Vyhlásené obstarávanie

Obstaranie komplexných služieb pre zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ochrany pred požiarmi a civilnej ochrany.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenský pozemkový fond
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
14 871,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71317210-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
31. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Komplexné vykonávanie činnosti v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, v oblasti požiarnej ochrany a v oblasti civilnej ochrany podľa Zmluvy o poskytovaní služby BOZP, OPP, CO. Predmetom zmluvy je komplexné vykonávanie činnosti poskytovateľom v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (ďalej len BOZP) formou bezpečnostnotechnickej služby, v oblasti požiarnej ochrany (ďalej len OPP) výkonom technika požiarnej ochrany a v oblasti civilnej ochrany (ďalej len CO) odborne spôsobilou osobou, podľa platných právnych predpisov.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.eplatforma.gov.sk. Systém EVO je dostupný na adrese: eplatforma.vlada.gov.sk Komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrebné postupovať v súlade s informáciami uvedenými na stránke (www.eplatforma.gov.sk), kde sú prístupné príručky pre záujemcov/uchádzačov www.ezakazky.sk bez obmedzenia od okamihu registrácie v príslušnej zákazke. 2. Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku na predloženie ponuky podľa § 46 ZVO, požaduje zmluvnú zábezpeku na plnenie zmluvy od úspešného uchádzača. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. CPV : 71317100-4 Poradenské služby pre oblasť ochrany a kontroly pred požiarom a výbuchom 71317200-5 Služby súvisiace s ochranou zdravia a bezpečnosťou pri práci 71317210-8 Poradenské služby týkajúce sa ochrany zdravia a bezpečnosti pri práci 75251110-4 Prevencia proti požiarom 5. Verejný obstarávateľ iba od uchádzača, ktorý sa umiestni predbežne na prvom mieste v poradí vyzve na preukázanie odbornej spôsobilosti uvedené v tejto výzve III.1) 6. Podmienky vykonania zákazky. V rámci splnenia požiadavky oprávnenia uchádzača na výkon služby vydané Národným inšpektorátom práce (ďalej len NIP) v súlade s § 21 ods. 8 a ods. 10 zákona o BOZP, si verejný obstarávateľ overí v zozname vydaných a odobratých osvedčení a oprávnení vedenom na portáli NIP. Ak nepredloží požadované doklady alebo nepredloží požadované doklady v rámci súčinnosti do 5 pracovných dní, bude vyzvaný na plnenie uchádzač druhý v poradí. 7. Verejný obstarávateľ vyzve uchádzača, ktorý bol po vyhodnotení ponúk označený ako úspešný uchádzač, na predloženie dokladov nevyhnutných na overenie splnenia tých podmienok účasti osobného postavenia, ktoré si nevie verejný obstarávateľ overiť sám z verejne prístupných zdrojov (napr. na predloženie originálu alebo osvedčenej kópie dokladu o oprávnení podnikať živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra, príp. registra právnických osôb a podnikateľov). V prípade, že uchádzač s najnižšou cenou nepreukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia, verejný obstarávateľ môže vyzvať uchádzača druhého v poradí. Tento postup môže verejný obstarávateľ opakovať. 8. Verejný obstarávateľ označí za úspešného uchádzača s najlepším návrhom na plnenie kritérií (príloha č. 2 zmluvy), ktorý preukázal splnenie stanovených podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. 9. Informácia o výsledku procesu obstarávania a vyhodnotenia cenových ponúk bude úspešnému uchádzačovi zaslaná elektronicky. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku. V prípade, ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť pri podpise zmluvy, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť s ďalším uchádzačom v poradí. 11. Ďalšie požiadavky na plnenie sú uvedené v Zmluve o poskytnutí služieb a v jej prílohách 12. Predmetom plnenia NIE JE poskytovanie služieb v rámci pracovnej zdravotnej služby v zmysle zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane zdravia, podpore a rozvoji verejného zdravia v platnom znení