Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia a rekonštrukcia výťahu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
68 158,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45313100-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Júl 2023
Dátum otvárania ponúk:
7. Júl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je modernizácia a rekonštrukcia výťahu.. Predmetom zákazky je modernizácia a rekonštrukcia výťahu. Jedná sa o prestavbu existujúcej výťahovej šachty, stavebné úpravy v priehlbni výťahu a stavebné úpravy podlahy strojovne. Predmetom riešenia sú stavebné úpravy v schodiskovom priestore SOŠ remesiel a služieb na ul. Okružná 761/25 nachádzajúceho sa na parcele č. 852/1 v katastrálnom území Poprad, ktoré sú vyvolané výmenou výťahu. Po absolvovaní odborných prehliadok jestvujúceho výťahu sa skonštatovalo, že jestvujúci výťah je nevyhovujúci, po svojej životnosti a nespĺňa žiadne normové a bezpečnostné požiadavky a je nutné vymeniť riešený výťah za nový. Podrobnejší opis je uvedený v projektovej dokumentácií, ktorá tvorí prílohu č.2 súťažných podkladov. Práce sa budú realizovať v rozsahu podľa výkazu výmer-rozpočet, ktorý je uvedený v prílohe č.1 súťažných podkladov. Uchádzačom odporúčame vykonať obhliadku. K dohodnutiu obhliadky je nutné využívať spôsob komunikácie v zmysle bodu VI.3) 6. tejto výzvy prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese https://www.uvo.gov.sk/portalsystemuevo-5f5.html. Pokiaľ sa v súťažných podkladoch nachádzajú údaje určujúce výrobný postup, značku, patent, materiál, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentné riešenie pri dodržaní min. množstva a minimálnych kvalitatívnych, technických parametrov a stavebných postupov. Minimálnymi parametrami sa rozumejú parametre aspoň na úrovni opisu, alebo kvalitatívne a technicky vyššie. Úspešný uchádzač sa zaväzuje zrealizovať práce za ceny uvedené v jeho ponuke. Ceny uvedené v ponuke musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, teda aj DPH, hotové výdavky, náhradu za stratu času, cestovné, telekomunikačné výdavky a ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky vrátane podmienok uvedených v zmluvných ustanoveniach.

Doplňujúce informácie

1. Jediným kritériom je najnižšia cena v eur s DPH za kompletné plnenie predmetu zákazky. 2. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. S úspešným uchádzačom bude podpísaná Zmluva o dielo. 3. Spôsob predloženia ponuky: Prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. Ponuka sa predkladá nahrávaním súborov v bežne používaných a dostupných elektronických formátoch. Predkladať ponuky môžu len registrované a validované hospodárske subjekty. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO ver. 18.0 pri predkladaní ponuky vyplniť. 4. Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje: a) Doklad o oprávnení realizovať požadované práce : napr. výpis zo ŽR/OR SR. Uchádzač môže predložiť aj výpis z registrov, zverejnených na internete. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklad, verejný obstarávateľ použije údaje z verejných registrov. b) Prílohu č. 1 - Výkaz výmer-rozpočet, s vyplneným cenovým návrhom 5. Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez akéhokoľvek finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. V prípade potreby, otázky týkajúce sa používania IS EVO, môže záujemca zaslať na adresu: eplatforma@vlada.gov.sk alebo kontaktovať pracovníkov telefonicky na čísle: +421 2 209 25 100 7. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom, potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese podľa bodu I.3) tejto výzvy a z uvedeného dôvodu tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 8. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom informačného systému IS EVO ver. 18.0; požiadavka o vysvetlenie musí byť doručená najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 9. Verejný obstarávateľ nepripúšťa variantné riešenia. 10. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo : - neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky. - neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý predložil ponuku presahujúcu limit predpokladanej hodnoty zákazky, - zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona.