Vyhlásené obstarávanie

Stavebné práce-Modernizácia verejného osvetlenia v obci Horná Krupá


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Horná Krupá
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
198 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45316100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
9. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
VOLUMA s.r.o. Shopping Palace Bratislava Cesta na Senec 2/A 821 04 Bratislava miestnosť č. 2 na 1.poschodí
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80 % Celková cena diela v EUR vrátane DPH
  • 20 % Počet kalendárnych dní realizácie stavebných prác odo dňa prevzatia staveniska v dňoch.

Opis obstarávania

Modernizácia verejného osvetlania v obci Horná Krupá, rekonštrukciou a výmenou pôvodných svietidiel za nové typu LED.

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom na adrese mariasulekova@agenturavo.sk, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. 3.Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu je potrebné uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadnych ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. 4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej,podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu tychto osôb a odtlačku pečiatky. 5.Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sa záujemcom/uchádzačom doporučeuje potvrdiť prijatie mailovej správy. 6. Verejny obstarávateľ predkladá v súťažnych podkladoch Návrh Zmluvy o dielo. 7. Verejny obstarávateľ upozorňuje záujemcov na POŽIADAVKY VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA NA PREDMET ZÁKAZKY PODĽA § 42 zákona. Uchádzač predloží katalógové listy, fotografie, alebo inú relevantnú dokumentáciu ponúkaných stavebných výrobkov alebo materiálov, najmä svietidiel preukazujúcu plnenie požadovaných parametrov, resp. technických špecifikácii. uvedených v súťažných podkladoch. 8. Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky a preto si vyhradzuje právo zrušiť zadanie tejto zákazky v prípade, ak nezíska finančné prostriedky na daný predmet zákazky, alebo ak proces verejného obstarávania neoverí Riadiaci orgán s kladným výsledkom. 9. Obhliadka miesta predmetu zákazky sa nepožaduje. 10. Verejný obstarávateľ bude uzatvárať s úspešným uchádzačom Zmluvu o dielo v prípade, ak získa finančné prostriedky z fondov EÚ a Riadiaci orgán overí proces VO s kladným výsledkom.