Vyhlásené obstarávanie

Zostavenie manuálu Európska diaľková cykloturistická trasa a jej napojenie na verejnú dopravu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenský cykloklub
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
10 363,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
98000000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
17. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Slovenský cykloklub, Námestie slobody 6, Piešťany
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom výzvy je výber externého experta na spracovanie, vytvorenie a tlač manuálu Európska diaľková cykloturistická trasa a jej napojenie na verejnú dopravu, návody pre rozvoj multimodálnych dopravných ponúk, nové cyklotrasy, európske diaľkové cyklotrasy, rieka-bus a iné služby osobnej dopravy v rámci projektu Trvaloudržateľná doprava a turizmus pozdĺž rieky Dunaj. Prvá čiastková verzia manuálu musí byť spracovaná do 10. november 2014 a predstavuje 70 % z úloh, ktoré majú byť vykonané. Termín na odovzdanie vyhotovenie manuálu je 20. november 2014 Pracovným jazykom pre komunikáciu bude angličtina.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady e-mailom na adresu ing_peter_mati@centrum.sk, uvedenú v časti ODDIEL I. tejto výzvy. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať názov a sídlo záujemcu, IČO, DIČ, kontaktnú osobu, číslo telefónu, e-mailovú adresu, pečiatku a podpis. Súťažné podklady budú poskytované elektronickou komunikáciou v elektronickej forme spolu projektovou dokumentáciou. Verejný obstarávateľ v e-maily určí spôsob potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca je povinný použiť stanovený spôsob a neodkladne (po doručení) potvrdiť prijatie písomnosti. Elektronickú (mailovú) komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje pri doručení žiadostí o súťažné podklady, pri ich poskytovaní a vysvetľovaní. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov je potrebné vopred dohodnúť si telefonicky termín a čas s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Výstup : Pri vytvorení manuálu verejnej dopravy je nutné vykonať nasledovné: Vytvorený manuál verejnej dopravy bude obsahovať dve časti: tlačenú a elektronickú. Súčasťou manuálu sú aj nasledovné činnosti: - Definovanie navrhovaných princípov a kritérií. To znamená, že bude vypracovaný návrh úkonov vo formáte Word . - Organizovanie európskej diskusie o obsahu (medzi najskúsenejších odborníkmi v tejto oblasti). To znamená , že víťazná firma zorganizuje pracovnú skupinu s minimálne 5, maximálne 10 účastníkmi s najlepšími skúsenosťami na poli verejnej dopravy + cyklistiky, prezentovať sa budú všetky makroregióny Európy. Stretnutia budú organizované naživo a/alebo cez skype, úloha a náklady sú na strane víťaznej firmy/ konzultanta . - Zlepšiť obsah, návrh pokynov prvotne navrhnutých, na základe výsledku debaty. -dodávateľ by mal zlepšiť výsledok z prvých návrhov, pokynov a usmernení na základe spätnej väzby od kľúčových zainteresovaných strán v 3 kolách (minimálne). - Organizovať prijatie v Medzinárodnej organizácii spravujúcej sieť diaľkových nadnárodných magistrál (Rade EuroVelo) . Víťazná firma (expert, konzultant) musí (spracovať žiadosť) zostaviť manuál na Radu EuroVelo, predložiť ho a v prípade potreby ju zlepšiť, zohľadniť pripomienky . Dekrét o prijatí (Stanovisko o prijatí) dokumentu na Rady EuroVelo musí byť priložený k záverečnej správe . - Grafický dizajn ( vrátane obrázkov ) musí byť v súlade s vizuálom identity a corporate designu medzinárodnej (nadnárodnej) európskej diaľkovej cykloturistickej trasy EuroVelo . Tento manuál musí byť vytlačený v 4.000 kópiách (formát A4, farebne, kvalita papiera 100-150 g/m2 (podobne ako v ostatných usmerneniach EuroVelo ) . Tlačená verzia bude obsahovať: Príručka bude obsahovať aspoň nasledujúce stránky : 1. Obal - vnútorný kryt - s obrázkami z osvedčených postupov 2. Predslov - Definícia cieľov - očakávaní 3. Prehľad o využívaní verejnej dopravy - Požiadavky na využívanie verejnej dopravy zo strany cykloturistiky (s ilustráciami) 4. Technické požiadavky na prepravu na bicykli: Vlak - vrátane miestnych , regionálnych, celoštátnych a medzinárodných Autobus - vrátane miestnych , regionálnych, celoštátnych a medzinárodných Trajekt - vrátane trajektov na riekach a morských trajektov . ( Aerolínie ) - iba v prípade , že s tým zúčastnené strany debaty súhlasia . 5. Parkovanie bicyklov a skladovanie na staniciach . Mal by obsahovať krátkodobé a dlhodobé parkovanie rovnako . 6. Ponuky cien, to by malo zahŕňať špeciálne ponuky , jednotlivé lístky a predplatné rovnako. 7. Predaje, propagácie. Táto kapitola by mala obsahovať všetky weby vytvorené za týmto účelom, vytlačené médiá a existujúce techniky osobného predaja . Celkový počet strán vytlačených pokynov A4 : 12-16 Celkový počet strán rozšírených pokynov s príkladmi dobrej praxe A4 : 20-50 Celkový počet strán môže byť prekročený, ale s ohľadom na prehľadnosť a využiteľnosť metodiky . Súčasťou elektronickej verzie bude: Kompletný manuál spracovaný vo formáte pdf spolu s podpornou dokumentáciou. Zozbierané príklady dobrej praxe z Európy , aby zahŕňali všetky druhy verejnej dopravy a aspekty (uvedené nižšie). Elektronická verzia dát zo zberu príkladov dobrej praxe bude zverejnená na internetových stránkach cykloklub.sk a eurovelo.org. Katalóg príkladov dobrej praxe bude vypracovaný (graficky spracovaný) iba vo formáte pdf (nie je nutná tlač) . Celkový počet strán môžu byť prekročený , ale s ohľadom na prehľadnosť a využiteľnosť metodiky . Prvý podrobný návrh manuálu by mal byť vypracovaný 10. Novembra 2014 a predstavuje 70 % úloh ktoré je potrebné urobiť . Kompletne odovzdaný manuál musí byť do 20. Novembra 2014. Jazyk : Anglický Splnenie podmienok účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. týkajúce sa vyhláseného postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a v súťažných podkladoch, sa riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak všetky ponuky presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky. Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu. Uchádzač predloží ponuku v dvoch vyhotoveniach - originál ( písomná forma) a kópia ponuky na CD/DVD nosiči vo formáte .pdf v súlade s § 18a zákona ( ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky). Uchádzač berie na vedomie, že kópia predložená v elektronickej podobe bude po uzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom zverejnená na Profile verejného obstarávateľa na portáli Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods. 6 písm. b) zákona. Kópia ponuky na pamäťovom médiu bude obsahovať tie dokumenty ako originál ponuky, ale bez osobných údajov a dôverných skutočností. Ak ponuka uchádzača obsahuje informácie, ktoré uchádzač pokladá za obchodné tajomstvo alebo považuje za dôverné informácie v zmysle § 20 zákona, (t.j. za dôverné informácie na účely zákona o verejnom obstarávaní možno označiť výhradne technické riešenia a predlohy, návody, výkresy, projektové dokumentácie, modely, spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny a vzory) je potrebné zo strany uchádzača tieto údaje na kópii ponuky na CD/DVD nosiči anonymizovať v súlade s právnymi predpismi. V prípade, ak ponuka uchádzača obsahuje osobné údaje, uchádzač je povinný postupovať v súlade s § 11 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (predložiť súhlas dotknutých osôb, anonymizovať osobné údaje. Ponuky podľa zákona o verejnom obstarávaní budú doručené v uzatvorenom obale s heslom súťaž - Manuál - neotvárať, v termíne na predkladanie ponúk. Obal musí byť označený obchodným menom a sídlom uchádzača alebo miestom podnikania uchádzača a názvom adresáta. Ponuka musí byť podpísaná uchádzačom, v prípade skupiny dodávateľov sa skupina riadi podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade skupiny dodávateľov musí byť prílohou ponuky aj písomné splnomocnenie pre člena skupiny, ktorý je určený na komunikáciu s verejným obstarávateľom v procese verejného obstarávania. Splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. Zmluva o dielo bude podpísaná až po vykonaní všetkých úkonov spojených s verejným obstarávaním a dodržaní požadovaných lehôt v zmysle zákona 25/2006 a nadobudne účinnosť najskôr deň nasledujúci po dni jej zverejnenia v CRZ V prípade nesplnenia podmienok účasti alebo prekročenia predpokladanej ceny zákazky uchádzačmi verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť predmetné verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z procesu verejného obstarávania ak uchádzač nesplní podmienky účasti, predloží neplatné doklady, nepredloží požadované doklady alebo informácie alebo poskytne nepravdivé alebo skreslené informácie. Verejný obstarávateľ vylúči skupinu dodávateľov z procesu verejného obstarávania, ak v období od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uzavretia zmluvy dôjde k zmene zloženia tejto skupiny dodávateľov. Úspešný uchádzač musí pre zákazku na uskutočnenie služby pred podpisom ZoD a zahájením realizácie predmetu zákazky uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom minimálne do výšky hodnoty zákazky. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom predložiť ekvivalentné doklady , ktoré sa vydávajú v krajine ich sídla. V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR prepočet bude ako ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu tejto meny platného v Národnej banke Slovenska k 31. decembru príslušného roku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, všetky doklady musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. Všetky zmeny predmetu zákazky sa môžu robiť len so súhlasom verejného obstarávateľa. Tieto zmeny nesmú mať negatívny vplyv na kvalitu ani cenu predmetu zákazky. Platba bude uhradená až po ukončení celej zákazky, podľa skutočne vykonaných prác odsúhlasených verejným obstarávateľom a následným predložením faktúr. Akékoľvek práce naviac pôjdu na riziko dodávateľa. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: do termínu 31.3.2015.