Vyhlásené obstarávanie

Dodávka a osadenie parkových lavičiek s operadlom


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Žilina
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
83 333,34
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39113600-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
6. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
6. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka, montáž a osadenie lavičiek s operadlom priskrutkovaním do betónových pätiek na určených miestach v meste Žilina a v jeho mestských častiach. Charakter konštrukcie: odliatok z hliníkovej zliatiny s drevenými lamelami, ktoré sú spojené pomocou skrutkových spojov z nerezovej ocele Hmotnosť: max. 30kg Rozmery: dĺžka minimálne 1 830mm, šírka min. 650mm, výška min. 800mm Nosná konštrukcia: odliatok z hliníkovej zliatiny Povrchová nosná úprava: konštrukcia z hliníkovej zliatiny opatrená vrstvou práškového vypaľovaného laku jemnej štruktúry o min. hrúbke: 70 m Farebnosť nosnej úpravy: nosná konštrukcia je povrchovo chránená práškovou, vypaľovanou farbou farba RAL 7016 v jemne matnej štruktúre, Sedák: 3x lamely z dreva smrekového. Hrúbka min. 33 mm. Hrana krajnej dosky v mieste dosadania zaoblená. Minimálna hustota tropického dreva je 870 kg/m3 Operadlo: 3x lamely z dreva smrekového. Hrúbka min. 33 mm. Hrana vrchnej dosky zaoblená. Minimálna hustota tropického dreva je 870 kg/m3 Povrchová úprava dreva: prírodná Kotvenie: kotvenie do betónového základu pomocou závitových tyčí M8 Vlastnosti: odolnosť voči poveternostným vplyvom, UV žiareniu, vandalizmu Dizajn: prispôsobiť existujúcim prvkom mobiliáru v meste Žilina Cena bude vrátane práce, materiálu (lavičky, betón, spojovací materiál), ako i dopravy na miesto určenia. Verejný obstarávateľ sa nezaväzuje odobrať žiadne minimálne množstvo tovaru od úspešného uchádzača na základe zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania počas jej platnosti 48 mesiacov (viď príloha č. 1 Návrh zmluvy o dielo). Uchádzač určí jednotkovú cenu lavičky s operadlom vrátane montáže, spojovacieho materiálu, dopravy, osadenia (betónová pätka, výkopové práce, oceľové kotvy). Všetky potrebné zmluvné dojednania (napr. spôsob realizácie zákazky, práva a povinnosti zmluvných strán, spôsoby ukončenia zmluvy, zmluvné sankcie...) sú obsiahnuté v Návrhu zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č. 1 tejto výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča si ju pred odovzdaním cenovej ponuky podrobne preštudovať. Súčasťou cenovej ponuky bude ocenená Príloha č. 2 - Cenová ponuka a Príloha č. 1 - uchádzačom podpísaný Návrh zmluvy o dielo.. Kritérium na vyhodnotenie ponúk bude jednotková cena s DPH. Úspešnou ponukou sa stane ponuka uchádzača, ktorého ponuka nebola vylúčená, a ktorého ponuka bude najnižšia. V jednotkovej cene za predmet zákazky budú zahrnuté všetky náklady uchádzača. Požiadavky na obsah ponuky: 1. Podpísaný návrh zmluvy o dielo Príloha č. 1 2. Ocenená Príloha č. 2 - cenová ponuka 3. Identifikačné údaje uchádzača - obchodný názov a sídlo uchádzača alebo miesto podnikania, meno a funkcia štatutárneho orgánu, IČO, DIČ, bankové spojenie, číslo účtu, kontaktné telefónne číslo a emailová adresa Príloha č. 3 4. Čestné vyhlásenie o ochrane verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov Príloha č. 4 5. Čestné vyhlásenie k dátumu predkladania ponuky, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní Príloha č. 5 Konflikt záujmov: Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy doručí verejnému obstarávateľovi údaje o všetkých známych subdodávateľoch, ktorí sa budú podieľať na plnení zmluvy v rozsahu: Údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa: meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na uzavretie dodatkov ktoré sú v súlade s § 18 zákona o VO v platnom znení. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o VO platnom znení. Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení a súvisiacimi platnými predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronickej pošty ihneď po vyhodnotení. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v týchto podmienkach je maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Ak ponuku predkladá skupina uchádzačov, splnenie podmienok osobného postavenia preukazuje každý člen skupiny samostatne. Ponuka predložená/doručená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk podľa bodu 6 alebo ponuka doručená iným spôsobom ako určil verejný obstarávateľ v tejto výzve nebude ďalej zaradená do hodnotiaceho procesu. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky. Verejný obstarávateľ následne zašle uchádzačom informáciu o odmietnutí ponuky spolu s odôvodnením. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť podmienky súťaže. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. DÔVERNOSŤ A OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV 1. Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk. 2. Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača. 3. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.