Vyhlásené obstarávanie

Výmena okien


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Základná škola s materskou školou Árpáda Fesztyho s vyučovacím jazykom maďarským - Feszty Árpád Alapiskola és Óvoda
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
101 886,19
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45421132-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Júl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
14. August 2015
Dátum otvárania ponúk:
14. August 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
LEDAS, s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková cena zákazky spolu s DPH
  • 30 % Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Výber zhotoviteľa diela pre projekt: Výmena okien Základná škola s materskou školou Árpáda Fesztyho s vyučovacím jazykom maďarským - Feszty Árpád Alapiskola és Óvoda. Projekt stavby rieši výmenu okien na budove: Pavilón A, Pavilón B, telocvičňa. Okná 6 komorový profil systémom lepeného skla o tepelnej izolácii Uf 0,92 W/m2k. Podrobnejší opis je v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08:30 h. do 12:00 h na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa. Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3. Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale (1x originál dokladov a na pamäťovom médiu v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: "Rekonštrukcia verejného osvetlenia_PONUKA NEOTVÁRAŤ!", poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava). 4. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 5. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v tejto výzve ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Uvedené nebráni tomu, aby verejný obstarávateľ po otvorení ponuky mohol v prípade dôvodných pochybností požiadať uchádzača o predloženie konkrétnych dokladov, ktorými by sa preukázala pravdivosť tvrdení uvádzaných v čestnom vyhlásení. Tým, že po otvorení časti ponuky verejný obstarávateľ vykonáva vyhodnotenie ponuky vo vzťahu k predloženým dokumentom, je oprávnený podľa § 33 ods. 5 požiadať o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov, a teda aj čestného vyhlásenia. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 6. Zmluva o dielo bude uzatvorená len v prípade schválenia procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 7.Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe verejný obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na pamäťovom médiu vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 9. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 10. Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúru až po ukončení a odovzdaní diela bez vád a nedorobkov. 11. Lehota viazanosti je do 15.09.2015. 12. Pri predkladaní dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (najmä v prípade uchádzačov zapísaných do zoznamu podnikateľov) odporúčame postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu verejného obstarávania č. 10/2013, ktoré je zverejnené na internetovej stránke Úradu verejného obstarávania. 13. Náležitosti ponuky - uchádzač predloží ako prílohu zmluvy: a) Funkčnú vzorku ponúkaného okna o maximálnom rozmere 30 x 30 cm. b) opis ponúkaného druhu tovarov v zmysle priloženej prílohy s fotografiami, katalógovými listami, v ktorých budú parametre tovarov opísané v slovenskom jazyku. c) Garančné listy výrobcu okien s uvedením záručných podmienok na okno min. 5 rokov d) Certifikát od výrobcu na dané okná, vyhlásenie zhody e) uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky v minimálnej výške PHZ alebo ekvivalent v inej mene. Predloží úspešný uchádzač pri podpise ZoD. 14. Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk. Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Predmetom elektronickej aukcie sú určené kritéria pre vyhodnotenie ponúk, a to: a) Kritérium č. 1 (cena za celý predmet zákazky), b) Kritérium č. 2 (Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch), ktoré nie je aukčným kritériom.