Vyhlásené obstarávanie

Drevené debne na zber cibule


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
KRÁĽOVSKÁ s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
672 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44619100-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Jún 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
11. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Pusté Úľany č. 701, Lúčny dvor, 1. poschodie, zasadačka
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Drevené debne na zber cibule - rozmer 1600 x 1200 x 1230 mm.

Doplňujúce informácie

VI.2.1. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. VI.2.2. Obstarávateľ podľa § 7 požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a jednej naskenovanej kópii v digitálnej forme v čitateľnom formáte (napr. PDF, JPEG) na nosiči CD/DVD pre účely zverejnenia cenových ponúk na profile obstarávateľa na webovej stránke ÚVO. Dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. VI.2.3. Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. VI.2.4. Obstarávateľ podľa § 7 upozorňuje, že zmluva nadobudne účinnosť iba v prípade schválenia ŽoNFP z Programu rozvoja vidieka SR 2007 2013, výzva č. 2014/PRV/35 na predkladanie ŽoNFP na opatrenie 1.1 Modernizácia fariem a po uzatvorení platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná Pôdohospodárska platobná agentúra a príjemcom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. VI.2.5. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe a zabezpečiť pre obstarávateľa podľa § 7 súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval obchodné tajomstvo, je uchádzač povinný toto označiť. VI.2.6. Pre všetky prípadné požiadavky uvedené v tejto výzve na predkladanie ponúk, ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu požiadavky a akceptujú sa ako tieto tak aj ekvivalentné. VI.2.7. Obstarávateľa podľa § 7 si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota uvedená pre daný predmet zákazky. VI.2.8. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Obstarávateľ bude od úspešného uchádzača požadovať doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v požadovanom rozsahu, forme a platnosti zákona o verejnom obstarávaní, a to v lehote 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy obstarávateľa o ich doručenie. VI.2.9. Elektronická aukcia bude realizovaná certifikovaným systémom na uskutočnenie elektronickej aukcie na portáli www.evo.gov.sk