Vyhlásené obstarávanie

Dodávka wellness vybavenia pre projekt Penzión Dolina.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
PEEXIM, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
128 847,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44411000-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
28. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
EkoAuris, s.r.o., PhDr. Matúš Džuppa, Duchnovičovo nám. 1, 080 01 Prešov. Časť obálok označených ako "Kritériá" bude otváraná v čase a na mieste určenom osobou podľa §7
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Dodávka wellness technológie, pozostávajúca z nasledovných častí: Zakrývacia roleta bazenu Fínska sauna Parná sauna Vírivka pre 5 osôb Infrasauna Ohrievané ležadlá a tepidárium Pitné fontánky pre wellness Ľadopád Ochladzovací bazen Ochladzovacia sprcha Sprchové prvky Oddychový priestor Svietidlá pre wellnes Obklady mozaikové Montaž zariadenia,a doprava Elektroinštalácia wellness Osoba podľa §7 požaduje predloženie ponuky na dodávku nového, nie repasovaného vybavenia, zariadenia. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, materiálov alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný ekvivalentný výrobok alebo materiál, ak má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol verejný obstarávateľ.

Doplňujúce informácie

1.Žiadosť o vydanie súťažných podkladov musí byť zaslaná v písomnej forme na kontaktnú adresu uvedenú v bode I.1 príloha A.II) EkoAuris, s.r.o. PhDr. Matúš Džuppa, Duchnovičovo nám. 1, 080 01 Prešov. 2.Súťažné podklady budú uchádzačom zasielané v elektronickej forme po doručení žiadosti o SP. 3.Pre uchádzačov sa odporúča v rámci ďalšej komunikácie využiť elektronickú formu. 4.V rámci doručovania je akceptovateľné doručovanie osobne, poštou a elektronicky v súlade s § 16 ZVO. 5.V prípade osobného doručovania sa odporúča vopred oznámiť zámer doručenia telefonicky kontaktnej osobe pre zabezpečenie prítomnosti. 6. všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. 7. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s vyhlasovateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu súťaže návrhov. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči vyhlasovateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 8. v súlade s § 49a ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní SP budú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO vrátane všetkých doplnení, vysvetlení a pod. 9. pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu. 10. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom.