Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti KOVAL SYSTEMS, a.s., zavedením inovatívnych a vyspelých technológií - nákup inovatívnych a vyspelých technologických zariadení - III.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
obstarávanie KOVAL SYSTEMS, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
293 300,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42924300-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
14. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
14. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
KOVAL SYSTEMS, a.s., Krížna 950/10, 018 61 Beluša.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup lakovacej kabína a nákup pieskovacej kabíny. Súčasťou dodania predmetu zákazky je aj doprava, inštalácia, zaškolenie obsluhy a uvedenie technických zariadení do prevádzky. Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o súťažné podklady je potrebné zasielať na adresu a kontaktné miesto uvedené v Prílohe A.II) tejto výzvy. 2. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. KaHR-111SP-1101/0602/10 uzavretej medzi osobou podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní ako prijímateľom a Ministerstvom hospodárstva SR na to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť v zmysle Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.3. Neoddeliteľnou prílohou zmluvy s úspešným uchádzačom je elektronická verzia podrobného rozpočtu vo formáte MS Excel. Úspešný uchádzač je povinný predkladať v elektronickej verzii vo formáte MS Excel každú zmenu tohto podrobného rozpočtu, ku ktorej dôjde počas realizácie predmetu zmluvy. Rozpočet musí byť vypracovaný na najnižšiu možnú úroveň položiek, t.j. na úroveň zodpovedajúcu položkám výkaz výmer. 4. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania: Trvanie zmluvy: 12 mesiacov. Lehota dodania: 3 mesiace od prijatia výzvy na dodanie predmetu zákazky, ktorú písomne obdrží úspešný uchádzač v období po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy.