Vyhlásené obstarávanie

Technológie na výrobu pekárenských a cukrárenských výrobkov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
DANELA s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
107 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42215200-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. November 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
27. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
27. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
DANELA s.r.o., Revolučná 46, Bratislava 821 04, zasadačka.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Zákazku tvorí dodávka a montáž technológie na výrobu pekárenských a cukrárenských výrobkov, menovite univerzálny stroj na výrobu pečiva s príslušenstvom, planétový šľahač s príslušenstvom, melanžér, elektrická rotačná pec vozíky - plechy, špirálový miešač s pevnou diežou a príslušenstvom, polievačka a plnička s príslušenstvom.

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady budú zaslané záujemcom na základe ich písomnej žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady záujemca zašle na kontaktnú adresu: DANELA s.r.o., Revolučná 46, Bratislava 821 04 alebo mailom na adresu danela@rkservice.sk. 2.Žiadosť má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi elektronicky zaslané súťažné podklady. Súťažné podklady sa poskytnú výhradne elektronickou formou prostredníctvom e-mailu, nebudú sa poskytovať v listinnej podobe. 3.Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk. V prípade, že záujemca nepožiada o Súťažné podklady, osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky. 4.Kúpna zmluva bude s úspešným uchádzačom uzavretá v lehote viazanosti ponúk, a to najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky boli vyhodnocované, ak nebola doručená žiadosť o nápravu, ak žiadosť o nápravu bola doručená po uplynutí lehoty podľa § 136 ods. 3 alebo ak neboli podané námietky podľa § 138. Odkladacou podmienkou uzavretia Kúpnej zmluvy je uzavretie platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je osoba povinná, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Bratislavský kraj, Prioritná os 2 Vedomostná ekonomika, Kód výzvy OPBK/2014/2.1/13 a schválenie procesu verejného obstarávania na predmet zákazky "Technológie na výrobu pekárenských a cukrárenských výrobkov" zo strany poskytovateľa pomoci. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programu resp. neschválenia procesu verejného obstarávania na predmet zákazky "Technológie na výrobu pekárenských a cukrárenských výrobkov" zo strany poskytovateľa pomoci, si osoba povinná vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a zmluvu s úspešným uchádzačom neuzavrieť. 5. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaním tovaru, ktorý je predmetom zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej medzi Objednávateľom a Poskytovateľom oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6. Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti v procese verejného obstarávania predložené uchádzačom musia byť originály alebo ich úradne overené kópie. 7. V súlade s § 32 ods. (11) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní.