Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia atletického oválu a revitalizácia ihriska_práce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Voderady
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
277 090,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
11. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
11. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné. V prípade otvárania ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Bližšie informácie sú definované v bode 23. súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je modernizácia atletického oválu a revitalizácia ihriska základnej školy v Obci Voderady, v rozsahu objektov: 01Stavebné práce 02Elektroinštalácia 05Odvodnenie. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 - Opis predmetu zákazky a v osobitných prílohách súťažných podkladov, a to: Projektová dokumentácia Zadanie.

Doplňujúce informácie

A. Verejný obstarávateľ nevyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. B. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti z dôvodu komplexnej modernizácie exteriéru základnej školy, čo by pri rozdelení mohlo spôsobiť zbytočné predraženie prác ako aj výrazné problémy s realizáciou, najmä pri aplikovaní iných technologických postupov a inom harmonograme rôznych zhotoviteľov prác. C. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie s ohľadom na podmienky účasti aj zmluvné podmienky plnenia predmetu zákazky. D. Predmetné verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom elektronického systému EVO. Bližšie informácie v SP a na predmetnom linku:https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/476271 Pre obmedzený počet znakov v bode III.2.2) Podmienky vykonania zákazky tieto podmienky uvádzame nižšie: 1)V súlade s článkom 8, bod 11, 12 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch s uvedením podielu plnenia, navrhovaných subdodávateľov, a predmety subdodávok, ako aj údaje o osobách oprávnených konať za subdodávateľa v rozsahu meno, priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia, a uvedené údaje doplniť do Prílohy č. 2 tejto Zmluvy najneskôr pri podpise tejto zmluvy. Zhotoviteľ je zároveň povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy s novým subdodávateľom predložiť objednávateľovi aktualizované znenie Prílohy č. 2 tejto Zmluvy. 2)V súlade s článkom 8, bod 13 zmluvy: Zhotoviteľ aj subdodávatelia musia zároveň spĺňať podmienky zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora počas trvania tejto zmluvy, ak sa na nich vzťahuje povinnosť zápisu v danom registri. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. (Viď výklad zákona o registri partnerov verejného sektora: https://www.justice.gov.sk/sluzby/register-partnerov- verejneho-sektora/casto-kladene-otazky-rpvs/. Subdodávateľ sa do registra partnerov verejného sektora zapíše len v prípade, ak rovnako ako partner prekročí finančné limity uvedené v § 2 ods. 2 zákona, t. j. 100.000 EUR jednorazovo a 250.000 EUR v úhrne v rámci kalendárneho roka.) 3)V súlade s článkom 9, bod 5 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný strpieť prípadný výkon kontroly / auditu súvisiaceho s plnením predmetu zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí dotácie, a to oprávnenými osobami Poskytovateľa dotácie a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 4)V súlade s článkom 19, bod 1,2 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný preukázať garanciu na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len garancia) vo výške 8 000 €.