Vyhlásené obstarávanie

Implementácia a údržba elektronickej registratúry


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
98 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71620000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
4. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
4. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka softvéru elektronickej registratúry s možnosťou určenia konečného počtu užívateľských prístupov verejným obstarávateľom v rozsahu pre minimálne 35 a maximálne 100 užívateľov spolu s implementačnými a prevádzkovými službami elektronickej registratúry. Poskytovanie implementačných služieb bude spojené s analýzou súčasného stavu, inštaláciou prostredí, konzultáciami a nastaveniami. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky. Neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky je vykonanie technických skúšok predmetu zákazky a jeho funkčnosti, odovzdanie predmetu zákazky spolu s príslušnou technickou dokumentáciou a návodom na obsluhu v štátnom jazyku, ako aj zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa za účelom jeho obsluhy.. Predmetom zákazky je dodávka softvéru elektronickej registratúry s možnosťou určenia konečného počtu užívateľských prístupov verejným obstarávateľom v rozsahu pre minimálne 35 a maximálne 100 užívateľov spolu s implementačnými a prevádzkovými službami elektronickej registratúry. Poskytovanie implementačných služieb bude spojené s analýzou súčasného stavu, inštaláciou prostredí, konzultáciami a nastaveniami. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky. Neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky je vykonanie technických skúšok predmetu zákazky a jeho funkčnosti, odovzdanie predmetu zákazky spolu s príslušnou technickou dokumentáciou a návodom na obsluhu v štátnom jazyku, ako aj zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa za účelom jeho obsluhy.

Doplňujúce informácie

Uchádzač predloží certifikát vydaného Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky informačným systémom na správu registratúry. Certifikát potvrdzuje, že informačný systém vykazuje zhodu s požiadavkami výnosu Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry v znení opatrenia Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 203/2021 Z. z. uvedenej úrovne. Požadovaná úroveň zhody Vysoká úroveň. Bude uplatnený super reverzný spôsob vyhodnotenia ponúk. Ponuka musí byť vyhotovená v elektronickej podobe. V IS EVO sa pod predkladaním ponuky rozumie elektronické posielanie jednotlivých dokumentov tvoriacich ponuku.