Vyhlásené obstarávanie

REKONŠTRUKCIA DVOCH VÝŤAHOV V PAVILÓNE DOSPELÝCH, POLIKLINIKA KARLOVA VES, BRATISLAVA


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Poliklinika Karlova Ves Bratislava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
105 570,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42416100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
6. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
6. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky ,,REKONŠTRUKCIA DVOCH VÝŤAHOV V PAVILÓNE DOSPELÝCH, POLIKLINIKA KARLOVA VES, BRATISLAVA Ide o zmiešanú zákazku podľa § 30 zákona o verejnom obstarávaní, kde postupujeme ako obstarávanie zákazky na tovary, ktoré tvoria najväčšiu hodnotu v rámci predpokladanej hodnoty zákazky každej príslušnej časti. Predmetom zákazky je kompletná výmena dvoch osobných výťahov v budove Polikliniky Karlova Ves, Líščie údolie 57, 842 31 Bratislava za účelom modernizácie zariadení na súčasné európske štandardy, zvýšenia prevádzkovej bezpečnosti zariadení a možnosti používania výťahov osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie. Kompletná výmena výťahov bude pozostávať z demontáže pôvodných výťahov, odvozu a likvidácie pôvodných výťahov a stavebného odpadu, dodania a montáže nových osobných výťahov v existujúcich šachtách, vypracovania technických (realizačných) dokumentácií, revíznych správ, zabezpečenia vykonania úradnej skúšky zdvíhacích zariadení, stavebno-inštalačných prác a poskytnutia bezplatného záručného servisu a poučenie a zaškolenie obsluhy. Predmetom zákazky je aj uskutočnenie všetkých potrebných pomocných murárskych, lešenárskych, elektroinštalačných, maliarskych, natieračských prác, všetkých ďalších potrebných prác súvisiacich s montážou výťahu, ako aj všetkých úkonov potrebných na uvedenie výťahu do prevádzky a užívania v súlade s platnými právnymi predpismi..

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - ISEVO, ktorý je súčasťou EPVO. 2. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch, bod 19. 3. Obhliadka miesta plnenia sa predpokladá. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, bod 9. 4. Verejný obstarávateľ neumožňuje predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona. 5. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO ver. 18.0 pri predkladaní ponuky vyplniť. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. 7. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže. 8. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 9.Ide o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ uplatňuje environmentálne hľadisko. 10. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 11. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona