Vyhlásené obstarávanie

Vybavenie zberného dvora pre projekt „Zberný dvor v obci Modra nad Cirochou“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Modra nad Cirochou
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
81 606,66
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16700000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
15. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovarov (traktor, traktorový príves jednonápravový, nápravová váha do 20t, vaňový kontajner otvorený, nádrž na použitý kuchynský olej, kontajner na textil, štiepkovač) za účelom vybavenia zberného dvora v obci Modra nad Cirochou. Požiadavky a technické parametre sú uvedené v prílohe č.1 tejto výzvy - Technická špecifikácia. Pokiaľ sa v súťažných podkladoch nachádzajú údaje určujúce výrobný postup, značku, patent, materiál, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentné riešenie pri dodržaní min. množstva a minimálnych kvalitatívnych a technických parametrov. Minimálnymi parametrami sa rozumejú parametre aspoň na úrovni opisu, alebo kvalitatívne a technicky vyššie. Zákazka je delená na časti v zmysle bodu II.1.6) tejto výzvy. Kúpna zmluva bude podpísaná pre každú časť zákazky samostatne. Zmluva sa nepredkladá v rámci cenovej ponuky. Vyplnenú dohodu predkladá iba úspešný uchádzač na základe oznámenia o výsledku. Lehota dodania tovarov pre všetky časti zákazky: do 3 mesiacov od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. Uchádzač uvedie podrobný rozpis cien vrátane názvu výrobcu a typového označenia jednotlivých tovarov v prílohe č.1 - Technická špecifikácia. Príloha obsahuje pre každú časť zákazky samostatný hárok. Táto príloha (resp. časť prílohy-konkrétny hárok) bude zároveň tvoriť prílohu č.1 Kúpnej zmluvy. Úspešný uchádzač sa zaväzuje dodať tovary maximálne za ceny uvedené v jeho ponuke. Ceny uvedené v ponuke musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, teda aj DPH, hotové výdavky, náhradu za stratu času, cestovné, telekomunikačné výdavky a ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky vrátane požiadaviek a povinností, uvedených v zmluvných podmienkach ako prílohy č.2 tejto výzvy. Všetky prílohy výzvy sú uvedené v súťažných podkladoch.. Dodanie traktora s prívesom a nápravovej váhy. Požiadavky a technické parametre sú uvedené v prílohe č.1 - Technická špecifikácia (Hárok ČASŤ 1)Dodanie kontajnerov a nádob na odpad (vaňový kontajner otvorený, nádrž na použitý kuchynský olej, kontajner na textil). Požiadavky a technické parametre sú uvedené v prílohe č.1 - Technická špecifikácia (Hárok ČASŤ 2)Dodanie štiepkovača. Požiadavky a technické parametre sú uvedené v prílohe č.1 - Technická špecifikácia (Hárok ČASŤ 3)

Doplňujúce informácie

1. Jediným kritériom je najnižšia cena v eur s DPH za kompletné plnenie predmetu časti zákazky. 2. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk pre každú časť zákazky samostatne, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača pre danú časť zákazky v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. S úspešným/úspešnými uchádzačmi bude uzatvorená Kúpna zmluva. 3. Spôsob predloženia ponuky: Prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. Ponuka sa predkladá nahrávaním súborov v bežne používaných a dostupných elektronických formátoch. Predkladať ponuky môžu len registrované a validované hospodárske subjekty. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO ver. 18.0 pri predkladaní ponuky vyplniť (pre každú časť zákazky samostatne). 4. Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje: a) Vyplnenú prílohu č.1 - Technická špecifikácia (resp. časť prílohy-konkrétny hárok) b) Doklad o oprávnení dodávať požadované tovary : napr. výpis zo ŽR/OR SR. Uchádzač môže predložiť aj výpis z registrov, zverejnených na internete. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklad, verejný obstarávateľ použije údaje z verejných registrov. c) Doklady vyžadované v zmysle bodu III.1.3) tejto výzvy, ktoré môžu byť predbežne nahradené čestným vyhlásením. 5. Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez akéhokoľvek finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi. 6. Úspešný uchádzač predkladá faktúru za celý predmet plnenia, ktorý prevezme poverená osoba verejného obstarávateľa na základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 60 dní. 7. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. 8. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom informačného systému IS EVO ver. 18.0; požiadavka o vysvetlenie musí byť doručená najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 9. Uchádzač je povinný zapracovať do svojej cenovej ponuky všetky povinnosti, vyplývajúce zo zmluvných ustanovení. S úspešným/úspešnými uchádzačmi bude podpísaná Kúpna zmluva pre každú časť zákazky samostatne. Kúpna zmluva (ďalej aj ako zmluva) tvorí prílohu č.2 tejto výzvy. Uchádzač môže meniť zmluvné ustanovenia iba so súhlasom VO prostredníctvom inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov a sprievodnej dokumentácií v zmysle bodu I.3) tejto výzvy. Všetko však za podmienky, že doplnené a zmenené požiadavky sa nebudú vymykať obvyklým obchodným zmluvným podmienkam, nebudú v rozpore s požadovanými podmienkami uvedenými v týchto súťažných podkladoch, nebudú v neprospech verejného obstarávateľa a nebudú mať za následok zvýšené náklady verejného obstarávateľa. Zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou uchádzačom a nesmie byť v rozpore s platnými právnymi predpismi. 10. Verejný obstarávateľ nepripúšťa variantné riešenia.