Vyhlásené obstarávanie

Služby agilného vývoja pre IS odmeňovania


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
69 112,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212450-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Júl 2023
Dátum otvárania ponúk:
31. Júl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je zabezpečenie služby agilného vývoja pre IS odmeňovania v prostredí finančnej správy, ktorého cieľom je zabezpečenie vyššej elektronizácie procesov finančnej správy. Výsledkom vývoja bude rozvoj IS odmeňovania, ktoré dnes zahŕňa projektové výkazy, projektové odmeňovanie a štatistiky. Ďalším rozvojom sa myslí rozšíriť systém odmeňovania o plošné odmeňovanie príslušníkov finančnej správy naprieč Finančným riaditeľstvom SR, daňovými a colnými úradmi. Rámcové náklady na dielo v hodnote 69.112,50 EUR bez DPH budú obsahovať: -náklady na služby vývoja pre rozšírenie IS odmeňovania o plošné odmeňovanie (príloha č.1), -náklady na služby vývoja pre drobné úpravy IS odmeňovania (príloha č.2), -náklady na programátorské práce agilného vývoja za človekom hodinu, pričom si objednávateľ stanovil maximálne akceptovateľnú ponuku na úrovni 60 EUR bez DPH za hodinu práce, -náklady na zaškolenie zamestnancov objednávateľa, -náklady na používateľskú a prevádzkovú dokumentáciu, -náklady na záručný servis na 6 mesiacov od odovzdania požadovaných zmien. Dodanie a objednanie: Víťazovi verejného obstarávania (subjekt s najnižšou cenou) bude vystavená jedna objednávka v zmysle zmluvy, ktorá bude súčtom cien na vývoj plošného odmeňovania a vývoj drobných zmien nad IS odmeňovania, ktorého hodnota nepresiahne rámcové náklady zmluvy. Finančný zostatok, ktorý bude nevyužitý z rámcovej sumy 69 112,50 EUR bez DPH bude použitý na ďalšie objednávanie služieb agilného vývoja pre systém IS odmeňovania. Objednávky bude oprávnený vystavovať poverený projektový manažér a to mailovou formou s tým, že pred vystavením objednávky si poverený projektový manažér mailov formou vyžiada cenovú ponuku, ktorá bude prílohou objednávky. Majetkové práva k vzniknutých dielam: Objednávateľ nadobudne úplné majetkové práva a autorské práva na vzniknuté dielo v podobe výhradnej licencie a práva na úpravu diela či už svojpomocne alebo treťou stranou vrátane pravidelného odovzdávania popísaných zdrojových kódov pri ich zmene, ako aj všetkých ostatných kódov a súvisiacej dokumentácie, ktoré boli vytvorené dodávateľom pre plnú funkčnosť systému Odmeňovanie. Súčasťou majetkových práv bude odovzdanie kompletnej používateľskej, administrátorskej a prevádzkovej dokumentácie k vytvoreným dielam vrátane programovej dokumentácie a dátového modelu. Technické požiadavky: IS odmeňovania beží na: -2 serveroch Rocky LINUX, -platforme NETTE verzia v3.1.7, -OpenSSL/3.0.1, -PHP verzia 8.1.13, -Apache verzia 2.4.51, -databázový systém Maria DB verzia 10.6.5-MariaDB-log - MariaDB Server, -loadbancing je zabezpečený loadbalancerom F5, Užívateľská dokumentácia je v prílohe č.3. Aktuálne zdrojové kódy sa nachádzajú v GITLABE Finančného riaditeľstva SR. Objednávateľ si pre potrebu realizácie súťaže vyhradzuje právo nezasielať zdrojové kódy elektronicky, ale umožní nahliadnuť fyzicky do zdrojových kódov z Mierovej 23 v Bratislave. Komunikácia o dátume fyzického nahliadnutia zdrojových kódov musí byť zabezpečená v zmysle podmienok bodu 16 Výzvy Komunikácia.. Predmetom obstarávania je zabezpečenie služby agilného vývoja pre IS odmeňovania v prostredí finančnej správy, ktorého cieľom je zabezpečenie vyššej elektronizácie procesov finančnej správy. Výsledkom vývoja bude rozvoj IS odmeňovania, ktoré dnes zahŕňa projektové výkazy, projektové odmeňovanie a štatistiky. Ďalším rozvojom sa myslí rozšíriť systém odmeňovania o plošné odmeňovanie príslušníkov finančnej správy naprieč Finančným riaditeľstvom SR, daňovými a colnými úradmi. Rámcové náklady na dielo v hodnote 69.112,50 EUR bez DPH budú obsahovať: -náklady na služby vývoja pre rozšírenie IS odmeňovania o plošné odmeňovanie (príloha č.1), -náklady na služby vývoja pre drobné úpravy IS odmeňovania (príloha č.2), -náklady na programátorské práce agilného vývoja za človekom hodinu, pričom si objednávateľ stanovil maximálne akceptovateľnú ponuku na úrovni 60 EUR bez DPH za hodinu práce, -náklady na zaškolenie zamestnancov objednávateľa, -náklady na používateľskú a prevádzkovú dokumentáciu, -náklady na záručný servis na 6 mesiacov od odovzdania požadovaných zmien. Dodanie a objednanie: Víťazovi verejného obstarávania (subjekt s najnižšou cenou) bude vystavená jedna objednávka v zmysle zmluvy, ktorá bude súčtom cien na vývoj plošného odmeňovania a vývoj drobných zmien nad IS odmeňovania, ktorého hodnota nepresiahne rámcové náklady zmluvy. Finančný zostatok, ktorý bude nevyužitý z rámcovej sumy 69 112,50 EUR bez DPH bude použitý na ďalšie objednávanie služieb agilného vývoja pre systém IS odmeňovania. Objednávky bude oprávnený vystavovať poverený projektový manažér a to mailovou formou s tým, že pred vystavením objednávky si poverený projektový manažér mailov formou vyžiada cenovú ponuku, ktorá bude prílohou objednávky. Majetkové práva k vzniknutých dielam: Objednávateľ nadobudne úplné majetkové práva a autorské práva na vzniknuté dielo v podobe výhradnej licencie a práva na úpravu diela či už svojpomocne alebo treťou stranou vrátane pravidelného odovzdávania popísaných zdrojových kódov pri ich zmene, ako aj všetkých ostatných kódov a súvisiacej dokumentácie, ktoré boli vytvorené dodávateľom pre plnú funkčnosť systému Odmeňovanie. Súčasťou majetkových práv bude odovzdanie kompletnej používateľskej, administrátorskej a prevádzkovej dokumentácie k vytvoreným dielam vrátane programovej dokumentácie a dátového modelu. Technické požiadavky: IS odmeňovania beží na: -2 serveroch Rocky LINUX, -platforme NETTE verzia v3.1.7, -OpenSSL/3.0.1, -PHP verzia 8.1.13, -Apache verzia 2.4.51, -databázový systém Maria DB verzia 10.6.5-MariaDB-log - MariaDB Server, -loadbancing je zabezpečený loadbalancerom F5, Užívateľská dokumentácia je v prílohe č.3. Aktuálne zdrojové kódy sa nachádzajú v GITLABE Finančného riaditeľstva SR. Objednávateľ si pre potrebu realizácie súťaže vyhradzuje právo nezasielať zdrojové kódy elektronicky, ale umožní nahliadnuť fyzicky do zdrojových kódov z Mierovej 23 v Bratislave. Komunikácia o dátume fyzického nahliadnutia zdrojových kódov musí byť zabezpečená v zmysle podmienok bodu 16 Výzvy Komunikácia.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia). Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorý spravuje Úrad vlády Slovenskej republiky, avšak sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie. IS EVO je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie na adrese: Elektronická platforma | informačný systém verejnej správy (gov.sk) Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených