Vyhlásené obstarávanie

BEZPEČNOSTNÝ SYSTÉM V OBCI VYŠNÝ TVAROŽEC


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Vyšný Tvarožec
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
110 228,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45317000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
20. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Vyšný Tvarožec č. 38, kancelária starostu
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vybudovanie komplexného a technicky a ekonomicky efektívneho bezpečnostného systému v obci za účelom zvýšenia bezpečnosti občanov a jej návštevníkov, zabezpečenie prevencie proti vandalizmu na verejných priestranstvách, úsporu finančných prostriedkov a skvalitnenie úžitkových parametrov. Bezpečnostný systém bude pozostávať z kamerového systému, dohľadového systému, zlepšenia osvetlenia verejných priestranstiev a vybudovanie varovného systému obyvateľstva ako aj návštevníkov obce.

Doplňujúce informácie

(1) Súťažné podklady si záujemcovia vyzdvihnú v profile verejného obstarávateľa vedenom v súlade s § 113 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom sledovať zákazku v profile najvhodnejšie až do termínu na predkladanie ponúk vzhľadom k tomu, že všetky vysvetlenia a zmeny súťažných podkladov a prípadné ďalšie informácie k zákazke, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži budú priebežne zverejňované v profile verejného obstarávateľa v dokumentácii k príslušnej zákazke na stránke www.uvo.gov.sk. (2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. (3) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46 zákona o verejnom obstarávaní. (4) V rámci platobných podmienok nebude poskytnutý preddavok a ani zálohová platba medzi objednávateľom a dodávateľom. (5) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok. (6) V súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ do 31. augusta 2016 postupovať podľa § 18 v znení účinnom do 31. októbra 2015.