Vyhlásené obstarávanie

Dodávka a montáž parkovacích automatov v meste Piešťany


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Piešťany
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
79 575,56
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38730000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
6. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
6. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka, montáž/osadenie 6 kusov parkovacích automatov v zmysle technickej špecifikácie a koncepcie statickej dopravy v meste Piešťany, vypracovanej spoločnosťou ARGUS-DS, s.r.o., Puškinova 2646/23, 911 01 Trenčín, s dátumom spracovania 06/2022 /revízia stav 21.07.2023/ hlavný inžinier projektu Ing. Igor Ševčík, autorizovaný stavebný inžinier, číslo oprávnenia 5047*A2 (ďalej len koncepcia) a v zmysle technickej špecifikácie. Parkovacie automaty budú osadené: Pásmo C (zóna C obytné okrsky) N3 Teplická, N6 Sládkovičova, N7 Vajanského, N8 Ružová a N11 Kúpeľná Pásmo D (zóna D obytné okrsky IBV) N9 A. Dubčeka Rozsah predmetu zákazky je uvedený v bode 4. súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je: 1.dodávka, montáž/osadenie 6 kusov parkovacích automatov (ďalej aj ako PA) v zmysle technickej špecifikácie a stavebné práce súvisiace s realizáciou podložia/základov potrebných na osadenie 6 kusov PA (rozobratie dlažieb, odstránenie podkladov alebo krytov z kameniva drveného, odstránenie podkladov alebo krytov z betónu prostého, odstránenie podkladov alebo krytov živičných, hĺbenie šachiet, vodorovné premiestnenie výkopu, nakladanie výkopku, zásyp zhutnený jám, rýh, šachiet, základové dosky z betónu prostého tr. C16/20, debnenie základových dosiek zhotovenie + odstránenie, vodorovná doprava vybúraných hmôt - skládka Rakovice, poplatok za uloženie a zneškodnenie stavebnej sute na určenú skládku - z demolovania vozoviek "O"- ostatný odpad a presun hmôt) v zmysle výkazu výmer pre každé parkovacie pásmo samostatne (pásmo C a D) vrátane zapojenia parkovacích automatov odborne spôsobilou osobou v zmysle návodu na montáž, obsluhu a údržbu od výrobcu parkovacích automatov 2.inštalácia a uvedenie do prevádzky 6 kusov PA navzájom prepojených systémom do centrálnej databázy 3.súvisiace služby nevyhnutné na riadnu funkčnosť a prevádzku systému 6 kusov PA uvedené v technickej špecifikácii: 3.1vzdialený dohľad na CLOUD úložisku 3.2zadávanie štátnej poznávacej značky 3.3terminál platobných kariet 3.4preposielanie dát do systému FT Technologies a.s. (integrácia na základe požiadaviek na systémové funkcie) 4.integrácia systému (vecne a funkčne súvisiaci s predmetom tejto zákazky) so systémom používaným Mestskou políciou mesta Piešťany (MP manager) 5.zaškolenie obsluhy minimálne 2 zamestnancov prevádzkovateľa k výkonu bežnej údržby PA a na činnosť s PA 6.záručný servis poskytovaný v rámci záručnej doby. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania informačného systému verejnej správy elektronickej platformy (EP). 2./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom informačného systému EP https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/479340 ; https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/479340 . Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 3./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v informačnom systéme EP a to v súlade s funkcionalitou systému. 4./ Vysvetlenie informácií uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom informačného systému EP. 5./ Požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky a náležitosti ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6./ Otváranie ponúk sa uskutoční on-line a to prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom, prostredníctvom funkcionality informačného systému použitého na verejné obstarávanie - EP, ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky. V okamihu otvorenia ponúk informačný systém EP vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Informačný systém EP odošle uchádzačom notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli ÚVO/EP a na e-mail používateľa. 7./ Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa súťažných podkladov, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 8./ Lehota viazanosti ponúk: do 30. 11. 2023 9./ Termín ukončenia dodávky a montáže PA: do 70 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy Termín ukončenia plnenia predmetu zmluvy - záručný servis poskytovaný v rámci záručnej doby: 2 roky odo dňa prevzatia PA Termín začatia plnenia predmetu zmluvy - súvisiace služby nevyhnutné na riadnu funkčnosť a prevádzku systému PA:01.01.2024 Termín ukončenia plnenia predmetu zmluvy - súvisiacich služieb nevyhnutných na riadnu funkčnosť a prevádzku systému PA: 76 mesiacov odo dňa začatia plnenia 10./ Predmetné verejné obstarávanie možno považovať za zelené verejné obstarávanie, nakoľko verejný obstarávateľ požaduje napájanie parkovacích automatov solárnym modulom.