Vyhlásené obstarávanie

Technológia kuchyne pre Ekocentrum Čunovo


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
12 550,91
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39141000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
22. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Obstaranie Materiálno technologického vybavenia kuchyne v priestoroch Národnej kultúrnej pamiatky Kaštieľ Čunovo (ďalej len NKP Kaštieľ Čunovo), pre potreby zriadenia ekocentra. Technológia kuchyne je súčasťou stavebnej obnovy Stavebné úpravy NKP Kaštieľ Čunovo a jeho adaptácia na ekocentrum, ktorá sa realizuje od 06/2021. Stavebná obnova a zriadenie ekocentra je finančne podporené z Európskeho fondu regionálneho rozvoja, cez Program spolupráce Interreg V-A SK-AT.. Predmetom zákazky je dodávka a inštalácia materiálno technologického vybavenia kuchyne, vrátane zaškolenia, v priestoroch NKP Kaštieľ Čunovo, pre potreby zriadenia ekocentra. Dodávkou diela sa rozumie doprava, vyloženie a inštalácia tovaru v mieste a termíne dodania, a jeho uvedenie do prevádzky, spočívajúce v základnom predvedení funkčnosti (napojenia elektrických zariadení, vrátane predloženia revíznych správ, ak sa uplatňujú) a následné odovzdanie a prevzatie tovaru zodpovednou osobou objednávateľa. Zhotoviteľ dodá predmet zmluvy v súlade s vyhláseniami o zhode a doplňujúcimi podkladmi k nim (ak relevantné) a v súlade s platnými právnymi predpismi. Požaduje sa, aby jednotlivé výrobky navrhnuté uchádzačom spĺňali požiadavku funkčného rozmiestnenia. Obhliadka miesta plnenia: Kontaktná osoba: Juraj Cvečka, tel. č.: +421 (0)2482 64251, e-mail: juraj.cvecka@region-bsk.sk Podmienky uskutočnenia obhliadky: Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa uskutoční po dohode sverejným obstarávateľom. Časy obhliadok budú určené individuálne pre každého záujemcu/uchádzača nazáklade žiadostí záujemcov tak, aby vo verejnom obstarávaní nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť, alebo obmedziť hospodársku súťaž, alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. Jednotlivé obhliadky budú organizované len v pracovných dňoch v čase od 09:00hod. do 13:00 hod. Osoba oprávnená konať vmene záujemcu/uchádzača je povinná dostatočne vopred nahlásiť verejnému obstarávateľovi menný zoznam osôb, ktoré sa vjej mene zúčastnia obhliadky. Na obhliadke bude všetkým zúčastneným sprístupnené miesto dodania predmetu zákazky. Otázky bude možné položiť prostredníctvom inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 3. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa kritéria na hodnotenie ponúk. Kritériom je "Celková cena za celý predmet zákazky vrátane DPH". 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. 5. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže. 6. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 7. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 9. Uchádzač za účelom preukázania splnenia parametrov navrhovaného plnenia predloží katalógové listy, opisy, fotografie alebo ekvivalentný doklad, na základe ktorého verejný obstarávateľ posúdi technickú špecifikáciu tovarov (zariadení), prostredníctvom ktorých bude uchádzač plniť predmet zákazky. 10. Lehota viazanosti / platnosti ponuky: do 31.07.2023.