Vyhlásené obstarávanie

Spracovanie PD, OAD a vykonanie IČ pre stavbu: Cyklotrasa H2 (Solinky - centrum) - II. úsek-zmena trasovania


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Žilina
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
14 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71250000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
5. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
5. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je spracovanie projektovej dokumentácie, OAD a vykonanie inžinierskej činnosti pre stavbu: Cyklotrasa H2 (Solinky centrum) II. úsek zmena trasovania Rozsah prác na spracovanie projektovej dokumentácie: -projekt bude riešiť návrh cyklotrasy na ul. Bajzová, Hliny prepojenie existujúceho úseku cyklotrasy V6 na ul. Centrálna v pokračovaní existujúceho úseku cyklotrasy H2 III. úsek na ul. Bajzová - projekt bude riešiť stavebné objekty v rozsahu: - cyklotrasa, - možná prekládka verejného osvetlenia, - stavebné úpravy dotknutých peších chodníkov -dokumentácia bude obsahovať všetky objekty, ktoré sú potrebné pre realizáciu stavby, výkaz výmer a rozpočet a časti PD v súlade s príslušnými normami a predpismi -cena bude obsahovať zabezpečenie všetkých potrebných podkladov súvisiacich s vypracovaním PD, zameranie skutkového stavu Cena: Cena za spracovanie projektovej dokumentácie vrátane odborného autorského dozoru a inžiniersku činnosť bude určená súčtom častí A. + B. nasledovne: A.Cena za projektovú dokumentáciu vrátane odborného autorského dozoru: 1/ projektová dokumentácia 2/ výkon odborného autorského dozoru (OAD) Pričom: -časť 1/ bude tvoriť 95% z celkovej zmluvnej ceny diela -časť 2/ bude tvoriť 5% z celkovej zmluvnej ceny diela, pričom cena ja maximálna a to aj v prípade prekročenia počtu hodín presahujúcich túto cenu B.Cena za výkon inžinierskej činnosti Termíny: Zhotoviteľ vypracuje a dodá projektovú dokumentáciu a inžiniersku činnosť nasledovne pre všetky časti nasledovne: a)Projektová dokumentácia pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby do 3 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti ZoD b)Inžinierska činnosť v termíne do 10 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti ZoD. Dodanie projektovej dokumentácie 12 x v tlačenej forme, 1 x elektronicky PDF, DOC, XLS, DWG, vrátane rozpočtu a výkazu výmer, fotodokumentácie pôvodného stavu -súčasťou PD bude aj fotodokumentácia súčasného stavu (na CD) -dodávateľ dodá PD v požadovanom množstve a kvalite až po predchádzajúcom schválení naprojektovaného riešenia (t.j. obojstrannom odsúhlasení PD) najneskôr 5 dní pred termínom odovzdania a schválení plánovaných nákladov objednávateľom -dodávateľ uvedie v TS predpokladaný termín realizácie diela podľa spracovanej PD (napr. počet mesiacov ... a pod.) -na vyzvanie objednávateľom sa dodávateľ zaväzuje byť účastný ako tvorca PD pri preberaní stavby so zhotoviteľom pred jej realizáciou za účelom objasnenia naprojektovaného riešenia -všetky projektové práce budú spracované v stupni pre stavebné povolenie s podrobnosťou realizačného projektu stavby -v rámci ceny diela bude projektant uvažovať aj s aktualizáciou rozpočtov v rámci určenia PHZ k VO na stavebné práce -v spracovanom rozpočte je potrebné uviesť položku porealizačné zameranie skutkového stavu, -pri ochrane zelene v rámci PD je potrebné riešiť návrh ochranných opatrení a návrh všetkých zásahov v chránenom koreňovom priestore v zmysle arboristického štandardu Ochrana drevín pri stavebnej činnosti. http://www.sopsr.sk/web/?cl=4103. Zároveň požadujeme postupovať v zmysle VZN č. 8/2010 v znení VZN č. 10/2023 zverejnenom na oficiálnych stránkach mesta https://www.zilina.sk/vzn/vzn-mesta-zilina-c-10-2023-o-sprave-tvorbe-udrzbe-a-ochrane-zelene-na-uzemi-mesta-zilina-ktorym-sa-meni-a-doplna-vzn-c-8-2010-o-sprave-tvorbe-udrzbe-a-ochrane-zelene-na-uzemi-mesta-zilina/. Špeciálne upozorňujeme na drevinu druhu Fagus sylvatica Atropurpurea, ktorá sa nachádza na začiatku napojenia cyklotrasy smerom z centra mesta,. -cyklotrasu bude potrebné v štádiu rozpracovanosti projektovej dokumentácie konzultovať v súčinnosti s Útvarom hlavného architekta Žilina, ktorý tak bude koordinátorom jednotlivých profesných častí v štádiu prípravy projektu /krajinný architekt, projekt dopravy.../. -cyklotrasu bude potrebné v štádiu rozpracovanosti projektovej dokumentácie konzultovať v súčinnosti s Technickými službami mesta Žilina, s.r.o - Ing. Peter Ďurana, PhD. Podkladom pre spracovanie projektovej dokumentácie je orientačné umiestnenie a vedenie cyklotrasy od ÚHA cyklotrasa bude vedená aby sa zachovala existujúca vzrástla zeleň Požiadavky na obsah ponuky: A) Vyplnený a podpísaný návrh ZoD - Príloha č. 1 B) Generálne plnomocenstvo - Príloha č. 3 C) Zoznam subdodávateľov - Príloha č. 4 D) Identifikačné údaje uchádzača - Príloha č. 5 E) Čestné vyhlásenie o neuložení zákazu účasti vo VO - Príloha č. 6 F) Návrh na plnenie kritérií - Príloha č. 7

Doplňujúce informácie

Zákazka sa zverejňuje podľa § 117 ods. 6 funkcionalitou elektronickej platformy, z dôvodu predpokladanej ceny zákazky rovnakých a obdobných služieb za príslušný kalendárny rok podľa § 6 Zákona o VO. Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v týchto podmienkach je maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Ak ponuku predkladá skupina uchádzačov, splnenie podmienok osobného postavenia preukazuje každý člen skupiny samostatne. Ponuka predložená/doručená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk podľa bodu 6 alebo ponuka doručená iným spôsobom ako určil verejný obstarávateľ v tejto výzve nebude ďalej zaradená do hodnotiaceho procesu. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky. Verejný obstarávateľ následne zašle uchádzačom informáciu o odmietnutí ponuky spolu s odôvodnením. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť podmienky súťaže. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. DÔVERNOSŤ A OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV 1. Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk. 2. Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača. 3. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Konflikt záujmov: Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.