Vyhlásené obstarávanie

Dodávka wellness vybavenia pre projekt Penzión Kukučka.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
RAMON s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
56 499,70
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44411000-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
5. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
5. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
EkoAuris, s.r.o., PhDr. Matúš Džuppa, Duchnovičovo nám. 1, 080 01 Prešov. Časť obálok označených ako "Kritériá" bude otváraná v čase a na mieste určenom osobou podľa §7
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Dodávka wellness technológie, pozostávajúca z nasledovných častí: Fínska sauna Infra sauna Parná sauna Vyhrievané ležadlá Pivný kúpeľ Polohovateľné ležadlá Osoba podľa §7 požaduje predloženie ponuky na dodávku nového, nie repasovaného vybavenia, zariadenia. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, materiálov alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný ekvivalentný výrobok alebo materiál, ak má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol verejný obstarávateľ.

Doplňujúce informácie

1.Žiadosť o vydanie súťažných postačuje zaslať elektronicky. 2.Súťažné podklady budú uchádzačom zasielané v elektronickej forme po doručení žiadosti o SP. 3.Pre uchádzačov sa odporúča v rámci ďalšej komunikácie využiť elektronickú formu. 4.V rámci doručovania je akceptovateľné doručovanie osobne, poštou a elektronicky v súlade s § 16 ZVO. 5.V prípade osobného doručovania sa odporúča vopred oznámiť zámer doručenia telefonicky kontaktnej osobe pre zabezpečenie prítomnosti. 6.všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. 7.V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s vyhlasovateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu súťaže návrhov. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči vyhlasovateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 8.v súlade s § 49a ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní SP budú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO vrátane všetkých doplnení, vysvetlení a pod. 9.pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu. 10.Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom.