Vyhlásené obstarávanie

Technologické pracovisko opracovania a kontroly 3D tvarových nástrojov pre výrobu dielov z plastu vyfukovaním


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Heliostech s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
194 590,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42623000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
2. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
2. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miestom otvárania ponúk bude sídlo spoločnosti: HELIOSTECH, s. r.o., Hronská 2, 934 01 Levice.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovarov - nákup technológie na zabezpečenie výrobného procesu produktu za účelom vytvorenia technologického pracoviska opracovania a kontroly 3D tvarových nástrojov pre výrobu dielov z plastu vyfukovaním v zmysle technickej špecifikácie a rozsahu uvedených v súťažných podkladoch. Predmet zákazky je rozdelený na dva samostatné logické celky: ČASŤ 1 - 4osé vertikálne obrábacie centrum a ČASŤ 2 - prístroj na meranie kontúr a drsnosti povrchu Predmet zákazky je možné deliť, uchádzač môže predložiť svoju ponuku aj samostatne na jednu z častí predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

(1) Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť na emailovú adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa: inowis@inowis.sk. Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno referenta zodpovedného za žiadosť a jeho telefónne číslo. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi elektronicky zaslané súťažné podklady. Súťažné podklady sa záujemcovi poskytnú výhradne elektronicky formou e-mailu, verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. (2) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, príp. z profilu verejného obstarávateľa. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. (3) Súťažné podklady sú záujemcom voľne prístupné i na profile verejného obstarávateľa, ktorý je zriadený v súlade s § 113 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijaté žiadosti o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém UVO umožní. (4) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. (5) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto výzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. (6) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46 ZVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak nebudú zodpovedať jeho finančným možnostiam, t.j. prekročia jeho finančný limit pre predmet zákazky, konkrétnu časť predmetu zákazky alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné. (7) Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov, ak nie je uvedené inak. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku. (8) Verejný obstarávateľ neumožňuje v zmysle § 19 ods. 2 ZVO predložiť ponuku v inom ako štátnom jazyku (jazyk slovenský). (9) Žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti a súťažných podkladov musí byť doručená v listinnej podobe v lehote v zmysle § 100 ods. 1 písm. e) ZVO kontaktnému miestu verejného obstarávateľa: INOWIS, s.r.o., Petrzvalova 27, 010 15 Žilina. Na žiadosti doručené po zákonnej lehote, alebo doručené na inú adresu verejný obstarávateľ nebude reagovať. (10) Osobné doručenie a preberanie písomností v kontaktnom mieste verejného obstarávateľa je možné v pracovných dňoch od 7:30 do 15:30 hod. Odporúča sa dohodnúť si vopred čas doručenia/preberania u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa. (11) Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke/uzavretom obale s označením PONUKA - Heliostech technologické pracovisko - NEOTVÁRAŤ poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa: INOWIS, s.r.o., Petzvalova 27, 010 15 Žilina. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelené a uzavreté časti týkajúce sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk pre jednotlivé časti predmetu zákazky označené slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". (12) Žiadosti o nápravu doručí záujemca/uchádzač v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa na adresu: INOWIS, s.r.o., Petzvalova 27, 010 15 Žilina s označením Žiadosť o nápravu. Na žiadosti doručené po zákonnej lehote, alebo doručené na inú adresu verejný obstarávateľ nebude reagovať.