Vyhlásené obstarávanie

Strážna služba


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Domov jesene života
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
80 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79713000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. November 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
24. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
24. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Domov jesene života, Hanulova 7/a, 844 01 Bratislava - Dúbravka , otváranie ponúk časti ,,OSTATNÉ" je neverejné.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie strážnej služby v objektoch Domova jesene života (ďalej len ,,DJŽ), Hanulova 7/a, 844 01 Bratislava a ochranu majetku na verejne prístupnom mieste, ochranu majetku na inom než verejne prístupnom mieste, kontrolu a evidenciu zamestnancov a návštev, vonkajšiu pochôdzkovú činnosť, kontrolu a zamedzenie vynášania hmotného majetku, iných materiálov a inventáru z priestorov strážených objektov, kontrolu predmetov, materiálov a inventúru klientov vnášaných do strážených objektov, súčinnosť pri riešení krízových situácií, zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov, plnenie ohlasovacej povinnosti. Súvisiace služby predstavujúce najmä usmernenie návštev z hľadiska orientácie v areáli DJŽ, prepájanie hovorov, 1x mesačne výjazd so zamestnancami DJŽ pre hotovosť do banky a pod.2.4.Podrobné vymedzenie predmetu zákazky: je uvedené v časti ,, B.1 Opis predmetu obstarávania Súťažných Podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie SP sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej forme najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 2.Vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie verejný obstarávateľ preukázateľne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však päť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 3.Súťažné podklady si záujemcovia stiahnu v profile verejného obstarávateľa vedenom v súlade s § 113 ods. 3 4.Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku e- mailom na e-mailovú adresu: anton.daras@djzhanulova.sk, nina.kadlicekova@djzhanulova.sk, misavasek23@gmail.com Zo žiadosti o súťažné podklady musí byť zrejmé čo sa žiada (pre nezameniteľnú identifikáciu doporučuje sa uviesť buď názov súťaže, alebo jednoznačnú identifikáciu oznámenia Výzvy na predkladanie ponúk ako bola zverejnená vo vestníku verejného obstarávania),ďalej musí obsahovať identifikačné údaje žiadateľa/záujemcu (celý názov a adresu sídla), v prípade inej poštovej doručovacej adresy ako je sídlo žiadateľa / záujemcu musí obsahovať aj túto adresu. V žiadosti bude uvedené aj meno, tel a emailový kontakt kontaktnej osoby za žiadateľa, na ktorý sa môžu posielať súťažné podklady v elektronickej podobe. V prípade že bude v inom ako slovenskom alebo českom jazyku požaduje sa zároveň aj predloženie prekladu do štátneho /slovenského jazyka. V prípade požiadavky na osobné prevzatie je možný termín prevzatia nutné vopred dohodnúť s pani Bc. Ninou Kadličekovou na tel . čísle + 421 911 711 091 min. jeden pracovný deň vopred pred zamýšľaným termínom. Za dohodu nie je možné považovať len jednostrannú požiadavku žiadateľa. Súťažné podklady budú poskytované v súlade so zákonom 5.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať priamym rokovacím konaním podľa ustanovenia § 101 zákona o verejnom obstarávaní a to v prípade, že nebude predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk nevyhovuje požiadavkám určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky. 6.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 7.Opis osobitných podmienok: S úspešným uchádzačom bude podpísaná Zmluva o poskytovaní strážnej služby podľa vzoru uvedeného v súťažných podkladoch. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží doklad platnej licencie na prevádzkovanie strážnej služby v súlade so zák. č.473/2005 Z.z. o súkromnej bezpečnosti. Ak úspešný uchádzač doklad platnej licencii resp. ekvivalentný doklad podľa predpisov platných v rámci krajín EÚ podľa zákona č. 473/2 005 Z.z. nebude vedieť preukázať, verejný obstarávateľ zmluvu uzatvorí s druhým resp. tretím uchádzačom v poradí podľa Zákona o VO č. 25/2 006 § 45 ods. 9. 8.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v zmysle § 46 zákona o VO podľa bodu 1písm. a),b),c)d) a ods.2zákona o verejnom obstarávaní. 9.Ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa ohľadom predloženia ponuky, budú uvedené v súťažných podkladoch. Pokiaľ je kdekoľvek vyššie uvedené len zákon, jedná sa o zákon NR SRč.25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov v platnom znení ku dnu odoslania tejto výzvy na publikáciu. 10.Obhliadku miesta plnenie sa odporúča dohodnúť s kontaktnou osobou pre predmet obstarávania: Anton Daráš telefón: + 421 903 513 662 , E - mail: anton.daras@djzhanulova.sk najneskôr do 24.11. 2014 do 8:00 hod a v pracovných dňoch pondelok až piatok od 7:00 do 12:00 a od 13:00 do 15:00. 11.Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v pondelok až piatok 7:00 až14:30 kedy je možné doručovať písomnosti osobne. 12.13.7.Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovenej do 31.3.2015.