Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia penziónu u Michala - stavebné práce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ing. Michal Borsík - Penzión u Michala
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
48 999,60
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45442100-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
10. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
EURO tender SK, s.r.o., Račianska 22/A, 831 02 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
  • 90% % Cena diela v EUR s DPH
  • Lehota uskutočnenia diela

Opis obstarávania

Jedná sa o uskutočnenie stavebných prác na zákazku s názvom "Rekonštrukcia penziónu u Michala - stavebné práce". Zákazka zahŕňa maliarske a natieračske práce, práce na renovácií strechy z dreveného štiepaného šindľa, práce na renovácii schodiska, práce na vybudovaní grilu a iné. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v časti D - Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne v slovenskom alebo českom jazyku na adresu Kontaktného miesta v úvode výzvy alebo na e-mailovú adresu: info@eurotender.sk. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (SP) odporúčame uviesť: názov zákazky, obchodné meno alebo názov záujemcu, adresu sídla alebo miesta podnikania, adresu na ktorú majú byť súťažné podklady zaslané v prípade ak nie je totožná s už uvedenou adresou, kontaktnú osobu a jej tel. kontakt a e-mailovú adresu pre elektronickú komunikáciu. 2. Súťažné podklady sa zasielajú elektronicky e-mailom, zaslanie bude na adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. Osoba podľa §7 zákona bude vyžadovať potvrdenie o doručení SP záujemcovi. 3. Osoba podľa § 7 zákona obhliadku miesta uskutočnenia prác dňa:30.09.2014 o 9:00 hod so stretnutím v Penzióne u Michala. 4. Prípadné Žiadosti o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve, podmienok účasti, Súťažných podkladov a inej sprievodnej dokumentácie - záujemca musí doručiť osobe podľa §7 zákona najneskôr 6 pracovných dní pred lehotou na predkladanie ponúk. Komunikáciu na tieto účely osoba podľa § zákona verejný obstarávateľ určuje výlučne v slovenskom jazyku alebo českom jazyku.Odporúča sa el. forma komunikácie e-mailom na: info@eurotender.sk. 5. Osoba podľa §7 môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v zmysle §46 zákona. 6. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Osoba podľa §7 zákona vylúči uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. 7. Uchádzač predloží ponuku na adresu kontaktného miesta v zmysle pokynov v súťažných podkladoch. 8. Obsah a forma ponuky - Ponuka bude obsahovať ako svoju súčasť doklady a dokumenty uvedené v súťažných podkladoch v časti A - Pokyny pre uchádzačov , 17/Obsah a forma ponuky a bude predložená v zmysle pokynov v súťažných podkladoch. 9. Uchádzač predkladá doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti ako aj iné dokumenty v ponuke ako originály alebo úradne overené kópie ak nie je uvedené inak. 10. Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. 11. V súťažných podkladoch sú uvedené podrobné informácie o spracovaní ponuky, vzorové formuláre ako i ďalšie požiadavky stanovené osobou podľa §7 zákona na predmet zákazky a predkladanú ponuku. 12. Osoba podľa §7 zákona si vyhradzuje právo neprijať ponuky uchádzačov, ktoré budú cenovo prevyšovať predpokladanú hodnotu zákazky so zohľadnením DPH. 13. Projekt bude spolufinancovaný v rámci operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast prostredníctvom Ministerstva hospodárstva SR (MH SR). 14. Splatnosť faktúr bude do 60 dní od doručenia osobe podľa §7 zákona. Fakturuje sa na základe súpisu skutočne vykonaných prác po odovzdaní diela. 15. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy Z dôvodu, že predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (Zmluvy o NFP), bude zhotoviteľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok k Zmluve o NFP. 16. Osoba podľa §7 zákona si vyhradzuje právo podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom až po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, ktorým je Ministerstvo hospodárstva SR (MH SR). 17. Číslo právneho predpisu podľa ktorého sa táto súťaž riadi: Zákon NR SR č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (uvedený v tejto výzve aj ako "zákon") najmä ustanovenia týkajúce postupu zadávania podlimitných zákaziek bez využitia el. trhoviska. 18. Ing. Michal Borsík - Penzión u Michala je uvedený v tomto oznámení ako "osoba podľa § 7 zákona" aj ako "verejný obstarávateľ" (okrem III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť , ods. (1) podľa § 28 ods. 1 písm. b) kde je "verejný obstarávateľ" myslená osoba podľa § 6 ods. 1 zákona. Ing. Michal Borsík - Penzión u Michala, postupuje v procese verejného obstarávania ako "verejný obstarávateľ" v zmysle platného zákona, keďže spadá pod § 7 ods. 2 zákona, preto je nutné si vykladať uvedené postupy v procese ver. obstarávania obdobne ako pre verejného obstarávateľa podľa zákona.