Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia výťahu Žižkova č.21, Košice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Košice
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
39 999,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45313100-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
3. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
3. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
V budove verejného obstarávateľa na adrese Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Košice, Staničné námestie č.9, 042 11 Košice, 6. poschodie, č. dverí 610 zasadacia miestnosť
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom prác bude rekonštrukcia výťahu Osobný výťah 6D, zdvíhacie zariadenie so zohľadnením jestvujúcej výťahovej šachty a súčasných zákonných a technických noriem pre výťahy a ich prevádzku. Ide o demontáž existujúceho výťahu, dodávku a montáž nového výťahu vrátane výťahových strojov, vodiacich častí a vonkajšieho opláštenia výťahovej šachty podľa príslušných platných predpisov v existujúcej výťahovej šachte administratívnej budovy v súlade s normou STN EN 81-80 , STN 81.1. Pre montáž nového výťahu bude potrebné urobiť drobné stavebné úpravy na jednotlivých nástupiskách, v priehlbni výťahovej šachty, v samotnej šachte aj v strojovni výťahu. Po uvedených úpravách bude inštalovaný nový výťah, na ktorom bude vykonaná prvá úradná skúška za účasti TI SR. Dodávateľom bude vykonané kompletné zaškolenie obsluhy a bude dodaná kompletná technická dokumentácia. Pri rekonštrukcii je potrebné zabezpečiť plnenie podmienok STN EN 81-80, bezpečnostné pravidlá na konštrukciu a montáž výťahov - jestvujúce výťahy, pravidlá na zvyšovanie bezpečnosti v jestvujúcich výťahoch určených na dopravu osôb príp. osôb a nákladov. Dodaný predmet zákazky musí spĺňať všetky platné normy pre vyhradené technické zariadenia a bude v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia a zároveň bude zabezpečená spôsobilosť prevádzky dodávaného výťahového zariadenia na území Slovenskej republiky. Rozsah prác Demontážne práce existujúceho výťahu Montážne práce strojov, výťahov, zariadení a komponentov Stavebné úpravy týkajúce sa strojovne, inštalácie nových šachtových dverí a priehlbne šachty ( murárske, natieračské, montáž elektroinštalácie), stavebné práce opláštenia šachty stavebným materiálom Legálna likvidácia vzniknutého odpadu a stavebnej sute Skúška po rekonštrukcii v rozsahu montážna a prvá úradná skúška Odovzdanie zariadenia prevádzkovateľovi so zaškolením pracovníkov Vypracovanie prevádzkovej dokumentácie výťahov (odovzdanie manuálu riadiaceho systému, schémy zapojenia, dispozičný výkres, plán údržby, úvodnej správy, dispozičného riešenia) a pod. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie potrebných revíznych správ na požadovaný predmet zákazky. Podrobný popis prác, ktoré požaduje verejný obstarávateľ vykonať je prílohou č.1 SP, ktorú tvorí štúdia pre rekonštrukciu výťahu v administrativnej budove ÚPSVaR Košice, Žižkova 21, Košice.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ poskytne tieto súťažné podklady buď v listinnej podobe alebo v elektronickej podobe, a to iba vo verzii pdf. V prípade ak záujemca nepotvrdí do 24 hod. od zaslania súťažných podkladov elektronickými prostriedkami ich prijatie, budú mu tieto zaslané aj v listinnej podobe. Prevzatie SÚŤAŽNÝCH PODKLADOV z PROFILU VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA požaduje bezodkladne verejný obstarávateľ nahlásiť emailom na adrese františek.viktorius@upsvr.gov.sk s uvedením dátumu prevzatia uvedených súťažných podkladov, z dôvodu zabezpečenia doručovania vysvetlenia Zhotoviteľ sa zaväzuje že počas plnenia zmluvy bude vlastniť platný certifikát systémov manažérstva kvality podľa ISO 9001, resp. jeho ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality s možnosťou využitia zabezpečenia kvality vyplývajúcej z európskych noriem, a bude vlastniť platný certifikát systému riadenia rizík BOZP OHSAS 18001 prípadne možný ekvivalent. Verejný obstarávateľ akceptuje predloženie certifikátov vydaných nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem uchádzačom. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. V súvislosti s podmienkou účasti na predloženie certifikátu systému riadenia kvality a certifikátu systému environmentálneho manažérstva verejný obstarávateľ poukazuje na skutočnosť, že za dôkazy rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie certifikátov podľa § 29 a § 30 zákona o verejnom obstarávaní jednoznačne nemožno považovať príručku kvality, resp. príručku environmentálneho riadenia, žiadosť o certifikáciu, ani potvrdenie preukazujúce, že žiadateľ je v konaní o udelenie certifikátu. Teda nemožno ako dôkaz o plnení požiadaviek normy prijať akékoľvek potvrdenia, vyhlásenia alebo podobné doklady deklarujúce plnenie požiadaviek normy. Jediným akceptovateľným dokladom by mohlo byť potvrdenie samotného certifikačného orgánu, ktorý vykonal posúdenie vhodnosti zavedeného systému manažérstva kvality, ale v tom čase ešte z nejakých dôvodov nestihol vydať samotný certifikát za podmienky, že bol ukončený proces posudzovania plnenia požiadaviek normy, prípadne správa z auditu vykonaného podľa požiadaviek príslušnej normy verejným obstarávateľom, obstarávateľom, alebo ním poverenou organizáciou, za predpokladu, že by z tejto správy vyplývalo, že preverovaná organizácia spĺňa požiadavky príslušnej normy. Uchádzač je povinný pri podpísaní zmluvy splniť požiadavku verejného obstarávateľa a predložiť mu zoznam zamestnancov, ktorí budú uskutočňovať stavebné práce, vrátane zamestnancov, ktorí budú vykonávať kontrolnú činnosť za dodávateľa. Zoznam bude obsahovať ich mená a priezviská. Uchádzač je povinný zabezpečiť, aby dohodnutú stavebnú prácu vykonávali odborne vyškolené a bezúhonné osoby. Uchádzač musí v referenčných listoch uviesť finančnú hodnotu v EUR. Ak je v referenčnom liste uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom (prepočet kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. (Platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.) Skupina dodávateľov sa riadi podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. V prípade navýšenia stavebných prác bude verejný obstarávateľ postupovať v zmysle § 58 písm. i). Verejný obstarávateľ požaduje predložiť v zmysle ustanovenia § 32 ods. 9 ZVO následovné - Ak dodávateľ nie je povinný predložiť zoznam subdodávateľov podľa § 28 ods. 1 písm. k) v ponuke, je povinný ho v prípadoch podľa odseku 3 písm. b) a v rozsahu údajov podľa § 28 ods. 1 písm. k) predložiť verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy so subdodávateľom; to platí aj ak dôjde k zmene subdodávateľa oproti zoznamu, predloženému v ponuke. Časť ceny za uskutočnenie stavebnej práce (vykonanie diela) vo výške 5 % z celkovej ceny za vykonanie diela (ďalej len zadržaná časť ceny za vykonanie diela) verejný obstarávateľ vyplatí uchádzačovi ( zhotoviteľovi ) až po uplynutí troch (3) mesiacov odo dňa protokolárneho odovzdania diela verejnému obstarávateľovi ( objednávateľovi ) v zmysle Čl. XI. bod 11.2. Zmluvy (ďalej len skúšobná doba). Zadržaná časť ceny za vykonanie diela však nebude vyplatená skôr, ako budú odstránené všetky vady a nedorobky uvedené v Čl. XI. bod 11.7. Zmluvy, ako aj vady, ktoré sa vyskytnú počas skúšobnej doby a ktoré je zhotoviteľ povinný odstrániť v zmysle Čl. XII. bod 12.6. Zmluvy. V takomto prípade objednávateľ vyplatí zadržanú časť ceny za vykonanie diela nasledovne: (a)do troch (3) dní odo dňa podpísania zápisnice o odstránení drobných vád a nedorobkov v zmysle Čl. XI. bod 11.7. Zmluvy, pokiaľ sa počas trvania skúšobnej doby nevyskytnú vady, ktoré je zhotoviteľ povinný odstrániť v zmysle Čl. XII. bod 12.6. Zmluvy, a pokiaľ táto zápisnica bude podpísaná až po uplynutí skúšobnej doby, resp. (b)do troch (3) dní odo dňa podpísania zápisnice o odstránení tých vád, ktoré je zhotoviteľ povinný odstrániť v zmysle Čl. XII. bod 12.6. Zmluvy, ktoré vady sa počas skúšobnej doby vyskytnú ako posledné, pokiaľ táto zápisnica bude podpísaná až po uplynutí skúšobnej doby.