Vyhlásené obstarávanie

Činnosť stavebného dozoru


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Združenie obcí Veselé ČOV
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
166 860,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71250000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
13. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk označenej ako "Kritéria" sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a v lehote podľa zákona o verejnom obstarávaní na adrese PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní sa neodosiela.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Verejný obstarávateľ mieni zadať zákazku na poskytovanie služieb stavebného dozoru pri uskutočňovaní stavebných prác na odvedenie splaškových odpadových vôd z obcí Borovce, Rakovice, Veselé, Dubovany cez vybudovanú splaškovú kanalizáciu na existujúcu ČOV Veselé. Projekt rieši aj rekonštrukciu a dostavbu ČOV Veselé a vyvolanú prekládku 22 kV vedenia. Stavba je rozdelená na stavebné objekty a prevádzkové súbory pre jednotlivé obce nasledovne: Obec Borovce: SO 01 Kanalizácia Borovce SO 02 Kanalizačné odbočenia SO 03 Prípojky NN k čerpacím staniciam PS 01.1 ČS Borovce - Strojnotechnologická časť PS 01.2 ČS Borovce - Elektrotechnologická časť Obec Rakovice: SO 04 Kanalizácia Rakovice SO 05 Kanalizačné odbočenia SO 06 Prípojky NN k čerpacej stanici PS 02.1 ČS Rakovice - Strojnotechnologická časť PS 02.2 ČS Rakovice - Elektrotechnologická časť Obec Veselé: SO 07 Kanalizácia Veselé SO 08 Kanalizačné odbočenia SO 09 Prípojky NN k čerpacím staniciam SO 10 ČOV Veselé - stavebná časť SO 11 Prekládka VN linky PS 03.1 ČS Veselé - Strojnotechnologická časť PS 05.1 ČOV Veselé - Strojnotechnologická časť PS 03.2 ČS Veselé - Elektrotechnologická časť PS 05.2 ČOV Veselé - Elektrotechnologická časť Obec Dubovany: SO 12 Kanalizácia Dubovany SO 13 Kanalizačné odbočenia SO 14 Prípojky NN k čerpacím staniciam PS 04.1 ČS Dubovany - Strojnotechnologická časť PS 04.2 ČS Dubovany - Elektrotechnologická časť. Predmetom zákazky sú i nasledovné činnosti: - Geodetické zameranie, dokumentácia skutočného vyhotovenia vrátane geometrických plánov - Rekonštrukcia a dostavba ČOV Veselé - Geodetické zameranie, dokumentácia skutočného vyhotovenia vrátane geometrických plánov - vybudovanie kanalizácie obcí Borovce, Rakovice, Veselé, Dubovany - Informačné tabule a pamätné tabule. Lehota výstavby Diela: 450 dní. Skúšobná prevádzka Diela: 12 mesiacov.

Doplňujúce informácie

1.) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2.) Záujemca si súťažné podklady vyžiada na základe písomnej žiadosti. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je zaplatenie poplatku za vyhotovenie súťažných podkladov v zmysle bodu IV.2.2) tejto Výzvy. V prípade záujmu o osobné prevzatie súťažných podkladov, záujemca si prevezme súťažné podklady na kontaktnom mieste podľa prílohy A.II tejto Výzvy. Úradné hodiny kontaktného miesta sú v pracovných dňoch utorok až štvrtok, od 10.00 do 12.00 a od 13.00 do 14.00 hod. 3.) V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 4.) Ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Uchádzač predloží jeden originál ponuky, jednu tlačenú kópiu ponuky a súčasne samostatne pre časť "Ostatné" a samostatne pre časť "Kritériá" na 2 (dvoch) samostatných pamäťových médiách elektronickú kópiu originálu ponuky vo formáte .pdf v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 5.) Ponuka každého uchádzača bude zverejnená v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke / elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v predloženej elektronickej kópii originálu ponuky zabezpečí ochranu osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a údajov, ktoré považuje za dôverné (napr. obchodné tajomstvo) tak, že tieto údaje začierni. Verejný obstarávateľ v súvislosti so zverejnením ponúk uchádzačov v Profile verejného obstarávateľa nenesie zodpovednosť za akékoľvek porušenie práv a povinností, vyplývajúcich zo zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ani za akékoľvek porušenie práv a povinností vyplývajúcich z povinnosti uchádzača nakladať s určitými údajmi ako dôvernými. 7.) Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač ako poskytovateľ mal uzatvorené poistenie zodpovednosti za škody na majetku a zdraví tretím osobám v súvislosti s jeho činnosťou a prevádzkou (ďalej len poistenie zodpovednosti za škodu) v minimálnej výške zmluvnej ceny v EUR, alebo ekvivalent v inej mene, počas celej doby poskytovania služieb. 8.) Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov z fondov EÚ, Operačný program Životné prostredie a z prostriedkov verejného obstarávateľa. Finančné plnenie zmluvnej ceny sa bude realizovať v EUR pričom lehota splatnosti faktúr bude 60 dní. Podmienky financovania a platobné dojednania budú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. 9.) Úspešný uchádzač ako poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov (ďalej len ako zákon č. 528/2008) a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) 1083/2006, resp. subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa zákona č. 528/2008 a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) 1083/2006 na výkon kontroly.