Vyhlásené obstarávanie

Nitra – rekonštrukcia b. č. 130 - TOV - PD


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
58 341,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71250000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
23. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
23. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné konanie a realizáciu stavby. - Zameranie skutkového stavu budovy, napojenie na inžinierske siete a realizácia všetkých potrebných sond v rozsahu a podrobnostiach pre vypracovanie PD pre stavebné povolenie a realizáciu stavby. - Statický posudok. - Energetické hodnotenie. - Projektová dokumentácia pre stavebné konanie a realizáciu stavby vrátane rozpočtu, výkazu výmer a súčinnosť pri realizácii verejného obstarávania zhotoviteľa stavby. - Plán organizácie výstavby (POV). - Plán bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP). - Plán požiarnej ochrany (PPO). - Plán užívania verejnej práce (PUVP). - Inžinierska činnosť (IČ). - Odborný autorský dohľad (OAD).. Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné konanie a realizáciu stavby. Rekonštrukcia bude pozostávať z výmeny strešnej krytiny a zateplenia strechy, zateplenia obvodového plášťa budovy, obnovy podláh, obnovy montážnych jám, výmeny okien a kopilitov, elektroinštalácie, vstupných brán, rekonštrukcie sociálnych zariadení, opráv vnútorných omietok, výmeny ventilácie, odsávania a bleskozvodov. Je potrebné vytvoriť vchod do objektu pre jednotlivca. Rozsah a charakteristika požadovaných prác na budove č. 130 TOV - statické posúdenie budovy, - výmena strešnej krytiny a zateplenie strechy, - zateplenie obvodového plášťa budovy, - obnova podláh na pracoviskách, dielňach, šatniach a sociálnych zariadeniach, - obnova montážnych jám, - výmena okien a copilitov, - výmena elektroinštalácie a rozvodových skríň, - výmena osvetľovacích telies na pracoviskách, dielňach, šatniach a sociálnych zariadeniach, - výmena vstupných brán, - rekonštrukcia sociálnych zariadení, vodovodnej a kanalizačnej prípojky, - rekonštrukcia rozvodov vody (zabezpečenie dodávok teplej vody), - oprava vnútorných omietok, obnova malieb a náterov, - rekonštrukcia rozvodov ústredného kúrenia, - výmena vykurovacích telies a zdroja vykurovania, meranie a regulácia (MaR) - výmena verifikácie a odsávania výfukových plynov, - vytvoriť vchod do objektu pre jednotlivca, - výmena bleskozvodov. Bližšia technická špecifikácia a požiadavky budú spresňované na technických radách.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme IS EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom zúčastniť sa obhliadky staveniska. Bližšie informácie o konkrétnom termíne a mieste konania sú uvedené vo Výzve č. SEMaI-1017-5/2023 zo dňa 02.08.2023. Predložením ponuky uchádzač súhlasí s návrhom Zmluvy o dielo. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie Zmluvy o dielo s úspešným uchádzačom. Toto verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním a nie je sociálnym verejným obstarávaním. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že spracuje projektovú dokumentáciu tak, aby realizácia stavby, ku ktorej sa projektová dokumentácia vzťahuje, viedla k naplneniu požiadavky na elimináciu vplyvov na životné prostredie.