Vyhlásené obstarávanie

Stavebný dozor - Seňa kanalizácia a ČOV a Vodovod Seňa, Kechnec, Milhosť


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Seňa
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
41 400,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71520000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. November 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
22. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výkon stavebného dozoru na stavebnú akciu Seňa kanalizácia a ČOV a Vodovod Seňa, Kechnec, Milhosť. Predpokladaná hodnota stavebnej zákazky je 2,850 494,10 EUR bez DPH. Bližšiu špecifikáciu obsahujú súťažné podklady.

Doplňujúce informácie

VI.3.1. Súťažné podklady sa budú vydávať elektronicky na mailovej adrese: starosta@obecsena.sk na základe žiadosti záujemcu. Súčasne budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie a na webovom sídle obce. Verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme vo formáte "pdf" na emailovú adresu záujemcu uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. VI.3.2. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. VI.3.3. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale rozdelenú na dve časti: osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Ostatné. Okrem písomnej formy predloží uchádzač každú časť ponuky aj v elektronickej podobe, každú na samostatnom CD, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD musia byť vo formáte pdf. VI.3.4. Uchádzač predloží ponuku poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa VI.3.5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. VI.3.6. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať. VI.3.7. Zadaním zákazky sa rozumie uzavretie príslušnej zmluvy. Uzavretím Zmluvy sa rozumie nadobudnutie jej účinnosti. VI.3.8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania VI.3.9. Úspešný uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.