Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie projektovej dokumentácie a výkon autorského dozoru - Oprava mostov v správe SSÚR Zvolen


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
65 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71250000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
20. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
20. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom realizácie zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie opravy mostov na ponuku (DP) v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby (DRS), zrealizovanie prejazdu stredným deliacim pásom, zabezpečenie výkonu činnosti autorského dozoru na Vypracovanie projektovej dokumentácie a výkon autorského dozoru - Oprava mostov v správe SSÚR Zvolen. Miesto realizácie predmetu zákazky: Most ev. č. R1-180 cez Banský potok pred obcou Rakytovce, ktorý sa nachádza na diaľnici R1 v km 155,239 km nad Banským potokom Most ev. č. R1-181 nad c. III/066021 a potokom pri obci Rakytovce, ktorý sa nachádza na diaľnici R1 v km 155,863 km nad potokom a cestou III/2414 Most ev. č. R1-182 cez potok Krmník pri obci Kremnička, ktorý sa nachádza na diaľnici R1 v km 156,257 km nad potokom Krmník Lehota realizácie predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ požaduje odovzdanie projektovej dokumentácie, vrátane kladných vyjadrení dotknutých organizácií a správcov sietí v lehote do 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo. Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky: Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku mostného objektu, ktorý bude predmetom projektovej dokumentácie, aby sami získali a overili si informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Vykonanie obhliadky je možné cez pracovné dni po predchádzajúcej dohode s vedúcim odd. správy, prevádzky a údržby SSÚR 3 Zvolen, tel. č. +421 903 286 168, v pracovných dňoch od 09:00 hod. do 14:00 hod. Všetky náklady a výdavky vzniknuté záujemcovi v súvislosti s obhliadkou znáša záujemca bez finančných nárokov voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Kontrola a prevzatie predmetu zákazky: Na kontrolu vykonávania a prevzatia predmetu zákazky sú oprávnení: - vedúci odboru mostov alebo vedúci oddelenia podporných činností mostov z odboru mostov prevádzkového úseku Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. alebo nimi poverená osoba, - vedúci strediska SSÚR 3 Zvolen alebo ním poverení oprávnení zástupcovia z SSÚR 3. Celkové množstvo, rozsah a požiadavky na predmet zákazky: Celkové množstvo, rozsah a požiadavky na služby, ktorých dodanie je predmetom zákazky, sú bližšie špecifikované v Prílohe č. 2 Špecifikácia ceny k Výzve na predloženie ponuky. Verejný obstarávateľ požaduje realizáciu predmetu zákazky v súlade so Zmluvou o dielo na vypracovanie projektovej dokumentácie a výkon autorského dozoru, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, a ktorej návrh tvorí Prílohu č. 4 k Výzve na predloženie ponuky. Verejný obstarávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ním súvisiace činnosti a s odbornou starostlivosťou. Obsah ponuky uchádzača: - vyplnená Príloha č. 2 - Špecifikácia ceny (vo formáte pdf podpísaná zodpovednou osobou ako príloha zmluvy a vo formáte*xls/*xlsx) - vyplnená Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritéria, v ktorom uchádzač vyplní svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, kontaktná osoba, telefón, e-mail) a označí či je alebo nie je platiteľom DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. - podpísaná Príloha č. 4 - Návrh Zmluvy o dielo na vypracovanie projektovej dokumentácie a výkon autorského dozoru vrátane požadovaných príloh, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Návrhu Zmluvy, s vyplnenými cenami. Návrh zmluvy musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. - vyplnená Príloha č. 5 - Čestné vyhlásenie uchádzača o konflikte záujmov. - doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia, technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa tejto Výzvy.. Spôsob určenia ceny: Cena za dodanie diela bude stanovená v súlade so zákonom Národnej rady SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o cenách) a vyhláškou Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. Cena celkom za predmet zákazky je celková cena za dodanie predmetu zákazky, ktorý dodá uchádzač na základe plnenia predmetu zákazky v rozsahu, vyhotovení, technickej špecifikácii a parametroch v súlade s opisom zákazky uvedeným v časti Opis predmetu zákazky. Uchádzač vyplní jednotkové ceny v eurách (€ alebo EUR) bez DPH maximálne na dve desatinné miesta pre všetky položky uvedené v Prílohe č. 2 k Výzve - Špecifikácia ceny. Uchádzač vyplňuje len žlto označené bunky. Cena sa vyplňuje bez medzier pri tisícoch. Ceny predloží vo formáte pdf podpísané zodpovednou osobou a vo formáte*xls/*xlsx a zodpovedá za to, že ceny v elektronickej a tlačenej forme sa zhodujú. Uchádzač je povinný oceniť všetky položky, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 2 k Výzve - Špecifikácia ceny a označené na ocenenie primeranou cenou. Uchádzač je povinný do ceny zahrnúť všetky náklady, činnosti, práce, výkony alebo služby nevyhnutné na zhotovenie diela a jeho uvedenie do prevádzky za účelom riadneho vykonania predmetu zákazky, ako aj náklady na opravy, úpravy a korekcie predmetu zákazky vrátane primeraného zisku. Prijaté jednotkové ceny budú záväzne stanovené v súlade s ponukou uchádzača do verejného obstarávania a budú pevné a nemenné. Pokrývajú všetky záväzky vyplývajúce z vystavenej objednávky a všetky náležitosti nevyhnutné na riadne vykonanie a odovzdanie diela v rozsahu podľa Výzvy a jej príloh. Uchádzač bude akceptovať zníženie celkovej ceny aj v prípade, že časť predmetu zákazky sa na podnet verejného obstarávateľa nebude realizovať. Je výhradnou povinnosťou záujemcu/uchádzača, aby si dôsledne preštudoval Výzvu a jej prílohy a všetky vysvetlenia/doplnenia k Výzve a jej prílohám poskytnuté v priebehu verejného obstarávania a taktiež, aby si obstaral spoľahlivé informácie súvisiace s akýmikoľvek a všetkými podmienkami a záväzkami, ktoré môžu akýmkoľvek spôsobom ovplyvniť cenu a charakter ponuky alebo realizáciu predmetu zákazky. Navrhovaná cena musí byť stanovená podľa platných predpisov a ocenenej Prílohy č. 2 - Špecifikácia ceny tejto Výzvy. V prípade, že uchádzač bude úspešný, nebude akceptovaný žiadny nárok uchádzača na zmenu ponukovej ceny z dôvodu chýb a opomenutí jeho vyššie uvedených povinností. V prípade zmeny zdroja nákupu alebo dodávateľa nebude dôvod na zmenu jednotkovej ceny. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na predloženie rozborov, rozpisov jednotkových cien z ponuky uchádzača. Predpokladanú hodnotu zákazky (PHZ) uvedenú vo Výzve verejný obstarávateľ považuje za finančný limit a okolnosť dôležitú pre plnenie zmluvy. Kritériá na vyhodnotenie ponúk: Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona, teda na základe najnižšej ceny. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky bez DPH. Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za realizáciu predmetu zákazky vyjadrených v eurách uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov, v zmysle určenej definície kritéria. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk (tzv. reverzný postup), t. j. iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.