Vyhlásené obstarávanie

Mliečne výrobky pre ŠJ Strednej odbornej školy dopravnej, Zelená 2, 036 08 Martin- Priekopa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola dopravná, Zelená 2, Martin-Priekopa
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
23 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15500000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
10. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
10. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup a dodávka mliečnych výrobkov. Kritériá a podmienky zákazky sú uvedené vo výzve, ktorá je predmetom zákazky.. Predmetom zákazky je nákup a dodávka mliečnych výrobkov. Tovar musí byť dodaný v kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o potravinách). Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru, ktorá musí byť v súlade so zákonom o potravinách a ostatnými platnými predpismi.

Doplňujúce informácie

Dodávky sa budú uskutočňovať na základe potrieb zariadenia, podľa mailových, prípadne telefonických objednávok. Predpokladaný termín dodávok je 5-krát týždenne v dňoch: pondelok, utorok, streda, štvrtok, piatok, od 6:00 hod do 8:00 hod a v prípade potreby do 1,5 hodiny od nahlásenia objednávky. Kladieme dôraz na čerstvosť a kvalitu výrobkov. Cena bude zadaná ako jednotková cena v EUR s DPH za každý požadovaný tovar/sortiment. Cena bude vyjadrená ako číslo bez medzier, oddeľovacích znakov, bodiek, okrem desatinného miesta oddeleného čiarkou. Cena bude zohľadňovať náklady vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane vyloženia tovaru. Preprava predmetu zákazky musí byť zabezpečovaná vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu predmetu zmluvy. Obaly musia byť v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z o potravinách v znení neskorších predpisov označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku. Objednávateľ je oprávnený reklamovať vady akosti tovaru u dodávateľa najneskôr do 3 pracovných dní po dodaní tovaru. Vadný tovar dodávateľ vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s objednávateľom. Reklamačné konanie musí byť ukončené do 30 dní od uplatnenia nárokov z vád tovaru. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša dodávateľ v plnom rozsahu. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy. Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve. Uchádzač ocení všetky položky uvedené v predmete zákazky. V prípade, že neocení všetky položky nebude jeho cenová ponuka akceptovaná a nebude ďalej hodnotená. V zmysle výsledného poradia bude s úspešným uchádzačom uzatvorená rámcová dohoda, v ktorej sa uchádzač zaviaže dodávať požadovaný tovar v zmysle platných legislatívnych noriem /zákona c.152/1995 Z. z. potravinách v znení neskorších predpisov Potravinového kódexu SR a noriem EHK./ Tovar musí byt I. akostnej triedy v požadovaných baleniach a množstve. Úspešný uchádzač je povinný k rámcovej dohode priložiť prílohu, ktorá bude obsahovať zoznam jednotlivých položiek v presnej špecifikácii /názov výrobku/, presná gramáž výrobku a cena s DPH. Ak úspešný uchádzač zo závažných dôvodov rámcovú dohodu na predmet obstarávania neuzatvorí, alebo nedodrží podmienky vyhláseného verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil vo vyhodnotení ponúk za úspešným uchádzačom /resp. s druhým v poradí/. Cenové ponuky budú vyhodnocované v zmysle uvedeného kritéria a to spôsobom stanovenia poradia jednotlivých ponúk podľa výšky navrhnutej ceny od najnižšej ceny po najvyššiu. Úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorého ponuka sa umiestni na prvom mieste.