Vyhlásené obstarávanie

Špeciálny zdravotnícky materiál


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Inštitút nukleárnej a molekulárnej medicíny
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
24 258,42
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33140000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
20. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je pravidelná dodávka špeciálneho zdravotníckeho materiálu pre potreby verejného obstarávateľa do sídla verejného obstarávateľa resp. na pracovisko v Banskej Bystrici, pričom miesto dodania predmetu zákazky bude konkretizované jednotlivými objednávkami, a to na obdobie 12 mesiacov. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v bode 11 Doplňujúcich informácií k výzve na predkladanie ponúk pre zákazku s nízkou hodnotou a v prílohe č. 1 k Doplňujúcim informáciám k tejto výzve - Opis predmetu zákazky časť 1 až časť 9. Predmet zákazky je rozdelený na 9 častí. Uchádzačovi sa umožňuje predložiť ponuku na jednu časť predmetu zákazky, na viacero častí predmetu zákazky alebo na všetky časti predmetu zákazky, špecifikovaných v prílohe č. 1 k Doplňujúcim informáciám k tejto výzve.. Bližšia špecifikácia 1. časti predmetu zákazky ako aj predpokladané množstvá jednotlivých položiek tejto časti predmetu zákazky, na obdobie 12 mesiacov, sú uvedené v prílohe č. 1 k Doplňujúcim informáciám k tejto výzve - Opis predmetu zákazky časť 1. Požiadavky na predmet zákazky sú bližšie špecifikované v bode 17 Doplňujúcich informácií. Verejný obstarávateľ vyžaduje v tejto časti zákazky pri položkách, definovaných v bode 17 Doplňujúcich informácií, vzorky.Bližšia špecifikácia 2. časti predmetu zákazky ako aj predpokladané množstvá jednotlivých položiek tejto časti predmetu zákazky, na obdobie 12 mesiacov, sú uvedené v prílohe č. 1 k Doplňujúcim informáciám k tejto výzve - Opis predmetu zákazky časť 2. Požiadavky na predmet zákazky sú bližšie špecifikované v bode 17 Doplňujúcich informácií. Verejný obstarávateľ vyžaduje v tejto časti zákazky pri položkách, definovaných v bode 17 Doplňujúcich informácií, vzorky.Bližšia špecifikácia 3. časti predmetu zákazky ako aj predpokladané množstvá jednotlivých položiek tejto časti predmetu zákazky, na obdobie 12 mesiacov, sú uvedené v prílohe č. 1 k Doplňujúcim informáciám k tejto výzve - Opis predmetu zákazky časť 3. Požiadavky na predmet zákazky sú bližšie špecifikované v bode 17 Doplňujúcich informácií. Verejný obstarávateľ vyžaduje v tejto časti zákazky pri položkách, definovaných v bode 17 Doplňujúcich informácií, vzorky.Bližšia špecifikácia 4. časti predmetu zákazky ako aj predpokladané množstvá jednotlivých položiek tejto časti predmetu zákazky, na obdobie 12 mesiacov, sú uvedené v prílohe č. 1 k Doplňujúcim informáciám k tejto výzve - Opis predmetu zákazky časť 4. Požiadavky na predmet zákazky sú bližšie špecifikované v bode 17 Doplňujúcich informácií.Bližšia špecifikácia 5. časti predmetu zákazky ako aj predpokladané množstvá jednotlivých položiek tejto časti predmetu zákazky, na obdobie 12 mesiacov, sú uvedené v prílohe č. 1 k Doplňujúcim informáciám k tejto výzve - Opis predmetu zákazky časť 5. Požiadavky na predmet zákazky sú bližšie špecifikované v bode 17 Doplňujúcich informácií.Bližšia špecifikácia 6. časti predmetu zákazky ako aj predpokladané množstvá jednotlivých položiek tejto časti predmetu zákazky, na obdobie 12 mesiacov, sú uvedené v prílohe č. 1 k Doplňujúcim informáciám k tejto výzve - Opis predmetu zákazky časť 6. Požiadavky na predmet zákazky sú bližšie špecifikované v bode 17 Doplňujúcich informácií.Bližšia špecifikácia 7. časti predmetu zákazky ako aj predpokladané množstvá jednotlivých položiek tejto časti predmetu zákazky, na obdobie 12 mesiacov, sú uvedené v prílohe č. 1 k Doplňujúcim informáciám k tejto výzve - Opis predmetu zákazky časť 7. Požiadavky na predmet zákazky sú bližšie špecifikované v bode 17 Doplňujúcich informácií.Bližšia špecifikácia 8. časti predmetu zákazky ako aj predpokladané množstvá jednotlivých položiek tejto časti predmetu zákazky, na obdobie 12 mesiacov, sú uvedené v prílohe č. 1 k Doplňujúcim informáciám k tejto výzve - Opis predmetu zákazky časť 8. Požiadavky na predmet zákazky sú bližšie špecifikované v bode 17 Doplňujúcich informácií.Bližšia špecifikácia 9. časti predmetu zákazky ako aj predpokladané množstvá jednotlivých položiek tejto časti predmetu zákazky, na obdobie 12 mesiacov, sú uvedené v prílohe č. 1 k Doplňujúcim informáciám k tejto výzve - Opis predmetu zákazky časť 9. Požiadavky na predmet zákazky sú bližšie špecifikované v bode 17 Doplňujúcich informácií.

Doplňujúce informácie

1. Všetky dokumenty k zákazke sú všeobecne verejne dostupné v profile verejného obstarávateľa v záložke "zákazky" na webovej stránke: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/470773 . 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami, resp. uchádzačmi, postupovať v súlade s ust. § 117 ods. 1 a nasl. a § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronickej platformy v zmysle § 13 zákona o verejnom obstarávaní, konkrétne prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO) dostupnom cez webové sídlo http://www.uvo.gov.sk. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. IS EVO (modernizovaná verzia IS EVO) je dostupný bezplatne na nasledovnej adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk a podľa pokynov na adrese : https://eplatforma.vlada.gov.sk/o-systeme/?csrt=6731380496925074397 . Pre podanie žiadosti o účasť/ponuky je potrebné, aby prihlásený používateľ bol už registrovaný pre hospodársky subjekt, za ktorý chce podať príslušnú žiadosť/ponuku. Viac o vytvorení účtu a priradení hospodárskeho subjektu sa dočítate v príručke Príručka k funkcionalitám webového sídla po prihlásení (https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=6731380496925074397 ). 3. V súlade s princípom transparentnosti sa verejný obstarávateľ rozhodol, že okrem oslovenia viacerých vybraných hospodárskych subjektov podľa § 117 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, zverejní výzvu na predkladanie ponúk aj prostredníctvom IS EVO vo Vestníku verejného obstarávania ÚVO, v zmysle ustanovenia § 117 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu. 5. Bližšie informácie k podmienkam účasti, požiadavkám na predmet zákazky, k obsahu predkladanej ponuky a pod. sú uvedené v dokumente "Doplňujúce informácie k výzve na predkladanie ponúk pre zákazku s nízkou hodnotou" a v jej prílohách.