DIČ, . Ak žiadosť nebude spĺňať uvedené požiadavky, nebude sa na ňu prihliadať! Súťažné podklady sa budú zasielať poštou v elektronickej podobe na CD nosiči, iba v prípade ak záujemca o podklady požiada tak že nebude reálne možné spracovať ponuku na základe podkladov poskytnutých poštou je možné aj osobné prevzatie alebo ich zaslanie elektronicky na mailovú adresu záujemcu. Verejný obstarávateľ doporučuje požiadať o poskytnutie súťažných podkladov vzhľadom na potrebu identifikácie záujemcov pre účely komunikácie a poskytovanie vysvetlení. Súťažné podklady sú v zmysle zákona zverejnené v profile verejného obstarávateľa. V prípade, ak si záujemca súťažné podklady nevyžiada, vystavuje sa riziku spracovania a predloženia ponuky na základe informácií, ktoré nemusia zohľadňovať aktuálny stav a prípadné doplnenie podkladov alebo ich vysvetlenie na základe požiadaviek a otázok záujemcov alebo z vlastného podnetu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na vyžiadanie súťažných podkladov ktorá je totožná s lehotou na predkladanie ponúk, dôrazne však doporučuje požiadať o ne v primeranej lehote, umožňujúcej efektívne využitie zákonnej možnosti podať otázky a žiadosti o vysvetlenie podkladov a oboznámiť sa s prípadnými zmenami / doplnením / vysvetlením súťažných podkladov. 4. Na zabezpečenie kvality, včasnosti a úplnosti prác a dodržania zmluvných podmienok zo strany zhotoviteľa sa bude vyžadovať realizačná záruka. Jej výška a podmienky zloženia a uvoľnenia príp. použitia sú uvedené v súťažných podkladoch. 5.Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude financovaný z fondov EÚ verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom po overení verejného obstarávania Riadiacim orgánom Ministerstva hospodárstva SR. V prípade ,ak overenie procesu verejného obstarávania bude so záporným výsledkom verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo podlimitnú zákazku zrušiť. 6. Od zhotoviteľa sa bude vyžadovať predloženie platného a účinného poistenia v rozsahu upresnenom v súťažných podkladoch. 7. Stavba sa bude realizovať len v prípade poskytnutia NFP z MH SR.