Výmena okien a dverí v zmysle priloženej špecifikácie. 1.Budova: PHM 2.Budova: Fínske domčeky montáž do drevenej konštrukcie 3.Budova: Kuchyňa 4.Budova: OBŠM nová 5.Budova: OBŠM stará 6.Budova: Sklad 7.Budova: Stolárska dielňa 8.Budova: MŠ a ZŠ 9.Budova administratívna. Výmena okien a dverí v zmysle priloženej špecifikácie. 1.Budova: PHM 2.Budova: Fínske domčeky montáž do drevenej konštrukcie 3.Budova: Kuchyňa 4.Budova: OBŠM nová 5.Budova: OBŠM stará 6.Budova: Sklad 7.Budova: Stolárska dielňa 8.Budova: MŠ a ZŠ 9.Budova administratívna Celková cena zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa: demontáž starých okien a dverí, montáž plastových okien a dverí s príslušenstvom, murárske práce, dopravné náklady, režijné náklady, presun materiálu a hmôt odvoz a likvidáciu stavebného odpadu (vrátane pôvodných okien a dverí) vzniknutého pri plnení zmluvy, upratanie zapožičanie, montáž, demontáž lešenia. Požadujeme tovar nový, nepoužitý a plne funkčný podľa platných noriem, min Ug = 1,1 Pri preberaní vykonaného diela požadujeme odovzdať certifikáty použitých materiálov Uvádzané rozmery okien a dverí nie sú výrobnými rozmermi, po zazmluvnení zákazky je povinnosťou zhotoviteľa zameranie skutočných rozmerov jednotlivých predmetných otvorov pred zadaním do výroby do 7 dní od uzavretia zmluvy. Zhotoviteľ pri poškodení majetku v rámci realizácie zákazky uvedie poškodený majetok do pôvodného stavu. Zhotoviteľ zodpovedá za dodržiavanie stavebného zákona, za požiarnu ochranu, za BOZP a bezpečnosť technických zariadení pri stavebných prácach. Požadujeme minimálne 5-ročnú záruku, v prípade uplatnenia reklamácie zo strany objednávateľa sa zhotoviteľ zaväzuje zahájiť odstránenie reklamovaných vád do 10 dní od písomného vyrozumenia Fakturácia môže prebiehať po častiach, s tým, že jednotlivá budova bude dokončená, prevzatá bez nedostatkov a následne môže byť vyfaktúrovaná. Obhliadka: Záujemci/uchádzači môžu vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky (areál VTSÚ Záhorie), aby si sami overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky, nakoľko zadané podklady s ohľadom na miesto realizácie zákazky(vojenský obvod) nemusia zohľadňovať všetky skutočnosti, ktoré by inak mohli mať vplyv na výslednú cenu . Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu/uchádzača. Záujemci/uchádzači o vykonanie obhliadky miesta realizácie predmetu zákazky, dostanú potrebné informácie v pracovných dňoch priamo u zodpovednej osoby verejného obstarávateľa: Ing. Marek Pátek, vedúci SB, č.t.: 034/6970 208.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.