Vyhlásené obstarávanie

Dodávka rastlinného materiálu – Ružinovské predzáhradky 2023


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
20 833,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
03121100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
30. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka rastlinného materiálu a ostatného potrebného materiálu, ktorý verejný obstarávateľ použije pri realizácii iniciatívy Ružinovské predzáhradky 2023. Rastlinný materiál ako aj ostatný potrebný materiál je bližšie špecifikovaný v prílohe č. 5 a 6 Výzvy na predkladanie ponúk.. Predmetom zákazky je dodávka rastlinného materiálu a ostatného potrebného materiálu, ktorý verejný obstarávateľ použije pri realizácii iniciatívy Ružinovské predzáhradky 2023. Rastlinný materiál ako aj ostatný potrebný materiál je bližšie špecifikovaný v prílohe č. 5 a 6 Výzvy na predkladanie ponúk. Mestská časť Bratislava-Ružinov realizuje iniciatívu Ružinovské predzáhradky, ktorou podporuje proaktívnych obyvateľov dodaním rastlinného materiálu a iného potrebného materiálu pri úprave predzáhradok pred bytovým domami. V rámci podpory obyvateľov sú dodávané trvalky, kríky, poprípade rastlinný materiál na živý plot overených a nenáročných druhov (bližšia špecifikácia v prílohe č. 5). Každá predzáhradka je posudzovaná samostatne. K úprave predzáhradok mestská časť poskytuje aj substrát, mulčovaciu kôru, plastový oddeľovač záhonov od trávnikov. Materiál je odovzdaný obyvateľom, ktorí sú zodpovední za konkrétnu predzáhradku, následnú výsadbu rastlinného materiálu a celkovú úpravu predzáhradky. Predmetom zákazky je len dodávka požadovaného materiálu na miesto určenia. Miesto dodávky je Mierová 21, Bratislava, sídlo Miestneho úradu mestskej časti Bratislava Ružinov. Dodávka bude realizovaná na základe čiastkových objednávok, v ktorých sú bližšie špecifikované požadované druhy, množstvo rastlinného materiálu a ostatného materiálu. Dodávky materiálu je potrebné zrealizovať do 7 kalendárnych dní od doručenia objednávky. Množstvo objedaného tovaru záleží na dopyte a požiadavkách od obyvateľov. Predpokladané množstvo z požadovaného druhu sa môže meniť v súvislosti s požiadavkami verejného obstarávateľa, nakoľko v čase procesu verejného obstarávania ešte nie je známe množstvo rastlinného a ostatného materiálu určeného na dodávku na rok 2023. (v rámci jednotlivých objednávok môže dôjsť k objednaniu nižších množstiev napr. iba 1 ks z požadovaného druhu trvaliek alebo kríkov). Termín realizácie zákazky je od mája 2023 do 15. novembra 2023 (v rámci letnej sezóny júl - august je z dôvodu veľmi vysokých teplôt a nepriaznivého suchého obdobia prestávka v dodávaní rastlinného materiálu.) Množstvo objednávok záleží od dopytu od obyvateľov, to znamená, že môže nastať situácia, že v rámci mesiaca nedôjde k objednávke. Druhové zloženie rastlinného materiálu tvorí prílohu č. 5. Dodávaný rastlinný materiál musí byť zdravý, bez poškodení, dostatočne rozkonárený, s kvalitným koreňovým systémom. Má ísť o štandardný škôlkarský výpestok zodpovedajúci svojmu rodu, druhu a plánovanému obdobiu výsadby a spĺňať veľkostnú kategóriu požadovanú v rámci zoznamu v prílohe č. 5. Prílohu č. 6 tvorí zoznam a popis ostatného potrebného materiálu. V rámci tabuľky je uvedené aj predpokladané množstvo, ktoré by malo byť dodávané v rámci roka 2023 na základe jednotlivých objednávok.

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO. 2.Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí.