Vyhlásené obstarávanie

Marketingové stratégie a opatrenia – Certifikácia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenský cykloklub
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
29 865,83
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
98000000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
17. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Slovenský cykloklub, Námestie slobody 6, Piešťany
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom výzvy je zber dát a hodnotenie Dunajskej cyklocesty ( časť EuroVelo 6), pri spracovaní sa uplatní certifikačný štandard Európskej diaľkovej cyklotrasy. Predmetom je hodnotenie infraštruktúry, služieb, napojenia verejnej dopravy a marketingu/ propagácie cyklotrasy zo strany nezávislých externých hodnotiteľov. Certifikácia, zber dát zahŕňa nasledovné úlohy : -Zber dát (spracovanie podrobného itineráru trasy, súvisiacich služieb, požičovní bicyklov a napojení verejnej dopravy) Práca v teréne ( mapovanie v teréne na bicykli pomocou GPS , zapisovanie dát do štandardného formuláru- prehľadu, súvisiaca fotodokumentácia ) Spracovanie informácií - získaných dát meraním v teréne, popisovanie trasy, čistenie a sprehľadnenie údajov. Vyhodnotenie nálezov, spracovanie odporúčaní Certifikácia Prezentácia metodológie a výsledkov osobne (aspoň na 1 stretnutí partnerov projektu). V prípade, že trasa alebo jej hlavné časti splnia všetky certifikačné kritériá, cena zahŕňa poplatok za oficiálnu certifikáciu. Konečný termín pre vypracovanie certifikácie je 20.november 2014. Pracovným jazykom je angličtina .

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady e-mailom na adresu ing_peter_mati@centrum.sk, uvedenú v časti ODDIEL I. tejto výzvy. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať názov a sídlo záujemcu, IČO, DIČ, kontaktnú osobu, číslo telefónu, e-mailovú adresu, pečiatku a podpis. Súťažné podklady budú poskytované elektronickou komunikáciou v elektronickej forme spolu projektovou dokumentáciou. Verejný obstarávateľ v e-maily určí spôsob potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca je povinný použiť stanovený spôsob a neodkladne (po doručení) potvrdiť prijatie písomnosti. Elektronickú (mailovú) komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje pri doručení žiadostí o súťažné podklady, pri ich poskytovaní a vysvetľovaní. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov je potrebné vopred dohodnúť si telefonicky termín a čas s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Výstupom je štúdia správa, ktorá má 2 časti: ČASŤ A: správa z prieskumu pre Dunajskú cyklocestu na základe certifikačného štandardu Medzinárodnej európskej diaľkovej cyklotrasy. Správa z prieskumu sa musí skladať minimálne z nasledovných kapitol (minimálny - maximálny obsah): Spracovaný itinerár trasy Vyplnené formuláre prieskumu za deň po sekciách GPS tracky, fotografie pripojené, prezentácia výstupov pre partnerov v prílohe. Celkový počet strán A4: 100-150 Celkový počet strán môže byť prekročený, ale s ohľadom na prehľadnosť a použiteľnosť prieskumu. Jazyk: Angličtina. Povinné časti prieskumu: 1. Informácie o zhromažďovaných údajoch a prieskum v teréne: 1.1 Sledovanie infraštruktúry trasy, sledovanie stavu nasledovných kategórií: podstatné fyzikálne narušenie ( prírodné ako napr. rieka, skaly, alebo umelé ako napr. železnice, diaľnice atď. ) alebo právne narušenie ( t.j. úseky, kde nie je povolené jazdiť na bicykli alebo prechod na bicykli je zakázaný, resp. je všeobecne zakázaný alebo podlieha vydaniu povolenia, ktoré je spoplatnené ) Menšie fyzické narušenie ( napr. úseky vedúce k mostom, neprístupným častiam pre tandemy atď. pre viac "početné" skupiny cyklistov) . typ cestnej infraštruktúry, po ktorej trasa vedie (verejnej komunikácii , cyklistický chodník , chodník pre peších , na bicykli , cyklocestička, lesná cesta atď. ) úroveň automobilovej dopravy ( Limity 10.000 , 4000 , 2000 , 500 jednotiek / deň ) Povrchový materiál a kvalita ( asfalt , stabilizovaný , špina a pod ) Šírka ( v metroch ) Prechody , prevýšenie ( m , %, dĺžka v km ) Atraktivita ( prírodné a kultúrne prostredie , sociálna bezpečnosť a / alebo zaujímavosti v oblasti životného prostredia , monotónne ) 1.2 Značenie: Aplikácia národnej normy Cykloturistické značenie (Dopravné značenie) Aplikácia medzinárodného štandardu založeného na európskych diaľkových cykloturistických trasách (EuroVelo) Úplnosť ( chýbajúce značenie na hlavných križovatkách ) Potvrdenie značenia (rôzne typy, prvky značenia ako tabuľky a maľované značenie) Doplnkové dopravné značenie 1.3 Verejná doprava : Vlaky, autobus , trajekty prepravujúce bicykle (malo by to malo byť legálne povolené) cestovné poriadky by mali byť zhromažďované (pre kontrolu frekvencie spojov) , kapacita prevozu bicyklov musí byť sledovaná. pohodlie a bezpečnosť cyklistickej dopravy musí byť sledovaná podmienky pre prepravu, on - line rezervácie je potrebné zmapovať bezpečné úschovne bicyklov, parkovacie kapacity vo verejnej dopravných uzloch. 1.4 Služby - ubytovanie - pri monitorovaní musia byť sledované možnosti a ich kategórie musia byť identifikované (od jednoduchého hotela , cez ubytovanie na súkromí alebo kempovanie , až po luxusné ) Pri monitorovaní musia byť sledované aj cykloturistike a životnému prostrediu priateľské systémy. - stravovanie - pri monitorovaní musia byť zhromažďované možnosti stravovania, občerstvenia, oddychové miesta, a rozdelené podľa jednotlivých kategórii (základné jedlo a pitie alebo odpočinkové miesta s možnosťou varenia , vysoko kvalitné odpočívadlá ( napr. vrátane WC , tečúca voda atď ) . Cykloturistike a životnému prostrediu priateľské systémy musia byť monitorované.. - opravy bicyklov a obchod s bicyklami . - Nabíjacie stanice pre elektrobicykle . - Dôležité telefónne čísla, prvá pomoc , požičovne bicyklov a elektrobicyklov a cykloturistické centrá s komplexnými službami . - existujúce ponuky služieb, zbierať sa budú údaje o existujúcich ponukách služieb (ako balíky), spolu s poskytovateľmi týchto služieb a možnosťami rezervácie. 1.5 . Marketing , propagácia Webové stránky ( informácie o trase vrátane podrobnej mapy , typy značenia, možnosti využitia verejnej dopravy, interaktívne mapy , zaujímavé body na trase, ubytovanie on - line databázy , integrácie verejnej dopravy, cestovné poriadky, GPS - tracky) . Sociálne médiá a on - line marketingové kampane , smartphone aplikácie sprievodcovia alebo detailné tlačené mapy tlačené propagačné a informačné nástroje (letáky , tlačené reklamy, atď. ) informačné body (miesta) a / alebo zastávky a / alebo centrá na trase PR kampane , akcie , existujúce označenie ponúkaných služieb pod spoločnou značkou, (ponúkané študijné cesty, audio sprievodcovia). 2. Metodika : hodnotenie a certifikácia by mali byť založené na prieskume v teréne a mali by ho vykonávať autorizovaní a vyškolení odborníci, ktorí budú dokladovať prax s podobnými činnosťami, ktorí budú trasu prechádzať na bicykli a dokumentovať pozorovanie . Všetky ostatné náklady, ako cestovné, ubytovanie a ostatné náklady (vrátane používania bicyklov, GPS nástrojov a údajov, nákup sprievodcov, využívanie práv štandardizovaných formulárov a pod. sú súčasťou zmluvy a ponúkanej ceny ) . Odborníci by mali využívať verejne dostupné zdroje ( webové stránky, verejné databázy, tlačivá atď. ) s cieľom doplniť (skompletizovať) získané informácie, nie ich vypĺňať (prezentovať) ako dáta získané monitoringom v teréne . Hlavnými (kategóriami) aspektmi zhromaždených informácií by mala byť štruktúra dát uložená v databáze medzinárodného štandardu nadnárodných cykloturistických trás na európskej úrovni ( EuroVelo.org) v štandardizovanom formáte . Podrobnejšie informácie (ak sú zhromaždené ) by mali byť k dispozícii pre príslušné zainteresované strany v elektronickom formáte. Správa zo zberu dát bude zverejnená na cykloklub.sk a EuroVelo.org (správa/štúdia zo zberu dát bude zverejnená webportáli na EuroVelo.org ) . prehľad získaných a spracovaných (uložených) informácií musí byť v súlade s najnovšou verziou každoročne aktualizovanej príručky medzinárodného štandardu diaľkových cykloturistických trás na európskej úrovni (zverejnené na EuroVelo.org) . Spracovateľ musí byť oboznámený s príslušnou terminológiou a kategóriami medzinárodného štandardu nadnárodných cykloturistických trás, vybrať tie správne kategórie pri kontrole podmienok . Základné jednotky zberu dát pre certifikáciu sú " Denná Sekcia " (dĺžka trasy zvyčajne medzi 30 -90 km ) a " Drobná Sekcia " ( minimálne 1 km ) . ČASŤ B -Certifikačná správa, Hodnotiaca správa o Dunajskej cyklotrase EuroVelo 6 založená na certifikačnom štandarde, bude obsahovať aspoň nasledujúce kapitoly (minimálny - maximálny obsah): 1. Definícia trasy a zdroje informácií 20 - 40 strán Definovanie (GPS trakmi) a vizualizácia (cez Google Maps) oficiálneho vedenia trasy Zoznam denných úsekov Zoznam hlavných cieľových trhov (mestá) kde sa monitorovalo dopravné spojenie 2. Vyhodnotenie podľa sekcií a celkové vyhodnotenie 25-50 strán 3. Odporúčania na zlepšenie kvality pre dosiahnutie štandardu 15-30 strán 4. (Vydanie osvedčenia v prípade, že trasa dosiahne podmienky, kritériá stanovené v norme) Celkový počet strán A4: 60-120 strán Celkový počet strán môže byť prekročený, ale s ohľadom na prehľadnosť a použiteľnosť certifikácie. Jazyk: Angličtina. Povinné časti: 1. Ciele hodnotenia založené na európskej certifikačnej norme : Cieľom tejto aktivity je zlepšiť kvalitu na Dunajskej cykloceste - EuroVelo 6, určenie kritických nedostatkov v sieti a motivovať zainteresovaných s rozhodovacou právomocou , aby investovali do riešenia zistených problémov. Na motiváciu rôznych cieľových skupín s rôznou úrovňou skúseností sa použijú certifikované nadnárodné trasy, pričom argument je ten , že poskytuje kontrolu kvality . 2. Definícia : Predmetom certifikácie je trasa EuroVelo 6 v plnom rozsahu podľa európskej certifikačnej normy , alebo jej hlavné cezhraničné úseky, najmenej 1000 kilometrov dlhé , prejazd aspoň 2 štátov s jasne definovanými začiatkom a koncom (napr. veľké mestá či zaujímavosti ). Certifikácia je platná počas 5 rokov . V prípade že po vykonaní procesu certifikácie osvedčenie nebude vydané , spracované výsledky budú oznámené len partnerom projektu . 3. Obsah certifikácie Každá trasa alebo jej hlavné časti , by mali spĺňať potreby všetkých cieľových skupín. Avšak, diferenciácia bude vykonaná podľa kritérií na základe fyzickej zdatnosti , zručnosti / skúsenosti a na základe použitého bicykla: - Základné kritériá - pokrytie potrieb pravidelných cyklistov , ktorí používajú bicykel ako hlavný spôsob každodennej prepravy a / alebo často na voľný čas a na účely cestovného ruchu. Pri certifikácii musia byť všetky základné kritériá musia byť splnené po celej trase. - Dôležité Kritériá - uspokojiť potreby príležitostných cyklistov s malými skúsenosťami a priemernou zručnosťou a fyzickou kondíciou , ktorí pravidelne používajú bicykel na každodennú prepravu a / alebo vykonajú niekoľko rekreačných výletov . Pri certifikácii aspoň 70 % dĺžky trasy by malo spĺňať všetky dôležité kritériá . - Doplnkové kritériá - pokryť potreby " viac náročných " alebo " neskúsených " cyklistov a / alebo cyklisti so špeciálnymi bicyklami (napr. cestní cyklisti , malé deti v prívesoch , tandemy, ruční cyklisti a pod ) . - Ďalšie kritériá , ktoré sú hodnotené pozitívne alebo negatívne . Počas procesu certifikácie každá trasa alebo jej časť bude hodnotená na základe týchto kritérií a získa skóre . Celá trasa môže byť opísaná ako všeobecne bezpečná , pohodlná a atraktívna, ak dosiahne najmenej 50 % z maximálneho možného skóre na každej dennej časti a celá trasa dosiahne aspoň 60 % z váženého priemeru všetkých kritérií . Všetky hodnotené kritériá spadajú do nasledovných kategórií : infraštruktúra trasy, služby , marketing - propagácia. 4. Metodika : vyhodnotenie zistení a certifikácia musia byť v súlade s podmienkami zadania a najnovšou verziou každoročne aktualizovanej príručky, zverejnenej na EuroVelo.org . Výpočet výsledkov musí byť v súlade s hodnotiacimi tabuľkami. Maximálne dostupné skóre je 100 % , ale bodovanie nebude prezentované verejnosti, slúži len na interné použitie. Subdodávateľ musí vyvinúť /zakúpiť XLS nástroj , ktorý zhodnotí získané výsledky na základe podrobného manuálu a aktuálneho zadania . Konečný výsledok sa vypočíta na základe váženého priemeru. Na začiatku bude stanovené skóre pre všetky hodnotené kritériá. Skóre v každej kategórii, v závislosti od jej dôležitosti, bude mať pridelený podiel na celkovom skóre . Podiel závisí na dĺžke sekcie a význame kritéria. konečné certifikačné skóre bude automaticky zohľadnené a klesne na nula bodov, ak : Jedno zo zásadných kritérií nie je splnené v každom bode nikde na trase ; alebo v prípade , dennú sekcia nedosiahne aspoň 50 % z maximálneho možného skóre ; alebo Celá trasa nedosiahne aspoň 60 % z maximálneho možného skóre . Ak jeden ( alebo viac) zo základných kritérií nie sú splnené na vybranom úseku , ale nevyhovujúci úsek môže byť nahradený alternatívnou trasou alebo pomocou verejnej dopravy, trasa je stále prijateľná a môže byť certifikovaná , ale bude odporúčaná len pre skúsených užívateľov. Tieto denné úseky, ktoré nespĺňajú jednu alebo viac z dôležitých kritérií, ale môžu byť nahradené alternatívnou trasou alebo pomocou verejnej dopravy musia byť jasne označené a budú odporúčané len pre pravidelných aj príležitostných cyklistov. Poslednou časťou certifikácie je spracovať odporúčania pre rozvoj na základe výsledkov získaných pri procese certifikácie a zahŕňa nasledujúce oblasti : infraštruktúru trasy, značenie, verejnú dopravu, služby , marketing a propagáciu. Odporúčania by mali byť zoskupené za úseky a krajinu . Odporúčania musia jasne definovať, kde sú potrebné aby ich zainteresované strany splnili, v prípade že trasa bude implementovaná . Navrhované aktivity sa musia riadiť setom štandardných aktivít, ktoré sú používané pre medzinárodnú diaľkovú cyklotrasu (EuroVelo). Splnenie podmienok účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. týkajúce sa vyhláseného postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a v súťažných podkladoch, sa riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak všetky ponuky presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky. Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu. Uchádzač predloží ponuku v dvoch vyhotoveniach - originál ( písomná forma) a kópia ponuky na CD/DVD nosiči vo formáte .pdf v súlade s § 18a zákona ( ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky). Uchádzač berie na vedomie, že kópia predložená v elektronickej podobe bude po uzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom zverejnená na Profile verejného obstarávateľa na portáli Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods. 6 písm. b) zákona. Kópia ponuky na pamäťovom médiu bude obsahovať tie dokumenty ako originál ponuky, ale bez osobných údajov a dôverných skutočností. Ak ponuka uchádzača obsahuje informácie, ktoré uchádzač pokladá za obchodné tajomstvo alebo považuje za dôverné informácie v zmysle § 20 zákona, (t.j. za dôverné informácie na účely zákona o verejnom obstarávaní možno označiť výhradne technické riešenia a predlohy, návody, výkresy, projektové dokumentácie, modely, spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny a vzory) je potrebné zo strany uchádzača tieto údaje na kópii ponuky na CD/DVD nosiči anonymizovať v súlade s právnymi predpismi. V prípade, ak ponuka uchádzača obsahuje osobné údaje, uchádzač je povinný postupovať v súlade s § 11 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (predložiť súhlas dotknutých osôb, anonymizovať osobné údaje. Ponuky podľa zákona o verejnom obstarávaní budú doručené v uzatvorenom obale s heslom súťaž - Certifikácia - neotvárať, v termíne na predkladanie ponúk. Obal musí byť označený obchodným menom a sídlom uchádzača alebo miestom podnikania uchádzača a názvom adresáta. Ponuka musí byť podpísaná uchádzačom, v prípade skupiny dodávateľov sa skupina riadi podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade skupiny dodávateľov musí byť prílohou ponuky aj písomné splnomocnenie pre člena skupiny, ktorý je určený na komunikáciu s verejným obstarávateľom v procese verejného obstarávania. Splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. Zmluva o dielo bude podpísaná až po vykonaní všetkých úkonov spojených s verejným obstarávaním a dodržaní požadovaných lehôt v zmysle zákona 25/2006 a nadobudne účinnosť najskôr deň nasledujúci po dni jej zverejnenia v CRZ V prípade nesplnenia podmienok účasti alebo prekročenia predpokladanej ceny zákazky uchádzačmi verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť predmetné verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z procesu verejného obstarávania ak uchádzač nesplní podmienky účasti, predloží neplatné doklady, nepredloží požadované doklady alebo informácie alebo poskytne nepravdivé alebo skreslené informácie. Verejný obstarávateľ vylúči skupinu dodávateľov z procesu verejného obstarávania, ak v období od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uzavretia zmluvy dôjde k zmene zloženia tejto skupiny dodávateľov. Úspešný uchádzač musí pre zákazku na uskutočnenie služby pred podpisom ZoD a zahájením realizácie predmetu zákazky uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom minimálne do výšky hodnoty zákazky. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom predložiť ekvivalentné doklady , ktoré sa vydávajú v krajine ich sídla. V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR prepočet bude ako ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu tejto meny platného v Národnej banke Slovenska k 31. decembru príslušného roku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, všetky doklady musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. Všetky zmeny predmetu zákazky sa môžu robiť len so súhlasom verejného obstarávateľa. Tieto zmeny nesmú mať negatívny vplyv na kvalitu ani cenu predmetu zákazky. Platba bude uhradená až po ukončení celej zákazky, podľa skutočne vykonaných prác odsúhlasených verejným obstarávateľom a následným predložením faktúr. Akékoľvek práce naviac pôjdu na riziko dodávateľa. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: do termínu 31.3.2015.