Vyhlásené obstarávanie

Stavebné úpravy objektov 47-1 Poliklinika a riaditeľstvo DFN Košice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Detská fakultná nemocnica Košice
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
353 449,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215140-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
30. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
30. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania sú stavebné/rekonštrukčné práce - modernizácia priestorov v časti Poliklinika a Riaditeľstvo verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady si záujemcovia môžu vyžiadať: a) písomne, listom zaslaným verejnému obstarávateľovi poštou alebo kuriérskou službou na adrese verejného obstarávateľa; b) mailom zaslaným na adresu: domanikova@dfnkosice.sk; (ak uchádzač požiada o súťažné podklady -emailovou správou, už nemusí zasielať písomnú žiadosť) c) osobne na adrese verejného obstarávateľa, na referáte verejného obstarávania. Osobnú návštevu je nutné vopred dohodnúť aspoň deň vopred na tel. čísle: 055/235 29 09. Osobná návšteva je možná v pracovných dňoch v čase od 09:00 hod. do 14:00 hod. d) záujemca si môže súťažné podklady stiahnuť aj z profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Tu sa však nebude nachádzať príloha - Projektová dokumentácia, ktorá je chránená autorskými právami. Pri osobnej návšteve je treba doručiť písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov so všetkými požadovanými náležitosťami. Každá žiadosť - doručená verejnému obstarávateľovi spôsobmi uvedenými v bodoch a) až d) vyššie - musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa - názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, ak je iná ako adresa sídla, uvedený predmet žiadosti, meno referenta zodpovedného za žiadosť, jeho telefónne číslo a e-mailovú adresu. Žiadosť musí byť spísaná v slovenskom, prípadne českom jazyku. Na žiadosti doručené v inom jazyku, na žiadosti nezrozumiteľné a neúplné nebude verejný obstarávateľ reagovať. 2. Po prijatí kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tie záujemcovi odoslané e-mailom vo formáte .pdf na mailovú adresu uvedenú v žiadosti. Súčasťou súťažných podkladov bude návrh záväzných zmluvných podmienok a všetky prílohy súťažných podkladov vo formáte .doc., ako aj kompletná projektová dokumentácia s technickými správami a nenaceneným výkazom-výmer. 3. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk. Na tomto profile verejný obstarávateľ zverejní aj všetky vysvetlenia súťažných podkladov, prípadne doplnenie súťažných podkladov. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak ich získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby, alebo oznámili na adresu: domanikova@dfnkosice.sk, že majú záujem o účasť v súťaži a súťažné podklady si stiahli z profilu verejného obstarávateľa. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje, resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien, doplnkov a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. V takom prípade musí záujemca kontrolovať v profile verejného obstarávateľa, či je tam zverejnený nový dokument. 5. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude výlučne v slovenskom, prípadne v českom jazyku písomnou formou, alebo e-mailovou komunikáciou, ktorú verejný obstarávateľ uprednostňuje. 6. Verejný obstarávateľ neumožňuje deliť predmet obstarávania na časti. Ponuka musí byť predložená na celý predmet zákazky. 7. Žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov, prípadne údajov z výzvy na predkladanie ponúk, či iných skutočností týkajúcich sa tejto verejnej súťaže musí byť doručená verejnému obstarávateľovi písomne najneskôr do 12:00 hod. dňa 22/09/2015.. 8. Lehota viazanosti ponúk: do 29/02/2016. 9. Osobitné požiadavky verejného obstarávateľa na úspešného uchádzača (presne špecifikované v návrhu Zmluvy o dielo): a) úspešný uchádzač je povinný zložiť na účet verejného obstarávateľa - pred podpisom zmluvy o dielo - depozit vo výške 10 % zo zmluvnej ceny diela v EUR s DPH podľa článku IV. zmluvy o dielo; b) úspešný uchádzač je povinný - pred podpisom zmluvy o dielo - predložiť verejnému obstarávateľovi platnú Poistnú zmluvu na komplexnú poistnú ochranu proti všetkým rizikám spojeným so stavebno-montážnou činnosťou (CAR, EAR, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri vykonávaní stavebných prác) v eurách. Základné poistenie musí byť uzatvorené minimálne vo výške poistného krytia 100 % zmluvnej ceny v EUR s DPH podľa článku IV. zmluvy o dielo.