Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie Slávnostného otvorenia COVP Farského 9


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 972,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79952000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
11. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
11. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je organizácia Slávnostného otvorenia Centra odborného vzdelávania a prípravy (COVP), Farského 9. Technické zabezpečenie vrátane obsluhy, zabezpečenie vybavenia pre catering, ozvučenia, brandingu, poskytnutie služieb zdravotnej, upratovacej služby a iné. Maximálny počet osôb je stanovený na 150.. Predmetom zákazky je organizácia Slávnostného otvorenia Centra odborného vzdelávania a prípravy (COVP), Farského 9. Technické zabezpečenie vrátane obsluhy, zabezpečenie vybavenia pre catering, ozvučenia, brandingu, poskytnutie služieb zdravotnej, upratovacej služby a iné. Maximálny počet osôb je stanovený na 150. Miesto plnenia: Priestory COVP na Harmincovej ulici. Lehota plnenia: 16. 10. 2023: 9:00 16:00 - návoz a montáž 17. 10. 2023: 7:00 11:00 hod príprava 17. 10. 2023: 11:00 15:00 hod Slávnostné otvorenie s prehliadkou priestorov 17. 10. 2023: demontáž po 15:00 hod Rozsah a technická špecifikácia: Osobitné podmienky plnenia predmetu zákazky: Vybavenie pre catering zabezpečenie, dovoz a rozloženie 30 ks stand by stolov s bielymi sukničkami, 30 ks stolov na inventár v rozmere 120x60 cm s bielymi obrusmi. Dodanie výzdoby na stoly v podobe malého (priemer 15cm) aranžmánu v počte kusov 30 a veľkého aranžmánu (40x20 cm) v počte kusov 2. Zabezpečenie kompletného inventáru pre 150 osôb. Branding dodanie 15 ks maliarskych stojanov a 15 ks kapa dosiek v rozmere 70x100 cm; 4+0. Rozloženie ich v priestoroch COVP. Dodanie 3 ks Roll up v dvoch veľkostiach (2 ks 85x200 cm a 1 ks 150x200 cm). Zabezpečenie obrandovanej stuhy na prestrihávanie v dĺžke 5 m. Reklamné nosiče zostávajú v majetku obstarávateľa. Technické zabezpečenie zabezpečenie 3 technikov, ktorí budú mať na starosti elektroinštalácie, ozvučenie, TV obrazovky, montáž a demontáž prestrešeného pódia. Techniku zapožičia dodávateľ. Ozvučenie zabezpečenie kompletného ozvučenia exteriéru, ktoré pozostáva z 2 reproduktorov a 4 mikrofónov. Služby- upratovacie služby realizované priebežne pred, počas a po konaní podujatia čistenie priestorov, sanitárnych zariadení min. 2 osobami, vysýpanie smetných nádob, odnos a likvidácia odpadu z miesta podujatia. Zabezpečenie hostessingových služieb počas podujatia - obsluha v šatni. Zabezpečenie zdravotnej služby počas trvania podujatia. Zdravotnú záchrannú službu zabezpečuje dodávateľ. Iné výroba prezentačného videa (dĺžka videa min. 4 a max. 8 min). Dáta dodá obstarávateľ. Videá odsúhlasí obstarávateľ, zostávajú v majetku obstarávateľa. Zabezpečenie, rozmiestnenie a ukotvenie 5 ks cateringových PVC párty stanov v exteriéri, zabezpečenie a rozmiestnenie 6 ks prezentačných stolov, odpadkových košov na triedený odpad, 100 ks vešiakov do šatne. Zabezpečenie a inštalácia koberca na prekrytie štrkových plôch v exteriéri. Dodanie 150 ks sád jednorázových ochranných odevov v bielej farbe (sada = 1 ks čiapka, 1 ks plášť na zapínanie s dlhým rukávom, 1 ks návleky na topánky). Dodávateľ okrem dodania služieb do miesta dodania zabezpečí aj dovoz a odvoz techniky. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie služieb o hodnotu DPH. Detailný rozpis rozsahu a požiadaviek verejného obstarávateľa je zverejnený v súťažných podkladoch..

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 3. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa kritéria na hodnotenie ponúk. Kritériom je "Celková cena za celý predmet zákazky vrátane DPH". 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. 5. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže. 6. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 7. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia objednávky, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 9. Lehota viazanosti / platnosti ponuky: do 31.10.2023.