Vyhlásené obstarávanie

Diverzifikácia a rozvoj nepoľnohospodárskej činnosti v PD Jahodná tovary


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Poľnohospodárske družstvo Jahodná
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
482 420,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34138000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. November 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
24. November 2015
Dátum otvárania ponúk:
24. November 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
LEGAL TENDER s.r.o., Ružová dolina 8, 821 09 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % celková (zmluvná cena bez DPH)
  • 30 % najnižšiapohotovostná hmotnosť 1 ks ťahača/sklápacieho návesu v kg

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rozdelený na 4 časti. Predmetom zákazky je dodávka 2 ks ťahačov, 2 ks sklápacích návesov, 2 ks laboratórnych prístrojov infračervený spektrometer a 2 ks. teleskopických manipulátorov. Predmetom zákazky je nákup prevádzkových strojov, prístrojov, zariadení, techniky.Predmet zákazky je rozdelený na štyri časti. Časť 1.: Nákup ťahačov Časť 2.: Sklápací náves Časť 3: Nákup laboratórnych prístrojov Časť 4: Teleskopický manipulátor Uchádzač predloží ponuku na ktorúkoľvek časť, alebo na kombináciou akýchkoľvek častí. Bližší opis obsahujú súťažné podklady. Ak sa v súťažných podkladoch nachádzajú konkrétne výrobky alebo značka, uchádzač môže naceniť aj ekvivalent rovnakej alebo vyššej kvality..

Doplňujúce informácie

1. Predmet zákazky je rozdelený na štyri (4) časti. Uchádzač predloží ponuku na Časť 1. alebo na Časť 2. alebo na Časť 3 alebo na Časť 4 alebo na kombináciu akýchkoľvek častí. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku na viaceré časti, nemusí na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predkladať doklady podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, a podľa a podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní osobitne na každú časť, ale len raz., napr. v ponuke predloženej na Časť 1. Na túto skutočnosť upozorní uchádzač v ponuke predloženej na Časť 1. A uvedie túto skutočnosť aj v ponuke na ostatnú Časť/Časti. To isté platí aj v prípade, ak uchádzač preukáže splnenie vyššie uvedených podmienok účasti v súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. 2.Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku v danej časti. 3.V prípade, že sa jedná o skupinu dodávateľov, každý člen skupiny predloží vyhlásenie, ktoré musí byť podpísané osobou oprávnenou konať za člena skupiny, že za predpokladu, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, sa zaväzujú vytvoriť právne vzťahy pred podpisom zmluvy. 4. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale rozdelenú na dve časti: osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Ostatné. Okrem písomnej formy predloží uchádzač každú časť ponuky aj v elektronickej podobe, každú na samostatnom CD, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD musia byť vo formáte pdf. 5. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta . 6.Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. 7. Ponuky pre jednotlivé časti predmetu zákazky budú hodnotené samostatne. 8. Kritérium na vyhodnotenie ponúk pre časti 3 až 4 je najnižšia cena a pre časť 1 je kritérium na vyhodnotenie ponúk ekonomicky najvýhodnejšia ponuka ( 1. kritérium : celková (zmluvná cena bez DPH) 70% a 2. kritérium: najnižšia pohotovostná hmotnosť 1 ks ťahača v kg) a pre časť 2 je kritérium na vyhodnotenie ponúk ekonomicky najvýhodnejšia ponuka ( 1. kritérium : celková (zmluvná cena bez DPH) 70% a 2. kritérium: najnižšia pohotovostná hmotnosť 1 ks sklápacieho návesu v kg) 9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 10. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať. 11. Ďalšie osobitné podmienky. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: a) Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. b) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať úspešného uchádzača na zloženie realizačnej záruky (kaucie), t.j. zábezpeky na dodanie tovarov, riadne splnenie svojich záväzkov a na riadne uskutočnenie predmetu zmluvy. Realizačná záruka (kaucia) bude slúžiť na garanciu realizácie, odovzdanie príslušných dokladov a certifikátov, dodržanie kvality dodaného tovaru, odstránenie závad, dodržanie zmluvných podmienok a vymožiteľnosť zmluvných pokút a sankcií. Výška kaucie je stanovená ako 10% z celkovej ceny diela. Namiesto zloženia kaucie môže zhotoviteľ predložiť bankovú záruku. Ďalšie súvisiace podmienky ohľadom realizačnej záruky sú uvedené v kúpnej zmluve . 12. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v súlade s § 45 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle novely účinnej od 01.11.2015.