Vyhlásené obstarávanie

Spracovanie dát pre interaktívnu mapu o Európskych diaľkových magistrálach vrámci projektu Trvaloudržateľná doprava a turizmus pozdĺž Dunaja.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenský cykloklub
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
17 895,83
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
98000000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
17. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Slovenský cykloklub, Námestie slobody 6, Piešťany
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom výzvy je výber externého odborníka, na zber dát o EuroVelo6.com, vytvorenie webportalu pre túto trasu, údajov pre interaktívnu mapu o európskych diaľkových cyklotrasách v rámci projektu Trvaloudržateľná doprava a cestovný ruch pozdĺž Dunaja. Webportál musí byť v súlade a zodpovedať systému EuroVelo a použiť rovnaký systém pre správu obsahu. Cena zahŕňa vývoj obsahu (textov v anglickom jazyku a mapy) a spustenie v systéme. Predmetom výzvy je tiež pripojenie spoločnej interaktívnej mapy na WebPortáli s EuroVelo6.com je, tiež prepojenie s existujúcimi webovými stránkami pozdĺž ďalších častí EuroVelo trasy. Zákazka sa skladá z nasledovných položiek: 1.grafický návrh stránky 2.naprogramovanie stránky 3.zozbieranie existujúcich stránok, vyhodnotenie údajov 4.technická asistencia 5.spracovanie textov 6.obstaranie fotografií 7.prelinkovanie a napojenie z existujúcimi portálmi na národnej, regionálnej úrovni 8.účasť na pracovných meetingoch s partnermi projektu. Stránka bude mať anglickú verziu, obsahovať bude prípravu na jazykové mutácie z krajín od všetkých partnerov projektu a po francúzsky. Systém pre správu obsahu bude v angličtine. Súčasťou zákazky je účasť min. na 1 medzinárodnom stretnutí s partnermi projektu, dve až tri koordinačné stretnutia dodávateľa sa obstarávateľom, pravidelná komunikácia pomocou skype hovorov. Dodávka webportálu : Štruktúra WebPortalu by mala byť vytvorená do 15. novembra 2014 a predstavuje 70 % úloh, ktoré je potrebné urobiť . Termín ukončenia zákazky je najneskôr 20. novembra 2014. Prístupové práva na server budú poskytnuté vybratému uchádzačovi.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady e-mailom na adresu ing_peter_mati@centrum.sk, uvedenú v časti ODDIEL I. tejto výzvy. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať názov a sídlo záujemcu, IČO, DIČ, kontaktnú osobu, číslo telefónu, e-mailovú adresu, pečiatku a podpis. Súťažné podklady budú poskytované elektronickou komunikáciou v elektronickej forme spolu projektovou dokumentáciou. Verejný obstarávateľ v e-maily určí spôsob potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca je povinný použiť stanovený spôsob a neodkladne (po doručení) potvrdiť prijatie písomnosti. Elektronickú (mailovú) komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje pri doručení žiadostí o súťažné podklady, pri ich poskytovaní a vysvetľovaní. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov je potrebné vopred dohodnúť si telefonicky termín a čas s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Súčasťou tejto aktivity je vývoj webdevelopmentu stránky a napĺňanie stránky vhodných obsahom. Vrámci webdevelopmentu Dunajskej cyklotrasy vytvorenie WebPortálu, na ktorý musia byť napojené existujúce národné a regionálne internetové portály. Vybraná firma musí spĺňať nasledovné požiadavky : -Zozbierať webové adresy existujúcich regionálnych a národných internetových stránok -Vyhodnotiť ich obsah ( pokiaľ ide o trasy infraštruktúru, značenie, dopravné spojenie, služby , možnosť rezervovať si ponuky) -Obrátiť sa na prevádzkovateľov existujúcich regionálnych , vnútroštátnych internetových stránok a požiadať ich o súhlas na sieťovanie a vizuálne spoločné prepojenie portálu Dunajskej cyklotrasy s týmito stránkami . Web architektúra a technické riešenie musí byť organizovaná podľa štandardov Medzinárodnej európskej diaľkovej cyklotrasy EuroVelo a úplne nastavené na systém EuroVelo, čo znamená : EuroVelo6 Dunajská cyklocesta webové stránky musia mať rovnaký systém pre správu obsahu , ako existujúce portály, vyvinuté pre správu európskej medzinárodnej cyklotrasy EuroVelo . Technické riešenie by malo byť navrhnuté tak, aby bolo možné ľahko integrovať vytváraný WebPortal ( technicky aj pokiaľ ide o obsah ) do existujúceho EuroVelo.com . Úlohy dodávateľa : Účasť na medzinárodných stretnutiach ohľadom spracovania webportalu ( najmenej 1 stretnutie osobne ). To znamená, že webdeveloper by mal byť schopný vycestovať aspoň na 1 partnerské stretnutie k projektu , kde sú zastúpení všetci partneri projektu, a mal by prezentovať webovské riešenia a návrhy . Cestovné a ubytovacie náklady na takéto stretnutie musia byť zahrnuté do cenovej ponuky . Expert by mal byť k dispozícii najmenej na 3 ďalšie rokovania na bilaterálnej úrovni a pravidelné skype stretnutia. Rozvíjať vizuál webovských stránok s redakčným systémom na základe definovanej webovskej architektúry . Web architektúra musí byť v súlade s webstratégiou medzinárodnej európskej diaľkovej cyklotrasy EuroVelo založená na princípe subsidiarity , čo v tomto kontexte znamená , že na webovej stránke Dunajskej cyklotrasy sa budú poskytovať medzinárodné údaje, relevantné informácie o trase , značení, verejnej doprave a službách . Aktualizácie národných a regionálnych podstránok budú dostupné samostatne s prihlasovacím menom a heslom, ktoré poskytne osoba zodpovedná za spravovanie internetových stránok . Národné, regionálne web stránky ( mimo existujúce zmluvy ) budú poskytovať podrobnejšie informácie. Vykonávané súvisiace aktivity. Vývoj pripojenej databázy pre ukladanie informácií o cyklotrase EuroVelo6 k stránke Dunajskej cyklistickej cesty znamená , že zhromažďované budú všetky dostupné druhy informácií , textu , obrázkov , geodát . K dispozícii by mala byť možnosť tagov a vyhľadávania . Spolupracovať s existujúcim portálom EuroVelo Overview Route databázou na EuroVelo.org komunikovať umiestnenie a stav cyklotrasy (realizovaný , nie je realizovaná alebo nedefinované ) na každej trase . Stav bude aktualizovaný na základe výsledku certifikácie . Poskytnúť pripojenie k jednotlivým webové portálom jednotlivých krajinách / oblastiach , ak sú vyvinuté . Spojenie znamená umiestnenie linku a vizuálneho prvku dizajnu na základe dvojstranných dohôd (vytvoriť funkčné prepojenie) . Malo by byť možné ľahko integrovať spracovať WebPortal ( technicky aj pokiaľ ide o obsah ) do existujúcich EuroVelo.com . Jednoduchá integrácia znamená " žiadne ďalšie náklady ". Správca portálu by mal byť schopný nadviazať spojenie , keď web je režime 'online' s minimálnym úsilím (t.j. niekoľko clickov a žiadne programovanie). Výmena informácií by malo byť automatická , ako náhle sa podarí nadviazať spojenie . Vykreslenie trasy z prehľadových máp do aktívnych máp ako vizualizácia, kde sa zobrazia podmienky na trase a hlavné atrakcie. Mapy musia jasne ukázať štátne hranice , hlavné mestá, rieky, hlavné atrakcie (s piktogramami a otváracími oknami ), trasu (s rôznymi farbami záleží na úrovni vývoja/stavu trasy ) . Vizualizácia (počítačová grafika) - vysoko kvalitný vizuálny dizajn založený na existujúcich medzinárodných diaľkových európskych cyklotrasách, EuroVelo výrobkoch a konštrukčných príručkách. To znamená, že dizajn vizuálu webových stránok by mal zodpovedať, resp. zohľadňovať princípy internetových stránok seriálu EuroVelo, po dohode v vlastníkom ochrannej známky obsahovať logo EuroVelo , EuroVelo farby, schematické diagramy a informačné panely EuroVelo trás podľa návodu medzinárodnej diaľkovej európskej cyklotrasy v súlade EuroVelo Corporate design. Použité piktogramy by mali zohľadňovať webovský manuál EuroVelo, existujúci fungujúci systém správy medzinárodnej európskej diaľkovej cykloturistickej trasy. Expert musí vybrať najdôležitejšie atraktivity na trase, vybrať/získať správne obrázky pre ich vizualizáciu, aby bola zachovaná svetlosť, prehľadnosť stránky a všetky texty, ktoré budú spracované v angličtine pre nadnárodný webovský portál musí konzultovať odborník na cykloturistiku, ktorý používa angličtinu ako materinský jazyk. Výber hlavných atraktivít, ktoré budú uvedené ako high-lighty (hlavné atraktivity) na stránke (ako napr. rieky, kulinárske špeciality atď.) expert spracuje ako návrh a musia byť odsúhlasené partnermi projektu . Nastavenie možností pre rôzne jazykové mutácie stránky . To znamená, voľba jazykových mutácií pre národné jazyky všetkých krajín pozdĺž Dunaja a do francúzštiny . Prevádzka a údržba EuroVelo6.com po ukončení projektu. Znamená to, že dodávateľ si musí odsúhlasiť s partnermi projektu na Dunajskej cyklotrase aktualizáciu informácií získaných v tomto projekte na portáli EuroVelo6.com a zabezpečiť udržateľnú aktualizáciu na dlhodobé spravovanie internetových stránok po ukončení projektu. Výstup : EuroVelo6 Webovská aplikácia bude spustená s anglickým obsahom . Splnenie podmienok účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. týkajúce sa vyhláseného postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a v súťažných podkladoch, sa riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak všetky ponuky presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky. Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu. Uchádzač predloží ponuku v dvoch vyhotoveniach - originál ( písomná forma) a kópia ponuky na CD/DVD nosiči vo formáte .pdf v súlade s § 18a zákona ( ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky). Uchádzač berie na vedomie, že kópia predložená v elektronickej podobe bude po uzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom zverejnená na Profile verejného obstarávateľa na portáli Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods. 6 písm. b) zákona. Kópia ponuky na pamäťovom médiu bude obsahovať tie dokumenty ako originál ponuky, ale bez osobných údajov a dôverných skutočností. Ak ponuka uchádzača obsahuje informácie, ktoré uchádzač pokladá za obchodné tajomstvo alebo považuje za dôverné informácie v zmysle § 20 zákona, (t.j. za dôverné informácie na účely zákona o verejnom obstarávaní možno označiť výhradne technické riešenia a predlohy, návody, výkresy, projektové dokumentácie, modely, spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny a vzory) je potrebné zo strany uchádzača tieto údaje na kópii ponuky na CD/DVD nosiči anonymizovať v súlade s právnymi predpismi. V prípade, ak ponuka uchádzača obsahuje osobné údaje, uchádzač je povinný postupovať v súlade s § 11 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (predložiť súhlas dotknutých osôb, anonymizovať osobné údaje. Ponuky podľa zákona o verejnom obstarávaní budú doručené v uzatvorenom obale s heslom súťaž - Spracovanie dát - neotvárať, v termíne na predkladanie ponúk. Obal musí byť označený obchodným menom a sídlom uchádzača alebo miestom podnikania uchádzača a názvom adresáta. Ponuka musí byť podpísaná uchádzačom, v prípade skupiny dodávateľov sa skupina riadi podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade skupiny dodávateľov musí byť prílohou ponuky aj písomné splnomocnenie pre člena skupiny, ktorý je určený na komunikáciu s verejným obstarávateľom v procese verejného obstarávania. Splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. Zmluva o dielo bude podpísaná až po vykonaní všetkých úkonov spojených s verejným obstarávaním a dodržaní požadovaných lehôt v zmysle zákona 25/2006 a nadobudne účinnosť najskôr deň nasledujúci po dni jej zverejnenia v CRZ V prípade nesplnenia podmienok účasti alebo prekročenia predpokladanej ceny zákazky uchádzačmi verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť predmetné verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z procesu verejného obstarávania ak uchádzač nesplní podmienky účasti, predloží neplatné doklady, nepredloží požadované doklady alebo informácie alebo poskytne nepravdivé alebo skreslené informácie. Verejný obstarávateľ vylúči skupinu dodávateľov z procesu verejného obstarávania, ak v období od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uzavretia zmluvy dôjde k zmene zloženia tejto skupiny dodávateľov. Úspešný uchádzač musí pre zákazku na uskutočnenie stavebných prác pred podpisom ZoD a zahájením realizácie prác uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom minimálne do výšky hodnoty zákazky. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom predložiť ekvivalentné doklady , ktoré sa vydávajú v krajine ich sídla. V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR prepočet bude ako ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu tejto meny platného v Národnej banke Slovenska k 31. decembru príslušného roku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, všetky doklady musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. Všetky zmeny predmetu zákazky sa môžu robiť len so súhlasom verejného obstarávateľa. Tieto zmeny nesmú mať negatívny vplyv na kvalitu ani cenu predmetu zákazky. Platba bude uhradená až po ukončení celej zákazky, podľa skutočne vykonaných prác odsúhlasených verejným obstarávateľom a následným predložením faktúr. Akékoľvek práce naviac pôjdu na riziko dodávateľa. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: do termínu 31.3.2015.