Vyhlásené obstarávanie

Hybridný nástroj na zabezpečenie komunikácie používateľov mimo perimetra MH (napr. Home office) a ochrana webových a cloudových služieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
65 700,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48800000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
22. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup, implementácia a konfigurácia hybridného nástroja na ochranu webových služieb a mimo perimetra MH na ochranu užívateľov a cloudových služieb. Pre potreby zvýšenia zabezpečenia dodaného riešenia musia byť dodané fyzické zariadenia v redundantnom zapojení. Súčasťou riešenia je aj implementácia a konfigurácia v hybridnom režime fyzických zariadení a ochrany koncových staníc MH na internete.. Predmetom zákazky je nákup, implementácia a konfigurácia hybridného nástroja na ochranu webových služieb a mimo perimetra MH na ochranu užívateľov a cloudových služieb. Pre potreby zvýšenia zabezpečenia dodaného riešenia musia byť dodané fyzické zariadenia v redundantnom zapojení. Súčasťou riešenia je aj implementácia a konfigurácia v hybridnom režime fyzických zariadení a ochrany koncových staníc MH na internete.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi a výmena informácií sa v tomto postupe zadávania zákazky uskutočňuje v štátnom (slovenskom) jazyku výhradne cez Elektronickú platformu / IS EVO. 2. Prílohy k Výzve na predkladanie ponúk sú zverejnené na profile VO: Príloha č.1 -Podrobný opis (technická špecifikácia) predmetu zákazky, Príloha č. 2 - Vzor čestného vyhlásenia o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní, Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií, Príloha č. 4 - Návrh zmluvy, Príloha č. 5 Čestné vyhlásenie uchádzača. 3. Typ zmluvného vzťahu: kúpna zmluva 4. Dĺžka trvania/ požadovaný termín dodania : 12 mesiacov/ 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy 5. Miesto dodania predmetu zákazky: Ministerstvo hospodárstva SR, Mlynské nivy 44/a, Bratislava 6. Obsah ponuky: Vyplnená a podpísaná Príloha č. 3 "Návrh na plnenie kritérií", relevantné doklady na preukázanie podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO (viď časť III.1.1 tejto výzvy), Popis konkrétneho ponúknutého riešenia v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa k overeniu plnenia technickej špecifikácie zákazky uvedeného v Prílohe č. 1. a Vyplnená a podpísaná Príloha č. 5 "Čestné vyhlásenie uchádzača". 7. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 8. Elektronická aukcia sa v tomto postupe zadávania zákazky nepoužije. 9. V prípade nejasností a potreby objasnenia ponúk, prípadne ich doplnenia bude uchádzač verejným obstarávateľom prostredníctvom IS EVO vyzvaný na vysvetlenie, resp. doplnenie jeho ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. Ak uchádzač nepredloží vysvetlenie ponuky, resp. ju nedoplní v lehote určenej verejným obstarávateľom alebo predložené vysvetlenie nebude dostatočné, jeho ponuka bude vylúčená. 10. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 11. Verejný obstarávateľ označí (v prípade splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky) ponuku s najnižšou cenou za úspešnú. 12 .Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). 13. Informácia o výsledku procesu verejného obstarávania bude uchádzačom zaslaná elektronicky prostredníctvom IS EVO. 14. Ak úspešný uchádzač neposkytne verejnému obstarávateľovi súčinnosť, verejný obstarávateľ má právo uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. 15. Pri postupe zadávania zákazky s nízkou hodnotou nie je možné v zmysle ustanovenia § 170 ods. 7 písm. c) ZVO podať námietky. 16. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku. O takomto postupe bude verejný obstarávateľ uchádzačov informovať spolu s odôvodnením. 17. Predložené ponuky a informácie poskytnuté uchádzačmi tvoria dokumentáciu verejného obstarávateľa viažucu sa k postupu zadávania predmetnej zákazky. 18. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným VO, obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.