Vyhlásené obstarávanie

Elektronický informačný systém na správu registratúry


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
69 393,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48810000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
18. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
18. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie, implementácia a konfigurácia certifikovaného Elektronického informačného systému na správu registratúry (ďalej len EIS), s cieľom zabezpečiť kompletnú správu listinných a elektronických dokumentov v jednom systéme počas celého ich životného cyklu. Súčasťou predmetu plnenia je aj zaškolenie zamestnancov a zabezpečenie činností prevádzkovej podpory. Cieľové riešenie má poskytovať podporu pre riadiacu činnosť a administratívne činnosti s tým súvisiace, zabezpečiť dodržiavanie legislatívnych povinností vo vzťahu k správe registratúry a podporu správy dokumentov v rámci procesov verejného obstarávateľa. 4.Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Zmluve o dielo (v časti Špecifikácia diela).. Predmetom zákazky je dodanie, implementácia a konfigurácia certifikovaného Elektronického informačného systému na správu registratúry (ďalej len EIS), s cieľom zabezpečiť kompletnú správu listinných a elektronických dokumentov v jednom systéme počas celého ich životného cyklu. Súčasťou predmetu plnenia je aj zaškolenie zamestnancov a zabezpečenie činností prevádzkovej podpory. Cieľové riešenie má poskytovať podporu pre riadiacu činnosť a administratívne činnosti s tým súvisiace, zabezpečiť dodržiavanie legislatívnych povinností vo vzťahu k správe registratúry a podporu správy dokumentov v rámci procesov verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Zmluve o dielo (v časti Špecifikácia diela). Dodanie predmetu zákazky v rozsahu podľa čl. III. bod 5. písm. a/ - g/ Zmluvy o dielo najneskôr do 6 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy o dielo a vykonávanie činností v rozsahu podľa čl. III bod 5/ písm. h/ Zmluvy o dielo 12 mesiacov odo dňa riadneho prevzatia diela.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.