Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia výťahu blok B


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
26 785,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45313100-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
22. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je výmena výťahu vrátane súvisiacich prác v budove bloku B Nemocnice s poliklinikou Považská Bystrica ul. Nemocničná 986. Ďalšie požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom sú uvedené v prílohách tejto výzvy, najmä Prílohe č. 1 k Výzve Technická špecifikácia a v Prílohe č. 2 k Výzve Návrh zmluvy o dielo.. Predmetom verejného obstarávania je výmena výťahu vrátane súvisiacich prác v budove bloku B Nemocnice s poliklinikou Považská Bystrica ul. Nemocničná 986. Ďalšie požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom sú uvedené v súťažných podkladoch najmä Prílohe č. 1 k Výzve Technická špecifikácia a v Prílohe č. 2 k Výzve Návrh zmluvy o dielo.

Doplňujúce informácie

1. Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a komunikácia (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke, podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať výhradne prostredníctvom informačného systému EVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 3.Okamih doručenia akejkoľvek správy medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom je okamih odoslania správy prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 4.Pre určenie plynutia zákonných lehôt sa momentom doručenia zásielky považuje odoslanie zásielky jej adresátovi bez ohľadu na to, či je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ alebo záujemca resp. uchádzač, t.j. akonáhle sa dostane do sféry dispozície adresáta. 5.Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v EVO a pre úspešné predkladanie ponuky je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie EVO sú zadefinované a zverejnené na www.uvo.gov.sk 6.Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky. 7.Obsahom komunikácie prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie informácií nachádzajúcich sa vo Výzve, prípadné doplnenie Výzvy, vysvetľovanie predložených ponúk, vysvetľovanie predložených dokladov atď. Ak bude uchádzač alebo ponuka uchádzača z daného tendru vylúčená, uchádzačovi bude prostredníctvom EVO oznámené vylúčenie s uvedením dôvodu. Úspešnému uchádzačovi bude prostredníctvom EVO zaslané oznámenie, že sa jeho ponuka prijíma. 8.Verejný obstarávateľ odporúča všetkým hospodárskym subjektom, ktorí majú záujem zúčastniť sa verejného obstarávania, aby postupovali pri používaní IS EVO podľa Dokumentácie k IS EVO, zverejnenej na stránke elektronickej platformy: https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/ resp. bol vyškolený na prácu v tomto systéme, nakoľko ak sa dopustí chýb pri práci v systéme EVO, nesie za tieto plnú zodpovednosť. 9.V prípade nejasností týkajúcich sa požiadaviek uvedených vo Výzve alebo inej sprievodnej dokumentácií, môže uchádzač elektronicky požiadať verejného obstarávateľa prostredníctvom systému EVO o ich vysvetlenie. Do predmetu správy je uchádzač povinný uviesť Žiadosť o vysvetlenie. Uchádzač musí svoju žiadosť doručiť verejnému obstarávateľovi. 10.Verejný obstarávateľ odporúča vykonanie obhliadky. V prípade záujmu o vykonanie obhliadky môže záujemca kontaktovať osobu: Mgr. Ján Fusko tel.: 0901 918 716. 11.Verejný obstarávateľ po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, z hľadiska uplatnenia kritéria na vyhodnotenie ponúk. V prípade, ak ponuka uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste nebude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa, pristúpi k vyhodnoteniu ponuky uchádzača, ktorý sa umiestnil v poradí na nasledujúcom mieste.