Vyhlásené obstarávanie

Objekt čerpacej stanice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Trnovec nad Váhom
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
48 537,88
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45232431-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Júl 2023
Dátum otvárania ponúk:
25. Júl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetnom zákazky je rekonštrukcia objektu čerpacej stanice pre pitnú vodu v časti Horný Jatov, vrátane výmeny technológie a doplnenie úpravovne vody. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Rekonštrukcia objektu čerpacej stanice pre pitnú vodu v časti Horný Jatov, vrátane výmeny technológie a doplnenie úpravovne vody. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Ak uchádzač v lehote na predkladanie ponúk predloží viac ponúk, verejný obstarávateľ prihliada len na ponuku, ktorá bola predložená ako posledná a na ostatné ponuky hľadí rovnako ako na ponuky, ktoré boli predložené po lehote na predkladanie ponúk. Ak uchádzač je v tom istom postupe zadávania zákazky aj členom skupiny, ktorá predkladá ponuku na predmet zákazky, tak verejný obstarávateľ preskúma kolúziu vo verejnom obstarávaní v danej súvislosti a na základe výsledkov tohto preskúmania môže vylúčiť uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Agentúra pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://eplatforma.vlada.gov.sk/osysteme/?csrt=6731380496925074397 ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/470701 . Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Otváranie ponúk vykoná komisia na vyhodnotenie ponúk, ak bola zriadená (ak nebola zriadená vykoná tak poverený pracovník verejného obstarávateľa) na mieste t.j. On-line sprístupnenie ponúk dňa 25.07.2023 o 10:00 hod. Otváranie ponúk sa uskutoční ako On-line sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO. g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva bude uzavretá na dobu určitú 6 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti. h) Predmetná zákazka spĺňa atribúty sociálneho aspektu vo verejnom obstarávaní v zmysle dokumentu ÚVO Výber z metodických usmernení k sociálnemu aspektu, júl 2020, uplatnením zmluvnej podmienky podporujúcej dôstojné pracovné podmienky uvedenej v bode V.HSE Požiadavky všeobecných zmluvných podmienok vykonania diela. i) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako tzv. super reverzný postup, kedy vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. j) Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnú na uzavretie zmluvy je 15 pracovných dní, bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.