Vyhlásené obstarávanie

Investičná akcia č.48132 „PDÚ Poprad – hydraulické vyregulovanie ÚK“_1


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 720,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71242000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Júl 2023
Dátum otvárania ponúk:
14. Júl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je teda vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre realizáciu investičnej akcie č. 48132 PDÚ Poprad hydraulické vyregulovanie ÚK- podľa platných právnych predpisov, technických noriem a pokynov zástupcu objednávateľa. Predmet zákazky zahŕňa tiež aj výkon autorského dozoru projektanta. Projektová dokumentácia musí byť vyhotovená minimálne v nasledovnom rozsahu: - Technická správa - Hydraulický prepočet s výpočtom tepelných strát, ako aj všetkými potrebnými výpočtami v zmysle platných technických noriem - Výkresová časť: 1.) Pôdorysy jednotlivých podlaží navrhovaný stav ÚK (kompletné nastavenie systému ÚK na regulačných armatúrach, všetkých vykurovacích telesách a regulačných ventiloch), 2.) Schémy ústredného vykurovania rozvinuté rezy, - Výkaz výmer - Rozpočet.. Predmetom zákazky je teda vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre realizáciu investičnej akcie č. 48132 PDÚ Poprad hydraulické vyregulovanie ÚK- podľa platných právnych predpisov, technických noriem a pokynov zástupcu objednávateľa. Predmet zákazky zahŕňa tiež aj výkon autorského dozoru projektanta. Projektová dokumentácia musí byť vyhotovená minimálne v nasledovnom rozsahu: - Technická správa - Hydraulický prepočet s výpočtom tepelných strát, ako aj všetkými potrebnými výpočtami v zmysle platných technických noriem - Výkresová časť: 1.) Pôdorysy jednotlivých podlaží navrhovaný stav ÚK (kompletné nastavenie systému ÚK na regulačných armatúrach, všetkých vykurovacích telesách a regulačných ventiloch), 2.) Schémy ústredného vykurovania rozvinuté rezy, - Výkaz výmer - Rozpočet. PD musí obsahovať tiež aj riešenie, ktoré bude v prípade potreby zahŕňať uvedenie všetkých realizáciou dotknutých miest do pôvodného, resp. náležitého, technicky vyhovujúceho stavu. Výkaz výmer musí úspešný uchádzač vypracovať podrobne položkovite v programe Excel tak, aby bolo možné zo strany uchádzačov na dodávateľa stavebných prác pri vyplňovaní výkazu výmer vpisovať jednotkové ceny a výsledné ceny dodávok a montáží a konečné ceny bude zvolený program vypočítavať automaticky, tiež aj v rekapitulácii a v súhrnnom krycom liste stavby. Projektová dokumentácia bude spracovaná v jednom stupni spracovania - s podrobnosťami projektu pre realizáciu v nasledovnom rozsahu: - spracovanie projektovej dokumentácie v tlačenej podobe v 6-tich vyhotoveniach, - spracovanie položkovitého rozpočtu bez uvedenia cien ( výkaz výmer ) v 6-tich vyhotoveniach, - spracovanie položkovitého rozpočtu s uvedenými aktuálnymi cenami v 2-ch vyhotoveniach. Celú PD (všetky výkresy aj textové časti) odovzdá zhotoviteľ aj v elektronickej podobe na CD (DVD) nosiči v dvoch exemplároch vo formáte pdf., aj dwg., , ktoré bude možné zobraziť voľne šírenými SW produktmi. - CD ( DVD ): 1x PD + výkaz výmer v programe MS Excel - CD ( DVD ): 1x PD + výkaz výmer a rozpočet v programe MS Excel Výkon autorského dozoru projektanta zahŕňa spolupráca so zhotoviteľom stavby, v prípade potreby aj koordináciu PD a vykonanie kontroly, či hydraulické vyregulovanie ÚK je zrealizované podľa vypracovanej projektovej dokumentácie.

Doplňujúce informácie

Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia). Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorý spravuje Úrad vlády Slovenskej republiky, avšak sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie. IS EVO je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie na adrese: Elektronická platforma | informačný systém verejnej správy (gov.sk). Všetky písomné, procesné úkony vo verejnom obstarávaní súvisiace s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a 2/3 hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) budú uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473479.