Vyhlásené obstarávanie

Vybudovanie relaxačnej záhrady


Detaily obstarávania

Zdroj:
UVO Vestník
Obstarávateľ:
S HOTEL, s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
40 679,88
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45236000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
9. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ultima Ratio, s.r.o., Ul. 1 Mája 709, 031 01 Liptovský Mikuláš
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková cena diela bez DPH (EUR)
  • 30 % Čas potrebný na realizáciu predmetu obstarávania (v dňoch)

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je úprava vybraných plôch zelene. Ide o plochy dotknuté stavbami. Úprava plôch zelene má vysoko zatraktívniť priestor penziónu, zvýrazniť jeho architektúru a vytvoriť priaznivú mikroklímu pre užívateľov priestoru záhrady. Zeleň je navrhnutá tak, aby plnila svoju funkciu.

Doplňujúce informácie

1. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu/uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

2. Zmluva s víťazným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná Pôdohospodárska platobná agentúra a príjemcom pomoci, ktorým je Objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok Číslo výzvy 2015/PRV/37. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programu, Objednávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.

3. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami,

službami a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s

príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú:

i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou,

ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,

iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,

iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,

v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES,

a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.

4. Dodávateľ je povinný pred podpisom zmluvy o dielo na základe vyzvania Objednávateľom

a) vinkulovať na bankovom účte Dodávateľa finančné prostriedky alebo poskytnúť bankovú záruku vo výške 5 % z ceny diela bez DPH, alebo

b) zložiť na účet objednávateľa sumu vo výške 5 % z ceny diela bez DPH

ako výkonovú záruku. Nezloženie výkonovej záruky bude považované za odmietnutie uzatvorenia zmluvy zo strany Dodávateľa.

5. Súťažné podklady sa budú poskytovať elektronickou formou, po predchádzajúcej žiadosti o súťažné podklady.