Vyhlásené obstarávanie

Dodanie pomocných archeologických prác na archeologický výskum Hrad Krásna Hôrka


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Archeologický ústav SAV
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
9 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71351914-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
31. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
31. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Ing. Šupová Anna, vedúca THS
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie pomocných archeologických prác kopáčske práce, pomocné dokumentačné práce, umývanie nálezov a pod.) na archeologický výskum, ktoré budú vykonávať pracovníci víťaznej spoločnosti. Pracovníci dodávateľskej spoločnosti budú počas výkonu prác spadať pod jej správu. Predpokladaná doba realizácie výskumu je od 4. 9. max. 1 mesiac (max 800 osobohodín). Reálny denný počet pomocných robotníkov bude určovaný vedúcim výskumu. Objednávka na počet pracovníkov bude realizovaná 2 pracovné dni pred uskutočnením prác. Verejný obstarávateľ požaduje spravidla denne 5 pracovníkov s tým, že aspoň polovica z nich musí v kalendárnom mesiaci odpracovať aspoň 10 dní. Verejný obstarávateľ má právo odmietnuť činnosť pracovníkov, ktorí nedodržujú pracovné predpisy a pokyny poverených odborných pracovníkov verejného obstarávateľa. Vtedy je uchádzač povinný nahradiť týchto pracovníkov inými pracovníkmi.. Predmetom zákazky je dodanie pomocných archeologických prác kopáčske práce, pomocné dokumentačné práce, umývanie nálezov a pod.) na archeologický výskum, ktoré budú vykonávať pracovníci víťaznej spoločnosti. Pracovníci dodávateľskej spoločnosti budú počas výkonu prác spadať pod jej správu. Predpokladaná doba realizácie výskumu je od 4. 9. max. 1 mesiac (max 800 osobohodín). Reálny denný počet pomocných robotníkov bude určovaný vedúcim výskumu. Objednávka na počet pracovníkov bude realizovaná 2 pracovné dni pred uskutočnením prác. Verejný obstarávateľ požaduje spravidla denne 5 pracovníkov s tým, že aspoň polovica z nich musí v kalendárnom mesiaci odpracovať aspoň 10 dní. Verejný obstarávateľ má právo odmietnuť činnosť pracovníkov, ktorí nedodržujú pracovné predpisy a pokyny poverených odborných pracovníkov verejného obstarávateľa. Vtedy je uchádzač povinný nahradiť týchto pracovníkov inými pracovníkmi.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.